Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11895
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Myslíš něco v tomto duchu???
https://www.youtube.com/watch?v=6S6MIs9Mz1o
https://www.youtube.com/watch?v=6S6MIs9Mz1o
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Tak kdo teda neviděl čí díru ? Už se v tom ztrácim...
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
..Marcel neviděl díru..tedy díry
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20639
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
No tys to teda rozčísnul
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Vy jste fakt celoživotní puboši a to se mě líbí a co neviděl kdo už je stejně jedno,už to jede samo o sobě
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Nuže.
Při rekonstrukci motoru se zjistilo, že originální hlavy byly nahrazeny z WRX. Firma jenž vrtala nový otvor pro snímač polohy vačkové hřídele netrefila jednu stranu a navrtala otvor o 9mm mimo. Tudíž čidlo nepracovalo správně. Při původním testu prý fungovalo, bohužel jen 3000km. Hlavy jsme tam prozatím nechali z WRX a Aleš nechal otvor vyvrtat správně. Nyní vše funguje jak má.
Všechny ostatní části motoru fungovali dle testování správně.Vadu jsme reklamovali v servise kde motor skládali a dohodli se na finanční kompenzaci, podali si ruce a tuto záležitost definitivně uzavřeli.
Dále jsme vůz převezli do jiného servisu, kde jsem chtěla nechat zkontrolovat podvozek.
Je to teď olezlý od toho humusu na silnici, ale jinak na svůj věk podvozek i kastle v perfektním stavu, pokud u PP kola na chvíli zavřete oči a přehlédnete ten shnilej lem, plus klasický poškození prahů v místech, kam se dává hever...
Jasně, něco se tam jistě najde, když se do toho začne dloubat šroubovákem, ale jinak prej fakt dobrý...
Dle přijímacích techniků na přepážce jsou tlumiče na výměnu, dle mechanika nikoli, jsou volná uložení zadních tlumičů - vytlučená plastová futra co jsou na něm, tlumič je jinak v cajku, domeček taky, projel se s tím, normálně funguje, jen to tam bouchne, na funkci to nemá vliv, je to nepříjemný ale jsou to zvuky motorsportu, netřeba akutně řešit.
Vepředu vpravo je v pytli kost a uložení tyče stabilizátoru, respektive to odchází, žádná tragédie, ale vůle tam jsou, vlevo je to v pohodě, vyměnit obojí, obě strany, v klidu, funguje to...
Na kardanu je drobná vůle na spojovacím kříži, na ty roky a výkon prej naprostá pohoda, není potřeba řešit...
Docvakán výfuk do dvou uvolněných silentbloků.
Plán dál:
Aktuálně budu řešit kosti a uložení tyčí. V rámci léta a toho až se finančně trochu oklepu tlumiče. Až se trochu uvolní kolona lidí u VDCeho, tak u něj ošetření podvozku, lemů. Mezitím usazení křídla a rez pod ním a celkový lak na autě.
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
Při rekonstrukci motoru se zjistilo, že originální hlavy byly nahrazeny z WRX. Firma jenž vrtala nový otvor pro snímač polohy vačkové hřídele netrefila jednu stranu a navrtala otvor o 9mm mimo. Tudíž čidlo nepracovalo správně. Při původním testu prý fungovalo, bohužel jen 3000km. Hlavy jsme tam prozatím nechali z WRX a Aleš nechal otvor vyvrtat správně. Nyní vše funguje jak má.
Všechny ostatní části motoru fungovali dle testování správně.Vadu jsme reklamovali v servise kde motor skládali a dohodli se na finanční kompenzaci, podali si ruce a tuto záležitost definitivně uzavřeli.
Dále jsme vůz převezli do jiného servisu, kde jsem chtěla nechat zkontrolovat podvozek.
Je to teď olezlý od toho humusu na silnici, ale jinak na svůj věk podvozek i kastle v perfektním stavu, pokud u PP kola na chvíli zavřete oči a přehlédnete ten shnilej lem, plus klasický poškození prahů v místech, kam se dává hever...
