BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od newli »

Pratele, dlouho jsem premyslel, zda zde toto zverejnit. Ale nakonec jsem dospel k zaveru, ze pro neustale se objevujici zajemce o ojety vuz s motorem boxer diesel by to mohlo byt poucne (a pekvne doufam odstrasujici!). Takze si dovoluji nize zverejnit kratkou korespondenci, cca mesic (maximalne dva) starou s dovozcem subaru CR. A protoze vse nize uvedene odpovida realite (a zaroven si nemyslim, ze se jedna o klasicky "hate"), dovoluji si zverejnit email bez anonymizace ucastniku. Komentar k vyjadreni dovozce nepridam a nejspis pridavat nebudu - nekdo v jeho pristupu uvidi pozitivium, nekdo negativum, chapu oba pohledy. Co bych ale rad okomentoval je to, ze koupit si auto s cenikovou cenou v roce 2009 nad 1 milion Kc a dopadnout takto (viz nize), vidim jako velmi tristni a zaroven smutny zpusob zakonceni (temer detskeho) snu o vlastnictvi vozu subaru. Nastesti pro me dnesni nabidka subaru je takova, ze mi to vlastne neni vubec lito :-DDD

A pro mene chapave, o dieselu vubec neuvazujte, kupte si subaru v benzinu nebo nejakou uplne jinou znacku =)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

A jelikoz se zda, ze cely text SQL databaze nezvlada, tak to zkusim "per partes"
Naposledy upravil(a) newli dne úte dub 09, 2019 6:40 am, celkem upraveno 1 x.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od newli »

PRVNI EMAIL DOVOZCI (11.3.2019):

----

Vazeni,

vzdy jsem patril mezi nadsence znacky Subaru a dokazal jsem ji radu veci odpustit. Zpetne si musim priznat, ze jsem ji mozna az ne zcela objektivne obhajoval ve svem (nejen blizkem) okoli. Svuj sen poridit si vuz znacky Subaru jsem si nakonec splnil na podzim roku 2009, kdy jsem zakoupil novy vuz Subaru Legacy 2.0D v nejvyssi vybave. Moje zkusenost s timto vozidlem (strucne popsana nize) vsak zapricinila, ze se z pocatecniho nadseneho uzivatele vozu pomalu staval pouhy uzivatel a pred tremi tydny jsem dospel do stavu, kdy slovo Subaru je mi vyslovene neprijemne. A proc vam pisu? Neocekavam, ze mi jakkoli pomuzete, ale rad bych, abyste vedeli, jakou reklamu vam vase vozy delaji. Zaroven vezte, ze si svoji zkusenost nenecham pro sebe. Nehodlam sice aktivne vystupovat v mediich (i kdyz jak se rika nikdy nerikej nikdy), ale ve svem (nejen blizkem) okoli a na internetovych forech, kde jsem pomerne aktivni, svuj pribeh budu sdilet znovu a znovu. Na techto forech (a mozna i jinde) planuji zverejnit tento email. Budu tedy rad, pokud se k nemu vyjadrite, abych v ramci objektivity mohl zverejnit i vasi reakci.

Jak jsem jiz uvedl, vuz Subaru Legacy 2.0D (VIN: JF1BPDLYG9G117249) jsem poridil novy v listopadu 2009 od prodejce AutoVero v Sedlcanech. Prvotni nadseni z vozu vystridaly obavy, kdyz jsem asi po roce jeho vlastnictvi zacal na internetovych diskusnich forech cist informace o problemech motoru boxer diesel. Ptal jsem se opakovane ve svem servisu (tehdy jeste AutoVero), co je na tom pravdu a co mohu od vozu v budoucnu ocekavat. Vzdy se mi dostalo ujisteni, ze to neni zadny zasadni problem. Bylo mi opakovane sdelovano, ze padlych motoru je minimum a ve vsech pripadech se pry jednalo o majitele vozu, kteri se k auto nechovali, jak meli (prodlouzene vymeny oleje, pripadne trapeni motoru ve vysokych dalnicnich rychlostech). No nic, auto slouzilo a ja se ptal v servisu pri kazde prilezitosti znovu a doufal, ze servis mluvi pravdu (jakkoli jsem diky informaci na internetu mel cim dal vetsi pochybnosti). Jednoho krasneho dne na jare roku 2015 jsem vuz s najetymi asi 64.000 km zadrel na dalnici u Plzne. Nasledne jsem v ramci kulance (diky nizkemu najezdu) ziskal od Subaru CR novy polomotor (nebo motor - vse mate ve svych zaznamech) s tim, ze jsem musel uhradit repasi vstrikovacu. Tuto opravu jiz resil servis AWD, kam jsem jiz rok ci dva spokojene jezdil s vozem Subaru Impreza dovezenym z Velke Britanie (JDM specifikace). Zde bych rad zminil, ze mi bylo doporuceno, abych vstrikovace nechal repasovat. Na muj vyslovny dotaz, zda neni lepsi koupit vstrikovace nove, mi bylo receno, ze to je to same (coz mi znelo a nadale zni logicky) a je tedy zbytecne utracet vic, nez je nutne. Fakturu nyni nemam u sebe, ale nekolik desitek tisic me tahle sranda stala. Vyzvedl jsem si tedy opraveny vuz s "novym" motorem, ktery pry mel byt zbaven prvotnich vyrobnich much, a tesil se na dalsi dlouha leta s nim. No, neuzival jsem si ho dlouho. Jen po ujeti asi 3.000 km jsem ho zadrel znovu. V tu chvili jsem vozidlo zacal nenavidet a poridil si vuz znacky Saab. V ramci "reklamace" kulancni opravy mi byl motor vymenen znovu a auto jsem zacal inzerovat k prodeji. Ukazalo se vsak, ze vozidlo Subaru s dieselovym motorem je jen obtizne prodejne a porizeny Saab ma nejen problematickou historii (a tedy i technicky stav), ale hlavne priserne jizdni vlastnosti. Zacal jsem tedy inzerovat oba vozy a nakonec prodal Saaba. Ano, vuz s problematickym technickym stavem (vse transparentne uverejneno v inzeratu) byl mnohem lepe prodejny nez dieselove Subaru. Vzal jsem tedy auto na milost a doufal, ze (snad vylepseny) motor tentokrate skutecne vydrzi. Pred tremi tydny jsem byl v servisu a poprosil jsem, mimo jine, o overeni stavu vstrikovacu. K memu velkemu prekvapeni jeden ze vstrikovacu proteka (a to velmi) a oprava vozu je po financni strance zcela nesmyslna. Provedeni opravy v cene nekolikanasobne prevysujici trzni cenu vozu (da-li se o nejake trzni cene u neprodejneho vozu vubec hovorit) navic nedava zadnou "garanci', ze motor z nejakeho jineho duvodu neklekne po nekolika malo kilometrech. Takze kdyz to shrnu, prvni motor mi slouzil asi 64.000 km, druhy asi 3.000 km (oba zadrene) a treti se dostal do smrtelne faze po najeti asi 35.000 km. Opravdu me zajima, co mi na to jako dovozce a prodejce teto znacky napisete.

S pozdravem byvaly subarista

Ing. Radek Novotny
tel. XXX XXX XXX
------------------------------------------------------------
FYI: aktualizovany podpis na subarufanclubu:

DEAD: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
PRODÁNO: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
PRODÁNO: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od newli »

DRUHY EMAIL DOVOZCI (11.3.2019)

---

Dobry vecer,

v navaznosti na podvecerni telefonat s panem Mertou, majitelem servisu AWD, si dovoluji doplnit informace zaslane v mem dnesnim odpolednim emailu. Do vozidla byla asi v 81.000 km (tj. po najeti asi 14.000 km na poslednim motoru) nahrana mapa Ecutek. To znamena, ze novy (posledni) motor ma po nahrani teto mapy aktualne najeto asi 21.000 km (celkove najeto 14 tkm + 21 tkm). Jsem bytostne presvedcen, ze nahrani mapy Ecutek nema sebemensi vliv na stavajici stav. Osobne znam dva majitele subaru boxer dieselu, kteri s mapou Ecutek najeli bez sebemensich problemu nasobne vic km bez jakehokoli problemu. A ac vzdelanim ekonom, silne pochybuji, ze na stav vstrikovacu muze mit mapa Ecuteku vliv. Ostatne tri vstrikovace jsou dobre a pouze ctvrty tece. Uznavam, ze tato informace mohla byt v predeslem emailu zminena. Verim nicmene tomu, ze na stav motoru maji mnohem vetsi (pozitivni) vliv tato fakta:

1) Po prvni zime mam v aute nezavisle topeni Webasto s dalkovym ovladanim, tj. od zimy 2010/2011 jsem vzdy pouzil topeni, pokud venkovni teplota klesla +/- pod + 5 stupnu Celsia. Posledni motor tedy v podstate nezna studene starty.
2) Prvnich nekolik km (prvnich cca 10 minut?) jsem s autem jel vzdy opatrne a nechal motor (a dalsi komponenty) rozumne zahrat. Stejne tak pred cilem jsem motor (vcetne turba) setril a nechal ho v klidnejsim rezimu "vychladnout".
3) Tankoval jsem vzdy pouze naftu u Eurooilu (bez bioslozky). Kdyz Eurooil nabizel aditivovanou naftu, bral jsem tu. Posledni dobou se pohybuji vicemene pouze na uzemi CR, takze vyjimky z tohoto pravidla lze na poslednim motoru spocitat na prstech jedne ruky (a i tehdy jsem bral to nejlepsi, co se v dane zemi - vzdy Nemecko - nabizelo).
4) Pri kazde servisni prohlidce (tj. cca po 9.000-13.000 km v zavislosti na najezdu v danem roce) jsem nechal menit palivovy filtr.

Vzhledem k tomu, ze jiz 10 let pracuji v advokatni kancelari, mam urcitou predstavu, co mi napisete. Presto bych rad, abyste se v ramci objektivity k memu pripadu vyjadrili. Muzete pouzit email, jsem vam ale samozrejme k dispozici i na telefonu.

S pozdravem byvaly subarista

Ing. Radek Novotny
tel. XXX XXX XXX

------------------------------------------------------------
DEAD: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
PRODÁNO: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
PRODÁNO: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od newli »

ODPOVED DOVOZCE (13.3.2019)

---

Dobrý den pane Novotný,

Je nám líto, že máte problém se svým SUBARU. Nevím proč rovnou uvádíte status Vašeho SUBARU, se kterým jste více než 9 let DEAD, a že třetí motor vykázal znaky smrtelnosti po 35 000km, když Vás podle Vašich slov a diagnostiky servisu potkala závada vstřikovače. To jenom k té objektivitě, se kterou SUBARU pohřbíváte a hned „hrozíte“ diskusemi na fórech. V rámci další objektivity v prvním e-mailu ani neuvedete podstatnou skutečnost o úpravě řídící jednotky. Tuto skutečnost bychom se asi ani nedověděli, kdybych nekontaktoval servis AWD a nesháněl informace o servisní historii Vašeho vozu, abychom mohli vyhodnotit situaci a zjistit jestli a co pro Vás případně můžeme udělat.

Jenom na okraj musím zkonstatovat to, že za celou svou praxi u SUBARU (více než 15 let) jsem se bohužel nikdy nesetkal se 100% objektivitou ze strany vlastníka SUBARU v případě, že nastal nějaký problém, který s námi chtěl řešit. Chápu to, že ji lidské si voji situaci „ vylepšovat“ za účelem dosažení nějakého cíle, to ostatně z advokátní musíte znát lépe než já. Že každou takovou diskusi vždy provází „hrozba“ zveřejnění ve všech možných sdělovacích prostředcích a na všech možných sociálních sítí to už je takový kolorit dnešní doby.

Kam se poděla normální věcná diskuse na problém, ve smyslu „ mám problém, pojďme zkusit nalézt řešení“?

Technické problémy se bohužel mohou vyskytnout u každého výrobku, navíc osobní vůz je asi nejsložitější výrobek, kterýsi můžeme jako spotřebitelé koupit. SUBARU se k problému s motorem, který Vás potkal myslím postavilo čelem a tři roky po tovární záruce Vám na kulanci opakovaně uhradilo polomotor, včetně všech souviseních dílů mimo palivového systému a přesto je u Vás DEAD.

Bohužel prodejnost SUBARU Diesel na trhu s ojetými vozy opravdu není vysoká v momentě kdy se sešla hysterie, která se vede proti dieselovým vozům obecně, informace o tom, že SUBARU v Evropě s technologií diesel, kvůli emisní politice EU skončilo a v neposlední řadě tomu neprospívá ani pověst první generace dieselu SUBARU.

Jako zákazníkovi SUBARU Vám můžeme nabídnou originální nové vstřikovače dodávané z Japonska se slevou 65% za 9 556,- s DPH/kus, repase již DENSO nenabízí. Na ostatní materiál potřebný k výměně vstřikovačů (palivové trubky palivový filtr….. Vám mohu nabídnout mimořádnou slevu ve výši 45%.

Pokud, ale máte upravenou řídící jednotku, tak Vám nemůžeme poskytnout žádnou záruku na dodaný materiál a ani servis zřejmě neposkytne záruku na provedenou práci.

V případě Vašeho zájmu o využití nabídnutých slev se prosím domluvte s panem Mertou

S pozdravem

Jan Svoboda
SUBARU ČR
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
schmako
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1257
Registrován: stř srp 23, 2017 5:04 pm
Jméno a příjmení: Ondřej M.
Bydliště: Praha 6

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od schmako »

To je mrzuté čtení ale chápu obě strany. Snad to dopadne dobře a všichni se poučí.

Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Subaru Outback 3.0R ExeNavi AT MY2007 zvaný: Otokar
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od emve »

Za mě přístup ze strany Subaru ČR zcela OK, i když stejně se musím smát plné ceně vstřiku asi 27 tis. Kč, pak si kupte japonský diesel, zlatý koncern.

Taky jsem stejně jako pan Svoboda moc nepochopil, proč je motor a auto dead, když je špatně jen jeden vstřik ?

Ale odpověď od Subaru sympatická, celkem bych v tomto případě stál na jejich straně. Dali 2 motory po záruce, ten vstřik bych asi spíš reklamoval u AWD ne ? Pokud tě tlačili do repase. Asi nelze čekat, že bude Subaru ČR sypat nové motory do nekonečna na 10 let staré auto, zvlášť s upravenou jednotkou.

Ale kdyby to bylo moje auto a moje peníze, asi bych se choval stejně. ;)
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
GordiK
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 179
Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
Bydliště: Novohradský hory

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od GordiK »

Bohuzel - hlavni "chybu" udelal zakaznik - koupil nevyzkousenej motor (diesel se nabizel od roku 2008, pokud se nepletu)...

Musim rict, ze jestli se Subaru dalo po zaruce kulanci, tak je to fer jednani, i zverejnena odpoved mi prijde fer...

Nic to ale nemeni na tom, ze koupe auta byla vzdy riziko - a ze konstrukcni chyby na motorech nema jen Subaru - viz prolbemy s TSI, TCe atd. atd.
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od catana »

Sleva na ten vstrikovac mi prijde jako vstricna nabidka. Za tyhle penize bych to osobne akceptoval. Nicmene pokud uz to auto nesnasis, tim zrejme je jedinou variantou ho odepsat a poslat na vrakac.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od newli »

Motor je DEAD z techto duvodu:

1) Nevim jiste, jak dlouho vstrikovac tece a propaleny pist uz jsem zazil. Investovat do opravy, aby mi to zase po roce odeslo (tentokrate zadrelo) se mi moc nechce. Pri vymene vstriku se dovnitr servis nepodiva (nebo by se to zase prodrazilo), aby zjistil, jak na tom ten motor vlastne je.

2) Mam uplne kaput spojku. Ta se pri kulanci taky nemenila, coz byl standard (standardne si zakaznici platili repasi vstriku a novou spojku) - pry u me byla malo jeta. Odesla spojka je vyrazne tvrdsi a tlaci na motor, coz (a ted mozna budu psat nesmysly) ma vliv na axialni ulozeni klikove hridele (nejake lozisko) a na blok motoru. Takze muze byt nacla klikovka (lozisko) a/nebo nacly blok.

3) Auto po nastartovani hodne coudi (coudilo vzdy). AWD se vzdy tvarilo, ze to je normalni. BoxerAuto zase tvrdi, ze to normalni neni a muze (ale nemusi) to ten vstrik vyresit, ale nemusi (ono to coudilo i kdyz byly vstriky v cajku, jen mene). Takze mozna to jsou pistni krozuky, mozna turbo, proste se jen hada ...

Diskutoval jsem to s Klimou (BA), Mertou (AWD), Nowakem (proturbo) a jeste jednim clovekem, co si sklada auta sam a boxerdiesel mel taky rozebrany. Nowak se tvari, ze je skoda tohle auto poslat na vrakac, ale pripousti, ze se muze kupit jeden problem za druhym. Ostatni se priklani k tomu, to neopravovat. Pokud by uz do toho nekdo sel, tak asi ne v autorizovanem servisu, kde vsechno (vcetne prace) stoji nesmysl. Minimalisticka varianta je vymenit spojku a vsechny vstriky za repasovane (teda uplny hardcore je vymenit jen jeden vstrik, ale tady vetsina lidi radi udelat vsechny 4) a modlit se, ze tam neni nic jineho. Ale ano, uz me to auto tak sere a je tam takovych neznamych/rizik, ze se mi do toho moc nechce. Ale zatim jsem nevymyslel, co si koupit.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22554
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od spm »

emve píše:Za mě přístup ze strany Subaru ČR zcela OK, i když stejně se musím smát plné ceně vstřiku asi 27 tis. Kč, pak si kupte japonský diesel, zlatý koncern.
A tam to stojí kolik že? Já po cenách nepátral, ale soused co měnil vstřiky na 1.9TDI superbu říkal, že první nabídku dostal někde s cenou ke kilu. Nevím teda kolik je práce v tom to vyměnit, ale přijde mi, že ta cena vstřiků o moc nižší nebude...
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od emve »

Táta dělal vstřiky na O2 TDI a stály všechny asi tak jako plná cena jednoho na Subaru, cca 25. Soused buď lže, aby byl zajímavý, nebo ho někde chtěli okrást. Vstřiky na 1.9 TDI za kilo jsou největší blbost, co jsem tento měsíc slyšel. To tam spíš měl ještě generálku motoru. <:-<
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22554
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od spm »

Hele, já nevim, první odkaz na googlu na 1.9 TDI 77kW pro octavii: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 22795.html

teda 18k za repasovanej a starej ještě musíš vrátit. Nevim, možná bude existovat nějaká druhovýroba nebo něco podobnýho, kde se dostaneš na tu cenu, co píšeš, ale zatim mi přijde, že když vezmeš originál vstřik koncernu a originál subaru, tak seš na +- podobnejch penězích.
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od romull »

Přesně jak píše emve, jsou to nejspíš zloději kteří loví blbce co to zaplatí <:-< . Na Mondeo TDCi to vyšlo na 35 bez DPH i s čištěním palivového vedení, nádrže a repasem vstřikovacího čerpadla. Na Škodárnu seženeš vstřiky Bosh nové okolo 6 kkč https://www.autonorma.cz/vstrikovace-co ... &utm_term= . Na moje BMW 330 xd jsou nové za 6,5 a repas za 4,5. Něco se dá ale ještě za práci, vytažení nejde zrovna dobře, potom montáž a je taky nutné je přihlásit a načíst do jednotky, suma sumárum to bude 8 - 10kkč/kus.
Repas DENSO se na dechtevé Lego dá pořád ještě sehnat okolo 7 kkč, nový za nesmysl 27 kkč bych určitě nekoupil. Blbý je, že se newli spálol už třikrát a to na tom odskákal nějakých 100 kkm, což je na dechta směšný číslo. Asi už bych to taky nespravoval a rozprodal to na díly, škoda ho ::-(((
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od vrgada »

ze se nafta u subaru nepovedla (snad to byl i motor roku?) se resilo pomerne brzo po uvedeni na trh a je k tomu urcite dost starych diskuzi na forech. Mne postihla generalka na benzinovem turbomotoru volvo a kdyz to tak nejak shrnu, mel jsem to poslat na vrakoviste a nespravovat, investice 100 litru do neprodejneho (za rozumne penize) auta byla spatne.
...
Ale nemam pocit, ze by subaru prodejce v tomto pripade nemel snahu to resit. Asi se neda ocekavat, ze u 10 let stareho naftoveho subaru to zalepi. Proste smula na spatny typ motoru. Sam jsem si koupil od byvaleho majitele kola na legacy, ktere mu zbyly po destrukci naftoveho motoru, nadaval i po letech. A zprostredkovane znam i majitele, co tam ma treti motor a inzerce je naftovych padlych subaru plna. Pochybuji, ze to ma nejake reseni, ja bych zamackl slzu a poslal to na dily a koupil benzinovy subaru
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od romull »

Nabízeli celkem velký slevy na materiál, kdyby ty prachy vzali a vrazili je do ruky majiteli auta, řekněme nějakých 60 kkč, ať si to za to buďto spraví, nebo ať to sešrotuje, zkrátka si s tím dělá co chce, to už je jedno a sepsali s ním smlouvu, že tímto je to vyřešené jednou provždycky a obě strany zachovají mlčenlivost, tak jsme to tu teď nečetli a spokojení by byli všichni, teda alespoň myslím. Newli by to za to buď spravil, nebo to nakonec i prodal na díly a ty peníze přihodil na koupi jiného auta a pro Subaru ČR by to nebylo nic likvidačního, jeden měsíční plat jednoho strejdy v kanceláři, takže úplný prd .....
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Odpovědět

Zpět na „Motor“