Offroad úpravy Forestera a dalších
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Aha, tak teď už vím proč při zvedání zadku jsem vytočila skoro celý zvedák, než se kolo odlepilo od země...
Znamená to teda naopak, že ty samoniveláky ještě nejsou úplně marné ?
Jak se pozná, že už zaslouží poslat do tlumičového nebe?
Znamená to teda naopak, že ty samoniveláky ještě nejsou úplně marné ?
Jak se pozná, že už zaslouží poslat do tlumičového nebe?
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Nemáte někdo naprodej sadu podložek na SG vč. odklonů? Jaký je vlastně bezpečný zvednutí aniž by se ničily manžety nebo klouby?
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Budeš tahat zadek po zemi.Jackylle píše:Aha, tak teď už vím proč při zvedání zadku jsem vytočila skoro celý zvedák, než se kolo odlepilo od země...
Znamená to teda naopak, že ty samoniveláky ještě nejsou úplně marné ?
Jak se pozná, že už zaslouží poslat do tlumičového nebe?
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Hej saláti, čtite aj zpětně ve vlákně. To, že to tu řada hujerů zaplevelí nesmysly, je věc jiná . Skoro šecko standardní k úpravám už bylo napsané
Takže víc jak 40 mm nedávej. Jezdil sem aj s 50 mm vzadu (né vepředu!), ale to už utrpěly jízdní vlastnosti a bylo to hold poznat (ale to už sem tu taky šecko psal). Vnitřní manžeta z teho taky nebyla právě odvázaná a časem to vzdala. Teď zase 40 mm a spokojenost. Delší kosti sou nutnost, jinak de efekt trochu dokytek.
Nová zkušenost:
V drsnějším terénu (pokud někdo jede do Makedonie apod. masarků), bude nutné před horama vyndat přední kosti (nebo dát výýrazně delší) a zvážit to i u zadních, kde stačí vyndat jen jednu (kdo má novou nebo eště dobou zadní torzní tyč stabilizátoru, tak kosti nemosí řešit, bo se mu tyč asik neukroutí, jako mě).
Zkusím teď sehnat přední kosti delší min o 50 mm a testnu to. Kosti delší jen o cca 25-30 mm sou prostě napdr, bo odejdou, nebo-li, nejdou tam pevně ukotvit - vždy se povolí, sfině jedny . Na takové to domácí žvýkání je to sice v pohodě, ale loňská expedice dala jasné ponaučení.
Současně s tím de ale dokytek stabilita a je třeba s tím počítat - proto kosti vzady budu nechávat (nerad bych se raz zhoupnul až na bok). Nejraději bych je nechal i vepředu nebo to prostřídám..... ale to se uvidí. Je to jako u emy, líp to bez předního stabilizátoru jezdí v terénu, ale na asfaltě je to zákeřnost sama. Při vyndání předních kostí budou ale přední manžety trpět a to tak že dost... je to něco za něco.
Budu si letos dělat další sadu na druhého forestra. Buďto svařím nebo vytočím z kulatiny...se eště uvidí.
Takže víc jak 40 mm nedávej. Jezdil sem aj s 50 mm vzadu (né vepředu!), ale to už utrpěly jízdní vlastnosti a bylo to hold poznat (ale to už sem tu taky šecko psal). Vnitřní manžeta z teho taky nebyla právě odvázaná a časem to vzdala. Teď zase 40 mm a spokojenost. Delší kosti sou nutnost, jinak de efekt trochu dokytek.
Nová zkušenost:
V drsnějším terénu (pokud někdo jede do Makedonie apod. masarků), bude nutné před horama vyndat přední kosti (nebo dát výýrazně delší) a zvážit to i u zadních, kde stačí vyndat jen jednu (kdo má novou nebo eště dobou zadní torzní tyč stabilizátoru, tak kosti nemosí řešit, bo se mu tyč asik neukroutí, jako mě).
Zkusím teď sehnat přední kosti delší min o 50 mm a testnu to. Kosti delší jen o cca 25-30 mm sou prostě napdr, bo odejdou, nebo-li, nejdou tam pevně ukotvit - vždy se povolí, sfině jedny . Na takové to domácí žvýkání je to sice v pohodě, ale loňská expedice dala jasné ponaučení.
Současně s tím de ale dokytek stabilita a je třeba s tím počítat - proto kosti vzady budu nechávat (nerad bych se raz zhoupnul až na bok). Nejraději bych je nechal i vepředu nebo to prostřídám..... ale to se uvidí. Je to jako u emy, líp to bez předního stabilizátoru jezdí v terénu, ale na asfaltě je to zákeřnost sama. Při vyndání předních kostí budou ale přední manžety trpět a to tak že dost... je to něco za něco.
Budu si letos dělat další sadu na druhého forestra. Buďto svařím nebo vytočím z kulatiny...se eště uvidí.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5783
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Ujel jsem teď 60 000km bez předních kostí a zadních kostí, a že by trpěli manžety víc než předtím se mi nezdá, manžety jsem celkem měnil 3x za těch 140 000km co auto mám a ani jednou od té doby nemám zapojený přední stabilizátor. Ad křížení, Subaru hever si musím vypodložit víc než cihlou, aby se kolo odlepilo od země, a to jsem to auto zničil KYB + Ironmanny
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Dík Marku
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Tak životnost manžet je hlavně o štěstí. Mě odešly obě přední vnitřní manžety ještě před tím, než jsem dal podložky, tak jsem je vyměnil a do půl roku mi odešla jedna vnitřní znovu. Kupoval jsem tehdy nějaký v Kelly, ty nejlevnější. Vyměnil jsem je a od té doby je klid.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Na přední vnější klouby dávám plastové manžety a mám celkem vysokou životnost. Nevím, jak je to u oťase, jestli tam je plastová.
Nevidím důvod, proč by měly trpět manžety při jízdě na asfaltě a vašich polňačkách, kdy k vyvěšení kola dojde vyjímečně. Tam je to šumafuk. Při křížení a jízdě marcelstylem to pude do kytek naopak rychle ....asi jako ty pneu (doteď nechápu, jak se dá v tak krátké chvíli sejmout toliko gum ).
Stejně je to dost diskutabilní, bo mi loni vznikla trhlina v přední vnější plastové manžetě někde po cestě do Srbska - byl tam oslabený materiál a začlo toho trošku lézt ven. Sice decentně, ale nasere to. A pak si má čék vybrat, co ze všeho uvedeného a doporučeného zvolit. Ale určitě to neprasklo v terénu. Ani netuším, jak byla ta manžeta stará.
Nevidím důvod, proč by měly trpět manžety při jízdě na asfaltě a vašich polňačkách, kdy k vyvěšení kola dojde vyjímečně. Tam je to šumafuk. Při křížení a jízdě marcelstylem to pude do kytek naopak rychle ....asi jako ty pneu (doteď nechápu, jak se dá v tak krátké chvíli sejmout toliko gum ).
Stejně je to dost diskutabilní, bo mi loni vznikla trhlina v přední vnější plastové manžetě někde po cestě do Srbska - byl tam oslabený materiál a začlo toho trošku lézt ven. Sice decentně, ale nasere to. A pak si má čék vybrat, co ze všeho uvedeného a doporučeného zvolit. Ale určitě to neprasklo v terénu. Ani netuším, jak byla ta manžeta stará.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Ten marcelstyl je na mně?
- jindra58
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 289
- Registrován: pát srp 26, 2016 7:38 am
- Bydliště: Skočova Lhota
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
jen tak na podívanou https://www.subaru-community.com/subaru ... eisemobil/
Subaru Forester 2.5X MY2005
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Jindro tak to je velkej mazec !! Dobrej pacient. Moc šikovnej člověk to čalounění je krásný. Za tenhle odkaz moc díky. Budu toho člověka sledovat. To mě zajímá !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Tvl tak to je vostrej týpek
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7827
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Jindro to je pěkný odkaz. Zaujala mě tam ta poctivá hoblice, protože zrovna dneska jsem si něco podobného přivezl do garáže místo 18 mm dřevotřískového stolku.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
K těm vnitřním manžetám vepředu - měním je tak cca 1x ročně a možná i častěji nevím to přesně ale tak nějak to bude a je jedno co jsem tam dal , i udajné originalní přímo ze subaru jsou tak na rok, ale od jisté doby autorizákům nevěřím a asi tam mají šunty , podložky mám všude 5cm vzadu je to uplně v pohodě, vepředu bych už dal raději jen 4cm protože ty vnitřní fakt odchází rychle , venkovní zatím drží. Hodně dělá i to že je kolem nich blízko výfuk a asi je dost ohřívá , možná je to i těma kostma, já je tam občas mám občas je tam nemám, taky rychle odcházejí a klepou a nevím jaké tam dát je to všechno tak na rok
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Proto jsem psal, že tam mám ty nejlevnější, co se dají koupit, protože je to především o štěstí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97