Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3520 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 231, 232, 233, 234, 235
Subaru Levorg - všeobecně 
Autor Zpráva
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 615
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
feroj píše:

nie skôr myslím, že len premapovaním... Lexus asi nedovolí použitie jeho vstrekovania do iného modelu okrem BRZ a ešte keď Toyota GT86 sa moc nepredáva


Tak to přece nelze ne? Vždyť přece, jakmile je jen přímý vstřik do válců, tak automaticky musí být filtr pevných částic. Jinak nelze homologovat na Euro 6d Temp. Nebo tam je nějaká klička? Nevím o ní.
To se mi nezdá, pokud je to však nějakým způsobem možné, docela by mě k tomu teda zajímaly podrobnosti...

_________________
Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & Dacia Duster 1,5 dci 4x4 Exception/2014/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


úte led 29, 2019 12:18 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Příspěvky: 181
PeteBiggy píše:

Tak to přece nelze ne? Vždyť přece, jakmile je jen přímý vstřik do válců, tak automaticky musí být filtr pevných částic. Jinak nelze homologovat na Euro 6d Temp. Nebo tam je nějaká klička? Nevím o ní.
To se mi nezdá, pokud je to však nějakým způsobem možné, docela by mě k tomu teda zajímaly podrobnosti...



tak dôležité je čo ide z výfuku... nie že je to priamy vstrek... pýtal som sa ako bude po prijatí nových noriem a dostal som odpoveď, že ostanú atmosféry a Levorg by mal tiež prejsť bez filtra... tiež nemal nejaké podklady, "len im o tom zase niekto hovoril v rámci predbežných info k novým modelom..." podstata bola v tom že 1.6 DIT mal pokračovať, prípadne v lepšom prípade mal byť nahradený v novej platforme 1.8DIT... technik povie jedno, ekonómovia vyhodnotia a skrešú aby im čísla sedeli >:-f :-(

technické možnosti sú rôzne... na niektorých turbo motoroch s vyšším kompresným pomerom sa vo fáze stlačovania v určitom rozsahu otáčok nechali pootvorené sacie ventily aj v počiatočnej fáze stlačovania a tým sa "znížil" reálny kompresný pomer a dosiahli sa tým iné emisie a zníženie potrebnej práce pri stlačení, tým aj spotreby a keď tam dáš aj privstrek paliva opláchneš sacie ventily zvonku ...


úte led 29, 2019 4:11 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 615
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
feroj píše:


tak dôležité je čo ide z výfuku... nie že je to priamy vstrek... pýtal som sa ako bude po prijatí nových noriem a dostal som odpoveď, že ostanú atmosféry a Levorg by mal tiež prejsť bez filtra... tiež nemal nejaké podklady, "len im o tom zase niekto hovoril v rámci predbežných info k novým modelom..." podstata bola v tom že 1.6 DIT mal pokračovať, prípadne v lepšom prípade mal byť nahradený v novej platforme 1.8DIT... technik povie jedno, ekonómovia vyhodnotia a skrešú aby im čísla sedeli

technické možnosti sú rôzne... na niektorých turbo motoroch s vyšším …


No to je sice všechno hezké, ale já jsem přesvědčen, že pokud je to zkrátka jen přímý vstřik, tak u Euro 6d Temp prostě musí být filtr pevných částic. Bezpodmínečně. Přímý vstřik, homologace Euro 6d Temp = FAP.

Tvá slova, "tak dôležité je čo ide z výfuku... nie že je to priamy vstrek..." podle mě tedy nejsou tak docela pravda. Ale můžu se mýlit, třeba je tam nějaká výjimka, ale rád bych teda jaká [?] [?] [?]

_________________
Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & Dacia Duster 1,5 dci 4x4 Exception/2014/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


stř led 30, 2019 7:59 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 7624
Hele a jsi presvedcen nebo si to v te norme fakt videl? Ja teda nechci spekulovat, normu k dispozici nemam, ale nechce se mi moc verit, ze by tam bylo napsany co auto musi mit... spis ze tam bude specifikovany mnozstvi castic a podobne. (Ze to skoro nikdy jinak nez fapem splnit nepujde je vec druha)

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


stř led 30, 2019 9:49 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 615
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
spm píše:
Hele a jsi presvedcen nebo si to v te norme fakt videl? Ja teda nechci spekulovat, normu k dispozici nemam, ale nechce se mi moc verit, ze by tam bylo napsany co auto musi mit... spis ze tam bude specifikovany mnozstvi castic a podobne. (Ze to skoro nikdy jinak nez fapem splnit nepujde je vec druha)

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk


Taky kupodivu nemám normu k dispozici :-D Ale všude se to psalo a píše. Je možná vlastně i pravděpodobné, že norma jen stanovuje povolené množství pevných částic. Ale tu jde prostě o to, že to s největší pravděpodobností není schopen žádný motor pouze s přímým vstřikem splnit. Takže nová homologace automaticky rovná se u přímovstřikových benzínů filtr pevných částic.

No a my se "bavili" konkrétně o Levorgu, že by snad ta stávající 1,6 DIT měla jít zhomologovat. Takže proto jsem se ptal, zda na tom stávajícím motoru by jakože nějakým způsobem změnili přímovstřik na sekvenční vícebodovku a nebo udělali kombinaci přímého a nepřímého vstřiku jako u BRZ, akorát že teda s turbem....Zdálo se mi to velmi nepravděpodobné, asi by to nebyla úplně prdel. No a Feroj reagoval, že by to údajně měli zhomologovat jen přemapováním, což dle mě nelze resp. nelze pouze takovouhle cestou dosáhnout na novou homologaci....

_________________
Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & Dacia Duster 1,5 dci 4x4 Exception/2014/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


čtv led 31, 2019 2:18 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Příspěvky: 181
[quote="PeteBiggy"][/quote]
jsem přesvědčen, že pokud je to zkrátka jen přímý vstřik, tak u Euro 6d Temp prostě musí být filtr pevných částic. Bezpodmínečně. Přímý vstřik, homologace Euro 6d Temp = FAP.

Že to ide aj bez filtra...

Modifikace motoru samozřejmě zohledňují současný požadavek na emisní normu Euro 6.2, kterou motor musí plnit. K tomu si pomáhá také změnou řízení vstřikování benzínu a zapalování. Jde zejména o časování dávky paliva, které se vstřikuje už ve fázi kompresního zdvihu a následně těsně před expanzí, což má údajně vytvořit v okolí zapalovací svíčky bohatší směs, což má stabilizovat spalování. Současně to zvyšuje točivý moment v nízkých otáčkách, ale zcela jistě také spotřebu paliva.


sob úno 02, 2019 1:37 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 615
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
feroj píše:
jsem přesvědčen, že pokud je to zkrátka jen přímý vstřik, tak u Euro 6d Temp prostě musí být filtr pevných částic. Bezpodmínečně. Přímý vstřik, homologace Euro 6d Temp = FAP.

Že to ide aj bez filtra...

Modifikace motoru samozřejmě zohledňují současný požadavek na emisní normu Euro 6.2, kterou motor musí plnit. K tomu si pomáhá také změnou řízení vstřikování benzínu a zapalování. Jde zejména o časování dávky paliva, které se vstřikuje už ve fázi kompresního zdvihu a následně těsně před expanzí, což má údajně vytvořit v okolí zapalovací svíčky bohatší směs, což má stabilizovat spalování. Současně to zvyšuje …


Tak nějak nerozumím, nějaká gulášovka, nějaké celé vytržené z kontextu. Euro 6.2 je Euro 6c, nikoli 6d.

Je toho všude spousta, tady třeba pár vět z ÚAMKu:

"...A to není vše, od září 2019 vejde v platnost ještě přísnější norma Euro 6d, což kromě jiného znamená, že benzinové motory s přímým vstřikováním budou mít povinně filtry pevných částic a diesely musí používat systém SCR, tedy vstřikování močoviny (AdBlue) do výfukových plynů, což sníží emise oxidů dusíku."

Prostě je třeba brát, že Levorg v 1,6 DIT skončil, bude atmo dvoulitr a tak je to třeba brát. Žádné přemapování té 1,6 prostě nemůže pomoct a filtr pevných částic Subaru odmítá. Tímto bych to uzavřel, zbytečné si o tom dál psát!

_________________
Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & Dacia Duster 1,5 dci 4x4 Exception/2014/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


sob úno 02, 2019 3:09 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Příspěvky: 181
PeteBiggy píše:

Tak nějak nerozumím, nějaká gulášovka, nějaké celé vytržené z kontextu. Euro 6.2 je Euro 6c, nikoli 6d.

Je toho všude spousta, tady třeba pár vět z ÚAMKu:

"...A to není vše, od září 2019 vejde v platnost ještě přísnější norma Euro 6d, což kromě jiného znamená, že benzinové motory s přímým vstřikováním budou mít povinně filtry pevných částic a diesely musí používat systém SCR, tedy vstřikování močoviny (AdBlue) do výfukových plynů, což sníží emise oxidů dusíku."

Prostě je třeba brát, že Levorg v 1,6 DIT skončil, bude atmo dvoulitr a tak je to třeba brát. Žádné …


:-) presne to som chcel naznačiť, lebo som nechápal tie reakcie, keď napíšem ze pri rozhovore s predajcom mi bolo povedané, že pôvodný motor by mal prejsť, tak neviem ako Ti mam odôvodniť(nic v zlom..lja som z toho tiež sklamaný), že Subaru sa rozhodlo homologizovať Len tri motory pre štyri modely, ktoré sa v EÚ predávajú...

Ale ako vravíš, treba to brat bohužiaľ ako realitu


ned úno 03, 2019 5:35 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 05, 2018 1:07 pm
Příspěvky: 67
Potvrzeno v clanku v unorovym Automobilu.
Tl;dr ten 'novej' dvoulitr je ten starej z forejse bez primovstriku, bez FAPu.

zbytek clanku je nezajimavej, jen predikce ze to pojede hur nez 1.6DIT, k prodeji bude cca na konci jara po dokonceni homologace.


Přílohy:
photo5963066623524974299.jpg
photo5963066623524974299.jpg [ 217.22 KiB | Zobrazeno 292 krát ]

_________________
WRX STI Active MY18
Obrázek
pon úno 04, 2019 1:45 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned pro 29, 2013 9:58 am
Příspěvky: 122
Zatím to hodím jako předběžné info sem do všeobecné diskuze, kdyby náhodou měl zájem někdo komu jsou Levorgy blízké. Můj Levorg bude velmi pravděpodobně na prodej. Je to MR18, výbava comfort, barva lapis blue, do provozu 12/2017, najeto 31500km, má měsíc po 30tkm servisu. Na autě nebyly dělané žádné úpravy. Důvodem je, že budu mít k dispozici jiné auto a nebude pro něj využití. Cena je otázka... Co jsem zkoušel hledat na auto portálech tak bych to viděl někde mezi 650-700 tKč.


úte úno 12, 2019 2:58 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3520 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 231, 232, 233, 234, 235

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: