Kdyby vás někoho zaujal ten Forejs 2.5xt AT z bazoše za 65k...
Je to po totálce (viz. Cebia - ekonomická totálka v roce 2013, komplet pravý bok až po prdel a pz roh), v témže roce smotáno ze 149tkm na 85tkm. Tři majitelé, od roku 2013 na pani od Jihlavy co to prodala bazaru Evropa v Pze. Od té doby ježděno různými lidmi, tč namotáno na tachu kolem 245tkm, takže připočteme-li to smotaný, pak přes 300k. Podvozek nasračku, totálně. Zadní tlumiče před smrtí. Motor jde tiše, řadí to dobře. V plnym pravym rejdu neurčitý strašlivý zvuk. Auto se v zátahu třese. U Galaxy mi to samé dělaj přední poloosy. Na palubce svítí úplně vše co může svítit. Doslova. Nic z toho nefunguje. VDC, tempomat, ovladani na volantu, fakt nic. Lehce kleplej LP roh u světla. Kolem dokola zeškrábané, odřené. Zadní sedadla nelícují sedáky, na doraze mají 5cm škvíru mezi sedákem a opěradlem. Všude kde to jde chybí šrouby, záslepky, caplíky nebo jsou tam co kde dala garáž aby to drželo. PZ kolo je sjetý dovnitř skoro na hadr. Na první pohled z dálky ujde. Jinak je to největší vrak co jsem zatim řídil.
Euto z hlediska EK nevyhovělo, je to N1 a chybí tomu mříž.
Pán ho byl ochoten (z avizovaných 89tis kč co byl inzerát v pátek zveřejněn) na místě prodat za 50tis. A zřejmě půjde ještě níž.
Stále psáno na majitelku od Jihlavy. Pán chce psát smlouvu ke smlouvě a plnou moc k plný moci a nějak to převádět... a pak vám to pošle. Když si ho vylustrujete na netu, má na sobě mraky exekucí. Pani majitelka v TP je podobný kvítko. Oba měli jako náplň svých ŽL podobné aktivity. Pani ani pána v místě jejich působišť neznají.