Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Pomoc při koupi Legacy 2.0R 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 7624
Nevim jestli bych to nazval táhnutím vocpoda (diesely jsou na tohle podle mě dost podobně strašné i ve dvoukolce a u sebe nemám tenhle problém u 1.0 chcípáku atmosféry, který taky nebude nějaký tahoun) a nedokážu posoudit, jak moc to novější auta už mají lepší. Ale měl jsem půjčené Legacy 1, Legacy 3 a Imprezu 1 a ve všech to bylo úplně identické - spojka byla za a) šíleně tvrdá (tak, že když jsem pak sednul do svý předokolky, tak jsem málem prošlápnul nohou podlahu a nebyl jsem schopnej se s tim rozjet :-) ). A za b) bylo na ty rozjezdy i minimální pouštět tu spojku pomalu a přidat plyn, aby se ta mechanizace rozhýbala. Jinak to cukalo. Což je v ucpaném městě ne úplně vhodné, protože rychlejší rozjezd obvykle znamená hned vzápětí zase brzdit a stavět a takhle se s tím člověk rozjíždí furt :-) To svoje rozhýbu na skoro volnoběh, takže se s tím dá jet alespoň relativně dost pomalu. (Pro úplnost ještě dodám, že to všechno byl nepraktický sedan, který nemá redukci :-D)

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pon pro 17, 2018 7:53 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 19, 2010 3:04 pm
Příspěvky: 327
MT u Subaru už nikdy. Maximálně ve wrx.
Moje poznatky, na popojíždění po městě strašně divný, rozjezdy taky nic moc (ani nevim proč, ale nějak mi nesedla spojka s chodem řadící páky). Spojka tvrdá. Krátký kvalty (na dálnici utrpení), poddimenzovaná spojka.
S legem v MT sem nebyl vůbec spokojen a nerad sem v něm jezdil. Vše toto se s přechodem na AT vytratilo a s outbackem sem od té doby jezdil rád. Jediné co mi trošku vadí, je, že 5AT je dostupné pouze pro šestiválce. Ale to je jen drobonká vada na kráse.
Ale i 2,5 by ten pětikvalt slušel.

_________________
Peugeot ION elektro (rv.12)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91)


pon pro 17, 2018 8:06 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 7628
Bydliště: Valašsko
SG spojka normální,mě naopak přišla při těch vašich kritikách furt dokola tady měkčí než jsem zvyklý :-D Prostě normální no.Dokonce mě jeden subaru mechoš nedávno sám od sebe řekl,že je nezvykl měkká.
Cukačky v koloně bez přískoku,v pohodě(výměna vadného kabelu a následné pročištění klapky a obtokového ventilu).Jo jednou za čas se mě auto při rozjezdu zatřepe,ale to je fakt mimořádně a chce to pak jak psal spm víc plynu a citlivěji se spojkou.
Ale souhlas chce se to autem projet,to určit nemusí MT vyhovovat.Jen pozor u ojetiny už může být jízdní projev zkreslený,zanedbaný,těžko soudit,dívej se i tu-někteří krizitují,někteří ne,chce to spíš vyzkoušet u někoho kdo má auto v cajku,zde z clubu či podobně.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon pro 17, 2018 12:45 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát pro 07, 2018 7:44 pm
Příspěvky: 4
Zdravím,

celkem jste mě s tím nedoporučením MT překvapili. Jízdou ve městě netrávím zase tolik času, takže tam bych problém neviděl. Teď často jezdím s Renaultem Scenic 1.6 rv 2006, což je celkem těžké auto na svůj výkon. Kvalty jsou tam taky krátké (6st.) a nějak mi to řazení a rozjezdy nevadí. Je pravda, že má to auto poměrně měkkou spojku.

Co musím dát za pravdu, že by si manuál v Legu a obecně celé auto chtělo odzkoušet, ať vím, do čeho jdu. Proto se ptám, byl by někdo ochotný z okolí Valašska, pořp. nějaké rozumné dojezdové vzdálenosti, který má doma toto vozidlo. Sejít se, že by mi ho nechal projet, popřípadě mi sdělil své zkušenosti?

Díky


pon pro 17, 2018 8:19 pm
Profil
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10394
Bydliště: Hradubice
Miker píše:
celkem jste mě s tím nedoporučením MT překvapili.

Není to o nedoporučení MT, ale jde o to nedémonizovat AT. Dokud jsem si AT nezkusil, tak jsem ji nechtěl.

