Zed & Levorg Comfort 2018
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Zed & Levorg Comfort 2018
V blízké době opustíme dolních 10000 km, tak je nejvyšší čas založit Levorgu vlastní vlákno.
Seznámili jsme se 24.08.2018, Levorg měl 12 km a já měl radost jak, no, 12letý kluk...
Hned 29.08.2018 šel Levorg na keramickou ochranu laku. K tomu brzy dodám další info. Nicméně, i úplně nové auto na sobě mělo množství polétavé rzi a asfaltu, a na laku bylo množství vlásečnicových škrábanců, takže si myslím, že takto včasným pořádným umytím a rozleštěním se ušetřila spousta možných budoucích problémů (nebo se alespoň o nějaký ten rok odsunuly).
No a začalo sbírání prvních kilometrů a společných zážitků... Pokračování příště... (asi tak za hoďku by mi to mohlo vyjít... )
EDIT: Přidám si tu rozcestník:
Zimní kola Dezent a gumy Bravuris 5
Škola smyku - vypnuly se komplet všechny asistenty...
Poprvé jsem nabral Vervu
1. záruční servis / 1. výročí
1. pokutička...
Nové stěrače
Příčníky
2. záruční servis
+70 koní
2. výročí
Gumovaná vana do kufru
3. záruční servis
4. záruční servis
5. záruční servis
Nové letní pneu
Seznámili jsme se 24.08.2018, Levorg měl 12 km a já měl radost jak, no, 12letý kluk...
Hned 29.08.2018 šel Levorg na keramickou ochranu laku. K tomu brzy dodám další info. Nicméně, i úplně nové auto na sobě mělo množství polétavé rzi a asfaltu, a na laku bylo množství vlásečnicových škrábanců, takže si myslím, že takto včasným pořádným umytím a rozleštěním se ušetřila spousta možných budoucích problémů (nebo se alespoň o nějaký ten rok odsunuly).
No a začalo sbírání prvních kilometrů a společných zážitků... Pokračování příště... (asi tak za hoďku by mi to mohlo vyjít... )
EDIT: Přidám si tu rozcestník:
Zimní kola Dezent a gumy Bravuris 5
Škola smyku - vypnuly se komplet všechny asistenty...
Poprvé jsem nabral Vervu
1. záruční servis / 1. výročí
1. pokutička...
Nové stěrače
Příčníky
2. záruční servis
+70 koní
2. výročí
Gumovaná vana do kufru
3. záruční servis
4. záruční servis
5. záruční servis
Nové letní pneu
Naposledy upravil(a) zed dne stř srp 23, 2023 7:16 am, celkem upraveno 6 x.
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Zed & Levorg Comfort 2018
Tak sem s tím dalším infem, nemám co u oběda číst , ta hodina bude věčná a oběd dávno snědený
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Zed & Levorg Comfort 2018
Stihnul jsem najezdit něco přes 500 km, polehku a vpoklidu.
Pak jsme naložili auto (jen asi 200 kg lidí a nákladu) a jeli jsme, stále vpoklidu, na dovču do Chorvatska. Jeli jsme s malým dítětem přes jeho polední spaní a něco jízdy k tomu, takže jsme jeli v cca 4hodinových úsecích po okreskách, dálnicích, okreskách (hodně okresek), cestou dvakrát přenocovali a skoro přesně s 1000 mil na tachometru jsme dorazili do cíle. Auto vpodstatě zajeto (ale v zajížděcím režimu jsem zůstal až do 3500 km, a pak ještě než jsem stihl výměnu oleje, takže až do 5000 km).
Dovolenou jsme si užívali, zejména já jsem hledal jakoukoliv příležitost jet někam na výlet... Doporučuju zejména výlet do NP Biokovo a výjezd na Sv. Jure, obvzlášť s novým autem, a pokud se potřebujete naučit couvat... Zvládnuto bez stráty kytičky, dokonce i žena jen tiše seděla a koukala na tu krásu. Nahoře jsem zjistil, že se hlavně snažila zvládnout nevolnost...
Poslední den dovolené jsem se trefoval mezi sloupy, místa dost. Teda, vypadalo to tak... Co jsem si nevšiml, tak na pravé straně byl sloup dole asi do 25-30 cm výšky výrazně rozšířený. Takže přišel první nasraný moment s Levorgem, když jsem zjistil, že jsem škrábnul pravý práh. Opravené to ještě nemám, je to plast, nerezne to... Možnosti opravy budu zjišťovat v blízké budoucnosti - čekal jsem raději přes zimu, jestli to ještě nehodím někde do škarpy... Každopádně výhoda těch širokých prahů tkví v tom, že si neodřete dveře...
Pak jsme naložili auto (jen asi 200 kg lidí a nákladu) a jeli jsme, stále vpoklidu, na dovču do Chorvatska. Jeli jsme s malým dítětem přes jeho polední spaní a něco jízdy k tomu, takže jsme jeli v cca 4hodinových úsecích po okreskách, dálnicích, okreskách (hodně okresek), cestou dvakrát přenocovali a skoro přesně s 1000 mil na tachometru jsme dorazili do cíle. Auto vpodstatě zajeto (ale v zajížděcím režimu jsem zůstal až do 3500 km, a pak ještě než jsem stihl výměnu oleje, takže až do 5000 km).
Dovolenou jsme si užívali, zejména já jsem hledal jakoukoliv příležitost jet někam na výlet... Doporučuju zejména výlet do NP Biokovo a výjezd na Sv. Jure, obvzlášť s novým autem, a pokud se potřebujete naučit couvat... Zvládnuto bez stráty kytičky, dokonce i žena jen tiše seděla a koukala na tu krásu. Nahoře jsem zjistil, že se hlavně snažila zvládnout nevolnost...
Poslední den dovolené jsem se trefoval mezi sloupy, místa dost. Teda, vypadalo to tak... Co jsem si nevšiml, tak na pravé straně byl sloup dole asi do 25-30 cm výšky výrazně rozšířený. Takže přišel první nasraný moment s Levorgem, když jsem zjistil, že jsem škrábnul pravý práh. Opravené to ještě nemám, je to plast, nerezne to... Možnosti opravy budu zjišťovat v blízké budoucnosti - čekal jsem raději přes zimu, jestli to ještě nehodím někde do škarpy... Každopádně výhoda těch širokých prahů tkví v tom, že si neodřete dveře...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Zed & Levorg Comfort 2018
5.11.2018 jsem koupil a nahodil komplet kola na zimu. Ráfky jsou grafitové barvy, 7,5x17", ET45 (je menší než u OEM kol), a hlavně se z nich dobře odstraňuje sníh (wapkou), což jsem dřív nějak nikdy nepotřeboval řešit...
Pneumatiky testuju nové Polaris 5, neměl jsem s nima problém, ale nikam do extrému jsem je nehnal (kromě školy smyku, kde si vedly v součinnosti s autem víc než dobře).
Rozměry kol nebyly v techničáku, tak jsem k nim dostal technický list, musel jsem zajet na TK k technikovi "K", ten to zkontroloval a s dalším papírem mě poslal na dopravní inspektorát, kde mi to paní konečně zapsala (pro mě strašlivým způsobem) do VTP...
No a zima mohla začít. Radost udělaly mapy.cz s vyznačenými úseky silnic, které se neudržují...
Pneumatiky testuju nové Polaris 5, neměl jsem s nima problém, ale nikam do extrému jsem je nehnal (kromě školy smyku, kde si vedly v součinnosti s autem víc než dobře).
Rozměry kol nebyly v techničáku, tak jsem k nim dostal technický list, musel jsem zajet na TK k technikovi "K", ten to zkontroloval a s dalším papírem mě poslal na dopravní inspektorát, kde mi to paní konečně zapsala (pro mě strašlivým způsobem) do VTP...
No a zima mohla začít. Radost udělaly mapy.cz s vyznačenými úseky silnic, které se neudržují...
- Přílohy
Naposledy upravil(a) zed dne čtv říj 05, 2023 7:07 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Zed & Levorg Comfort 2018
05.01.2019 - škola smyku v ostravském Librosu.
Levorg byl neskutečný. S Ovcí jsem z tama odjížděl řádně vyděšený. S Levorgem jsem odjížděl naprosto v klidu a s tím, že jestli se něco vysere moc, tak nejspíš moji superhrubou chybou, jinak to to auto všechno zachrání...
Učil jsem se zachraňovat situaci plynem. Ubrat plyn znamenalo problémy (ovšem malé, a auto aspoň zpomalovalo, což se může k vyřešení krizovky hodit; navíc předokolkám mnohdy nic jiného nezbývá + se ještě můžou modlit třeba ). Šlápnout na brzdu znamenalo průser. Držet auto byť jen pod mírným plynem znamenalo v pohodě zvládat veškeré modelované krizovky.
Úplně nejvíc nejlepší věc, co se mi tam stala - vypnul se mi Eye Sight, ABS, ESP a snad úplně všechno, co zasahuje do řízení... Stalo se mi to na půlkruhu pro trénink přetáčivého smyku, nevím jak. Restart nepomohl. Ani vystoupit a nastoupit. Tak jsem se vrhnul na další kolo, přišlápl plyn, zadek vyrazil do útoku, lehké kontra... a projel jsem to celé dveřma napřed! 3x! Instruktor vida můj nadšený výraz jen zkonstatoval, že jsem to asi srovnávat nechtěl... Bohužel po téhle ušlechtilé zábavě se mi to zase všechno zapnulo a od té doby už k totálnímu vypnutí nedošlo.
Nicméně má zkušenost nasvědčuje tomu, že všechny ty systémy musí jít nějak vypnout, jenom přijít na to, jak?
Smyková deska je v Levorgu nuda. V Ovci jsem se utočil volantem, než jsem to vždycky srovnal. S Levorgem jsem to měl od 3. jízdy nastavené pokaždé na nejvyšší obtížnost (spolu s kolegou s BMW M2) a naprosto bez problémů se to vždy srovnalo během chvíle do přímého směru. A to jsme simulovali smyk ve 180+ km/h...
Vyhýbací manévr je pohoda, brzdí to parádně. Jenom teda při krizovém brždění nebliká směrovkama jak vánoční stromeček a všichni ostatní na okruhu... Podle prodejce je to tak v pořádku, pro Evropu má být tato funkce vypnutá.
Levorg byl neskutečný. S Ovcí jsem z tama odjížděl řádně vyděšený. S Levorgem jsem odjížděl naprosto v klidu a s tím, že jestli se něco vysere moc, tak nejspíš moji superhrubou chybou, jinak to to auto všechno zachrání...
Učil jsem se zachraňovat situaci plynem. Ubrat plyn znamenalo problémy (ovšem malé, a auto aspoň zpomalovalo, což se může k vyřešení krizovky hodit; navíc předokolkám mnohdy nic jiného nezbývá + se ještě můžou modlit třeba ). Šlápnout na brzdu znamenalo průser. Držet auto byť jen pod mírným plynem znamenalo v pohodě zvládat veškeré modelované krizovky.
Úplně nejvíc nejlepší věc, co se mi tam stala - vypnul se mi Eye Sight, ABS, ESP a snad úplně všechno, co zasahuje do řízení... Stalo se mi to na půlkruhu pro trénink přetáčivého smyku, nevím jak. Restart nepomohl. Ani vystoupit a nastoupit. Tak jsem se vrhnul na další kolo, přišlápl plyn, zadek vyrazil do útoku, lehké kontra... a projel jsem to celé dveřma napřed! 3x! Instruktor vida můj nadšený výraz jen zkonstatoval, že jsem to asi srovnávat nechtěl... Bohužel po téhle ušlechtilé zábavě se mi to zase všechno zapnulo a od té doby už k totálnímu vypnutí nedošlo.
Nicméně má zkušenost nasvědčuje tomu, že všechny ty systémy musí jít nějak vypnout, jenom přijít na to, jak?
Smyková deska je v Levorgu nuda. V Ovci jsem se utočil volantem, než jsem to vždycky srovnal. S Levorgem jsem to měl od 3. jízdy nastavené pokaždé na nejvyšší obtížnost (spolu s kolegou s BMW M2) a naprosto bez problémů se to vždy srovnalo během chvíle do přímého směru. A to jsme simulovali smyk ve 180+ km/h...
Vyhýbací manévr je pohoda, brzdí to parádně. Jenom teda při krizovém brždění nebliká směrovkama jak vánoční stromeček a všichni ostatní na okruhu... Podle prodejce je to tak v pořádku, pro Evropu má být tato funkce vypnutá.
- Přílohy
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Re: Zed & Levorg Comfort 2018
Hezký
Na škole smyku ve Vysokém Mýtě se mi během nacvičování nouzového brzdění podařilo směrovky rozblikat (MY2016). Ale jen jednou ze 3 pokusů. Asi to chce hamptnou na brzdu opravdu, ale opravdu doopravdy :D
Na škole smyku ve Vysokém Mýtě se mi během nacvičování nouzového brzdění podařilo směrovky rozblikat (MY2016). Ale jen jednou ze 3 pokusů. Asi to chce hamptnou na brzdu opravdu, ale opravdu doopravdy :D
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Zed & Levorg Comfort 2018
Jel jsem přes 100 km/h a dupal jsem na brzdu až na podlahu, div jsem předkem neryl v zemi...
MR18 prostě nebliká...
MR18 prostě nebliká...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Re: Zed & Levorg Comfort 2018
MY18 blika a hodně rychle. Teda aspoň podle zvuku blikani tak soudím. Je to jako když odejde žárovka v blinkru. Vánoční stromeček sem měl přesně ten samy taky. Stačila chvilka blbnutí jenom.
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Zed & Levorg Comfort 2018
Dobrá tedy - MOJE MR18 NEBLIKÁ. Dealer tvrdil, že to tak má být. Tak nevím no... Mělo by to jít v servisu zapnout, tak možná vám to zapnuli...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Re: Zed & Levorg Comfort 2018
Jeste mě tak napadlo... Mozna ze to začne blikat až pri dálničních rychlostech. Ja posledně brzdil kvůli kamionu a blikal jsem.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Zed & Levorg Comfort 2018
2016 bliká taky a všechno se to vypne jenom když je zo přetížený(taky se mi to v zimě povedlo ) ručně to určitě vypnout nejde. Ať ti radost vydrží:-D
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Zed & Levorg Comfort 2018
To vypnutí systémů bylo podle mě tím, že sis nabral sníh / břečku / etc do kol a zapatlal tím čidlo ABS. Ono pak hlásí poruchu a ty systémy to vypne, pač je nemá podle čeho řídit. A po další jízdě, když ti to vylítá ven a čidlo začne fungovat, tak to máš zpátky.
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Zed & Levorg Comfort 2018
To byl i můj tip, ale bylo mi řečeno, že to čidlo ABS je schované a daleko, a že by se to nemělo zasajrajtovat...
Každopádně, jestli někdo víte, kde je a jak ho zadělat, a jestli to fakt způsobilo ono, tak by mohl být konečně návod na vypnutí všech těch pomocníků v Levorgu...
Každopádně, jestli někdo víte, kde je a jak ho zadělat, a jestli to fakt způsobilo ono, tak by mohl být konečně návod na vypnutí všech těch pomocníků v Levorgu...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Zed & Levorg Comfort 2018
Já musel vypnout a zapnout motor a pak zase všechno naskočilo, takže to asi čidlama nebylo .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Zed & Levorg Comfort 2018
Mně restart nepomohl.
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž