Naši mobilní mazlíčci
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naši mobilní mazlíčci
No kurvy jsou to neskutečné.Tohle bych nečekal ani u founu kolem střední cenové relace a vůbec už ne po 3 měsících!Jsem naivní,mě by to nasralo a překvapilo i u founu z těch nejlevnějších,po 3 měsících opravdu jo!
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naši mobilní mazlíčci
To je teda nepříjemný.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naši mobilní mazlíčci
No, napsal jsem na Samsung, tak uvidíme co napíšou Jako: mám to v zásadě opravený, neplatil jsem nic, takže spíš výhra, ale ty řeči kolem toho mě štvou. Nepopírám, že ten telefon u mě má asi těžký život. Ale sakra přesně kvůli tomu si pak kupuju takovýhle telefon. Kdybych chtěl něco, čím budu akorát zvedat hovory, tak vezmu to nejlevnější v nabídce...
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naši mobilní mazlíčci
Tak jsem dostal oficiální stanovisko zastoupení. Nemůžu úplně říct, že by mě to překvapilo:
Tedy abych to shrnul: telefon za bratru 26.000Kč není určen k tomu, aby měl zapnutý display. Pokud display přece jenom zapnutý má, tak se zničí (už po pár týdnech používání) a je to nesprávným používáním. No nic, za sebe si jsem jist tím, že příští telefon už od Samsungu nebude. A ačkoliv jsem doteď s obouma jejich posledníma telefonama spokojený byl a všude jsem je chválil, tak po téhle zkušenosti od nich budu akorát odrazovat. A jim můžu asi akorát popřát hodně štěstí, protože na prodávání telefonů za prémiovou cenu, u kterých uživatel nesmí používat display (tady ještě ironií osudu je, že ty telefony mají v továrním nastavení zapnutý always on display, kdy je to furt zapnutý a ukazuje to nějaký hodiny a notifikace - a taky ne jeden uživatel tam tyhle kraviny má vypálené), ho budou potřebovat.Dobrý den, pane Krajdle,
kontaktuji Vás na základě Vámi vznesenému požadavku týkající se mobilního telefonu Samsung Galaxy Note8 (MC: SM-N950F------, IMEI: ------------------), který byl zakoupen dne 19.06.2018 u společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.. Níže jsou vypsány veškeré autorizované servisní záznamy daného zařízení, které ke dnešnímu dni evidujeme.
1. Reklamační řízení č. 3893715 (BRITEX-CZ, s.r.o.)
Závada: "Na displej se vypalila navigace, nejvic to jde videt na svetlem pozadi"
Oprava: Zákazníkem reklamovaná vada se projevila. Provedena kalibrace displeje. Na základě zjištěných skutečností (displej vystaven statickému obrazu) se nejedná o záruční vadu ve smyslu ustanovení OZ, ale jako vstřícný krok výrobce. V případě zjištění opakovaného poškození způsobené nesprávným používáním se bude jednat o plně hrazenou opravu. Provedená oprava není považována za záruční zásah ve smyslu ustanoveni OZ.
Ukončeno: 15.03.2019
Předmětem Vámi vzneseného podnětu byla žádost o prověření postupu autorizovaného servisního střediska Samsung. Tímto bych Vás rád informoval, že interní šetření skrze kontrolní oddělení VOC bylo dokončeno a níže Vám zasílám finální stanovisko.
Na základě interního prošetření Vámi řešeného podnětu nebylo shledáno jakékoliv pochybení na straně autorizovaného servisního střediska BRITEX-CZ, s.r.o.. Provedené kroky jsou zcela v souladu s postupy naší společnosti a vyjádření, které jste v servisním protokolu obdržel je nadále platné z následně uvedených důvodů.
Při aktuálním reklamačním řízení č. 3893715 bylo zařízení po příjmu na servisní středisko zcela správně podrobeno kompletní servisní diagnostice, přesně dle nastaveného procesu výrobcem. Výsledek této diagnostiky potvrdil, že Vámi reklamovaný jev "Na displeji se vypálila navigace" není způsoben závadou nebo vadou samotného přístroje/náhradního dílu.
Jedná se o důsledek nesprávného použití zařízení, které je způsobenou chybou uživatele nedodržením informací z uživatelského manuálu. Tyto informace je možné dohledat ve zmíněném uživatelském manuálu → „Ponechání dotykového displeje v nečinnosti po delší dobu může vést ke stínovým obrazům (vypálením obrazu do obrazovky) nebo duchům. Pokud zařízení nepoužíváte, vypněte dotykový displej“.
Za předpokladu nedodržení tohoto kroku s následným defektem zobrazovací části, je záruční oprava zamítnuta. Jelikož nám ovšem velmi záleží na zákaznické spokojenosti, tak v prvním případě tohoto poškození přístroje dojde k tzv. mimozáruční opravě v rámci vstřícného kroku, kdy kompletní náklady jsou hrazeny k tíži výrobce. Jakmile se následně však poškození opakuje, je záruční oprava zamítnuta vystavením cenového návrhu.
Je mi opravdu líto, ale vzhledem k výše uvedeným informacím není možné z pozice výrobce jakkoli více pomoci.
Děkuji Vám za pochopení.
S pozdravem
Josef Kočí
VOC Control Desk
Samsung System Support
voc@samsungpartner.cz
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Naši mobilní mazlíčci
Já mel na note8 vypalenou stranku SFC. Já to teda neviděl, ale synátor si všimnul hned .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naši mobilní mazlíčci
Hmm, to celkem potvrzuje, že ty display fakt stojí za vyližp... ještě u toho wazu jsem si říkal, že ten telefon tím fakt dostává celkem kouř. Ale jestli se na tom vypálí i webová stránka, tak to no comment
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Naši mobilní mazlíčci
Já to vubec neviděl a tak mi to ani nevadilo . Jedu pořád na plný podsvícení . Uvidíme jestli to udělá i 9ka .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naši mobilní mazlíčci
Já měl auto podle senzoru. Což třeba v létě ta navigace byla často taky na max... jinak vypáelná je i ta S7, když jsme to hledali, ale na tom notu se to právě vypálilo fakt hodně a už to v tom bylo vidět ikdyž bylo třeba puštěný video, takže tam mě to dost iritovalo. Po té jejich opravě to v tom vidět je pořád taky, ale už dost slabě, takže to bych jinak i zkousnul, nebýt u toho těch keců, že když na telefonu za tyhle peníze po 3 měsících odejde display, tak je to vadným používáním, protože ho nemáš co zapínat Nj, jinak ty keboard casy, kvůli kterým jsem si to tenkrát poprvé koupil, už stejně od 9. generace nedělají, takže asi fakt nemám teď jediný důvod si příště koupit telefon od nich...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naši mobilní mazlíčci
Já tam nic vypálenýho nemám, ale plný podsvícení jsem teda nikdy neměl. Mám ho vytažený tak do 2/3 a víc jsem to teda nikdy nepotřeboval. Tím samozřejmě nechci omlouvat přístup servisu. Jen tím chci říct, že jsem teda rád, že mi to takhle podsvícený stačí.
A tu automatiku jsem vypnul asi druhej den, protože mě to neustále se měnící podsvícení a obvykle blbě, lezlo na nervy.
A tu automatiku jsem vypnul asi druhej den, protože mě to neustále se měnící podsvícení a obvykle blbě, lezlo na nervy.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naši mobilní mazlíčci
On to právě není přístup servisu kdyby to bylo o servisu, tak to příště dám jinam, mávnu nad tím rukou, etc... ale když samotný zastoupení výrobce mi napíše to samý, tak je to už trochu smutný... Se tu hromada lidí rozčiluje nad subaru dieslem, ale tam spoustu těch aut v záruce aspoň opravili a většina z nich taky vydržela dýl jak 3 měsíce v provozu
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naši mobilní mazlíčci
Ještě že je porno tak pestrý a nevypalí se
nasmrdlany v NOTE 9
nasmrdlany v NOTE 9
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naši mobilní mazlíčci
No jenom bacha na pornosity, který si do těch videí dávají vodoznak - ten se tam s přehledem vypálí taky a ještě se to blbě vysvětluje
(americký fóra byly dost plný lidí, co tam měli vypálený logo amzon prime, netflixu nebo jiné podobné internetové televize)
(americký fóra byly dost plný lidí, co tam měli vypálený logo amzon prime, netflixu nebo jiné podobné internetové televize)
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Naši mobilní mazlíčci
Teda úplně na plno to nemám taky .tak na 4/5tiny.
Protože ten automat je úplně na hovno . To je jedno kdy, nevidím nic
Protože ten automat je úplně na hovno . To je jedno kdy, nevidím nic
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naši mobilní mazlíčci
Dnes jasné zkoušeli rozchodit dex v karoqu
Zatím to nejde
nasmrdlany v NOTE 9
Zatím to nejde
nasmrdlany v NOTE 9
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- sosak
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 131
- Registrován: pát zář 02, 2011 9:12 pm
- Jméno a příjmení: Ladislav Synek
- Bydliště: Náchod
Re: Naši mobilní mazlíčci
za me Samsung uz nikdy! me sice ten automaticky kontast funguje prefektne, ale hned po porizeni jsem 2x reklamoval u Britexu nefunkcni datove prenosy. argument, ze ziju nekde, kde nejsou data jsem vyratil (dolozeny videm a fotkami) porovnanim s jinym zarizenim na stejnem miste. neuspel s vyjadrenim, ze kazdy zarizeni je jinak citlivy. navic servisnim ukonem udajne clovek ztraci zaruku na vodeodolnost.
nicmene po truhe zamitnute reklamaci zacal zazracne fungovat.
jinak pro info, zkouseli jsme i reklamovat u Alzy a ta nam odpovedela ze by to resili pres Britex a tak bude rychlejsí, když si to vyřídíme sami. ))))
az umřre vratim se Sony ....
nicmene po truhe zamitnute reklamaci zacal zazracne fungovat.
jinak pro info, zkouseli jsme i reklamovat u Alzy a ta nam odpovedela ze by to resili pres Britex a tak bude rychlejsí, když si to vyřídíme sami. ))))
az umřre vratim se Sony ....