Subaru Levorg - všeobecně
- Paja
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 184
- Registrován: čtv úno 25, 2016 9:07 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Ne, prostě tomu ta díra chybí. A vůbec to neni slyšet ani při plnym knedlíku
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tak promáčklina je fuč, za 800 peněz a asi půlhodinku času... Podle chlapíka mi na tu kapotu někdo něco upustil, spíš než že by to někdo dovíral tlakem... kkti ti lidi, fakt...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Hlavně že to šlo a 800 není zase tak moc
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48972
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
No tak super. To je dobře, že ti to opravili a za rozumnou cenu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
No doufal jsem, že to nebude oprava za 3 litry, to bych byl asi raději nasraný pokaždé, když bych šel k autu zepředu... Ale takhle nebylo co řešit...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Byl jsem si dnes vyzvednout další Subaru magazín. Píšou tam o Levorgu 2.0.
Budou tu během léta první kusy, počítá se s tím, že budou vskutku levnější než 1.6, ale oficiální ceník ještě není.
A měl by i být reálně minimálně o litr úspornější...
Každopádně dle uváděných čísel jsem rád, že jsem nečekal a vzal tu 1.6.
Budou tu během léta první kusy, počítá se s tím, že budou vskutku levnější než 1.6, ale oficiální ceník ještě není.
A měl by i být reálně minimálně o litr úspornější...
Každopádně dle uváděných čísel jsem rád, že jsem nečekal a vzal tu 1.6.
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Uspornejší bude určitě, ale určitě ho za svýho nevyměním
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
To by mi ještě museli doplatit, abych vyměnil... :D
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tohle je si myslim velky krok vedle. Predstava, ze si koupim sportovne ladene kombi za 3/4 milionu a pak mi na semaforech ujede litrova fabie je desiva.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Ten motor z hlediska koncepce dejme tomu, odpadá starost s karbonováním, turbem, bude to spolehlivý pracant tak jako jsou dnes staré atmo Forestery. Ale nečekal jsem tak katastrofální dynamické parametry při poklesu výkonu o cca 10%.
Levorg 1.6 GT-S měl 0-100 za 8,9, tohle za 11,7 ? Základní benzínová Škoda Scala má 9,8 a základní naftová 10,1. Fabie s 1.0 TSI 70 kW tomu opravdu ujede (10,8). Jsem zvědav jak bude plně obsazený Levorg předjíždět kamiony na okreskách... U auta v této cenové kategorii a v dnešní době je to fakt mimo.
Levorg 1.6 GT-S měl 0-100 za 8,9, tohle za 11,7 ? Základní benzínová Škoda Scala má 9,8 a základní naftová 10,1. Fabie s 1.0 TSI 70 kW tomu opravdu ujede (10,8). Jsem zvědav jak bude plně obsazený Levorg předjíždět kamiony na okreskách... U auta v této cenové kategorii a v dnešní době je to fakt mimo.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3126
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Subaru Levorg - všeobecně
nj, Levorg má skoro 1700kg (GT-S 1665-1671), prakticky stejně jako Outback (Comfort 1667-1687) ...
o 2 metráky více než Legacy IV nebo současná Impreza (1451-1477)
o 2 metráky více než Legacy IV nebo současná Impreza (1451-1477)
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Subaru Levorg - všeobecně
To je nova norma pro nova Subaru, ne? Jedinej kdo Levorg 2.0 atmo nepredjede je podobne drahe XV s 1.6 atmosferou. To ma 0-100 za 13.9, coz je na urovni Skody 105 z 80tych let
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11873
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Kdyby to aspoň bylo s manuálem?!?
To byl přesně důvod, proč jsem tenkrát šel do manuálního forejse, protože ten rozdíl MT 10,4s vs CVT 11,8s mi při těch hodnotách přišel dost dramatický.
Každopádně těch 11,7s plně koresponduje s tím forejsem a je to fakt ostuda. Neberu v potaz, že se stíhačkou takové problémy řešit nemusím. Ale nebýt schopen bezpečně předjet je už skoro za hranou.
To byl přesně důvod, proč jsem tenkrát šel do manuálního forejse, protože ten rozdíl MT 10,4s vs CVT 11,8s mi při těch hodnotách přišel dost dramatický.
Každopádně těch 11,7s plně koresponduje s tím forejsem a je to fakt ostuda. Neberu v potaz, že se stíhačkou takové problémy řešit nemusím. Ale nebýt schopen bezpečně předjet je už skoro za hranou.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Taky to vidím podobně, bude to spolehlivý pracant, ale holt bez nějakých větších emocí a spousta kupců bude nejspíš nosit klobouk. Tím ale nic proti kovbojům . Škoda že to s tím dynamicky působivým vzhledem bude korespondovat ještě míň než teď, měli by to trošku uhladit. Ty dynamické parametry jdou ruku v ruce nejenom s poklesem výkonu, ale hlavně točivého momentu, to je ten hlavní tahoun a atmosféry ho mají jak víme citelně nižší a taky až kdesi nahoře, kdežto turbo už slušně tahá pod 2000.emve píše:Ten motor z hlediska koncepce dejme tomu, odpadá starost s karbonováním, turbem, bude to spolehlivý pracant tak jako jsou dnes staré atmo Forestery. Ale nečekal jsem tak katastrofální dynamické parametry při poklesu výkonu o cca 10%.
Levorg 1.6 GT-S měl 0-100 za 8,9, tohle za 11,7 ? Základní benzínová Škoda Scala má 9,8 a základní naftová 10,1. Fabie s 1.0 TSI 70 kW tomu opravdu ujede (10,8). Jsem zvědav jak bude plně obsazený Levorg předjíždět kamiony na okreskách... U auta v této cenové kategorii a v dnešní době je to fakt mimo.
Úspornější to bude určitě, pokud s tím teda bude člověk jezdit jako člověk a nebude pořád stát na plynu aby to trochu jelo a hlavní výhodu oproti konkurenci vidím v perfektních jízdních vlastnostech a pohonu, nebude třeba před zatáčkou brzdit a ztrácet tak draze nabitou rychlost, jízda bude pohodová a plynulejší a ani silnější motorizace mi v technických pasážích nemusejí stačit ....... ale rovné úseky, potažmo dálnice budou pakárna. Vždyť to znáte, před kopcem blbec brzdí a do kopce potom ......darmo mluvit . To předjíždění ale trošku potíž bude a v dnešním provozu se na něj bude asi lepší vykašlat a přijmout rychlost kolony. Já to tak občas dělám i se silným autem.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Moje zkusenost s 2.0 turbo Levorgem je, ze tak sekundu trva nez se CVT rozhodne k akci. A pak zabere motor a zacne trhat silnici - moc kultivovany projev to nema. Coz pokud stejny projev bude mit u 2.0 atmosfery, to bude cast rozdilu v neprospech CVT to co vychazi u Forestera.Traveller píše:rozdíl MT 10,4s vs CVT 11,8s mi při těch hodnotách přišel dost dramatický.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011