Jasně, něco se tam jistě najde, když se do toho začne dloubat šroubovákem, ale jinak prej fakt dobrý...
Dle přijímacích techniků na přepážce jsou tlumiče na výměnu, dle mechanika nikoli, jsou volná uložení zadních tlumičů - vytlučená plastová futra co jsou na něm, tlumič je jinak v cajku, domeček taky, projel se s tím, normálně funguje, jen to tam bouchne, na funkci to nemá vliv, je to nepříjemný ale jsou to zvuky motorsportu, netřeba akutně řešit.
Vepředu vpravo je v pytli kost a uložení tyče stabilizátoru, respektive to odchází, žádná tragédie, ale vůle tam jsou, vlevo je to v pohodě, vyměnit obojí, obě strany, v klidu, funguje to...
Na kardanu je drobná vůle na spojovacím kříži, na ty roky a výkon prej naprostá pohoda, není potřeba řešit...
Docvakán výfuk do dvou uvolněných silentbloků.
Plán dál:
Aktuálně budu řešit kosti a uložení tyčí. V rámci léta a toho až se finančně trochu oklepu tlumiče. Až se trochu uvolní kolona lidí u VDCeho, tak u něj ošetření podvozku, lemů. Mezitím usazení křídla a rez pod ním a celkový lak na autě.
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
SUBARU IMPREZA WRX STi PRODRIVE <- SUBARU FORESTER SG 2.0 <- OPEL ASTRA G 1.6 CARAVAN <- OPEL ASTRA F 1.6 CARAVAN <- ŠKODA FORMAN <- ŠKODA RAPID 2X <- ŠKODA 105L
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Až bude tohle všechno hotové, objednám originální STi hlavy a opět poprosím Aleše o uvedení do originálního stavu.
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
SUBARU IMPREZA WRX STi PRODRIVE <- SUBARU FORESTER SG 2.0 <- OPEL ASTRA G 1.6 CARAVAN <- OPEL ASTRA F 1.6 CARAVAN <- ŠKODA FORMAN <- ŠKODA RAPID 2X <- ŠKODA 105L
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
A propo, světla jsem už vyměnila
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
SUBARU IMPREZA WRX STi PRODRIVE <- SUBARU FORESTER SG 2.0 <- OPEL ASTRA G 1.6 CARAVAN <- OPEL ASTRA F 1.6 CARAVAN <- ŠKODA FORMAN <- ŠKODA RAPID 2X <- ŠKODA 105L
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20639
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
To je dobře že jste se dohodli. Ať dál slouží a dělá jenom radost .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6346
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Zmoklí vědí a svítí to pěkněSandence píše:A propo, světla jsem už vyměnila
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22755
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Jenom nevím, jak s tím uvolněním místa u předsedy, podle mě tam je fronta pořád větší a větší
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
oni normalne predbihaj, takze se urcite nekam vecpou
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- krum
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 497
- Registrován: čtv zář 10, 2009 10:24 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Je to ale super kára, která za překonávání těch překážek stojí. Za mně po Type-R/22B nejhezčí STIčko. Ať dělá radost!
ex Subaru Impreza 2,0 WRX wagon (prodrive) MY 03, exex Impreza 2,0 GX wagon MY 01, exexex Libero 1,2 MY 92, exexexex Š 110R coupe MY 71
http://moje.auto.cz/krum/bestie.html
Rover Mini 1,3 MPI, MY 1997
http://moje.auto.cz/krum/mr-silver.html
Volvo V70 D3, MY 2015
Mini Cooper S R56, MY 2007
http://moje.auto.cz/krum/bestie.html
Rover Mini 1,3 MPI, MY 1997
http://moje.auto.cz/krum/mr-silver.html
Volvo V70 D3, MY 2015
Mini Cooper S R56, MY 2007