_________________
quickly

Forester SJ 2.0i CVT MY13 Obrázek Outback BR H6 3.6R AT MY10 Obrázek Legacy BL H6 3.0R SpecB AT MY06 Obrázek
ex Forester 2.0D Active MY09


pon pro 17, 2018 10:14 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10394
Bydliště: Hradubice
Miker píše:
Proto se ptám, byl by někdo ochotný z okolí Valašska,

Pokud by jsi chtěl vyzkoušet Outback 3.6, tak 5. ledna budu odpoledne na Novém Hrozenkově. Je tady ale problém, že když vyzkoušíš H6, tak jí můžeš propadnout ;-D a na 2.0R zapomeneš :-/

_________________
quickly

Forester SJ 2.0i CVT MY13 Obrázek Outback BR H6 3.6R AT MY10 Obrázek Legacy BL H6 3.0R SpecB AT MY06 Obrázek
ex Forester 2.0D Active MY09


pon pro 17, 2018 10:17 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 7624
To mu nedělej, to je hrozný trápení :-DDD Všichni víme, jak to dopadá, když si člověk jednou sedne do H6... :-DDD

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pon pro 17, 2018 10:24 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 16, 2017 7:13 am
Příspěvky: 1984
Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Trochu jiný pohled na AT/MT: pořídili jsme přesně auto, jaké hledáš, se 180 tis. najeto, do roka odešlo spojkové ložisko, když už se do toho šlo, dělala se komplet spojka včetně dvojhmoty, která už byla dost načlá. Nejsem masochista, takže místo dvojhmoty tam šla jednohmota s Forestera z vrakáče a i tak spojka vyšla na 16 a půl. U Legacy s podobným nájezdem je podobných zkušeností více. Taky mám doma Forestera XT AT, najeto 270 a v automatu když se mění olej, vůbec o něm nevím. Nutno dodat, že při koupi automatu je jeho stavu nutno věnovat pozornost a určitě je dobře v něm náplň vyměnit olej. A taky je třeba počítat s tím, že atmo 2.0 bude v manuálu i v automatu docela líná, do té H6 bych raději nesedla, leze to do peněz :-)

_________________
Forester 2.0 XT ('04), 2x Libero E12 ('95 a '98)


pon pro 17, 2018 10:47 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 7082
Bydliště: Brno
Tapan píše:
A taky je třeba počítat s tím, že atmo 2.0 bude v manuálu i v automatu docela líná, do té H6 bych raději nesedla, leze to do peněz

A kdo to píše? :-) Tvoje paní? =) Nesedla.
2,0R líný není, jen je třeba to vytáčet. V manuálu to jde podstatně lépe než u AT. Ta spojka tužší je. Nevim jak u atmo forestra, ale i v impreze byla tuhá. U XT je tuhoš maximální. Ne jednou jsem po přesednutí ze subaru do jinýho vozu měl pocit, že jsem spojku utrhl jak lehce to jinde šlo. A oproti tomu autu s pi... ve znaku bude Lego úplnej kočár a na tu spojku si rychle a rád zvykneš. Do 3,0 nesedej, zkazíš si spaní. Ten 6-ti vál je holt jinde.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


pon pro 17, 2018 11:16 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 7628
Bydliště: Valašsko
Mám dojem,že v turbíně forester byla spojka opravdu víc tuhá,ne v atmo.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon pro 17, 2018 11:23 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 16, 2017 7:13 am
Příspěvky: 1984
Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Míro, mělo tam být nesedal, ale píšu na mobilu a ten byl zas jednou chytřejší než já. Pardon :-)

_________________
Forester 2.0 XT ('04), 2x Libero E12 ('95 a '98)


pon pro 17, 2018 11:39 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 7628
Bydliště: Valašsko
To je blbý nápad s tou H6 :-)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon pro 17, 2018 11:42 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 7082
Bydliště: Brno
Tapan píše:
Míro, mělo tam být nesedal, ale píšu na mobilu a ten byl zas jednou chytřejší než já. Pardon

Se neomlouvej, piš rovnou nesed. Proč l a a. Neznáš nejkratší sloveso? On sa hl. :-D

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


úte pro 18, 2018 12:28 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát pro 07, 2018 7:44 pm
Příspěvky: 4
Zdravím, po delší odmlce jsem zpět.

Našel jsem celkem zajímavý inzerát, který spadá přesně do mých požadavků, dokonce je blízko. https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list Máte s tímto inzerátem někdo zkušenosti?

Díky.


úte úno 12, 2019 9:24 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: