Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo? 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7581
Bydliště: Nové Hrady
JackL> dan je az do roku 2018 nebo 2020 jasne dana. Co bude pak tezko rict, ale pet let je dlouha doba....

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


čtv lis 20, 2014 5:16 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 23, 2014 4:20 pm
Příspěvky: 570
Bydliště: Tábor
Slavek_xxx: to je fakt :826:


čtv lis 20, 2014 5:17 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv zář 08, 2011 1:19 pm
Příspěvky: 1225
VDC píše:
Tankuju tak 10 L benzínu za měsíc.
Do konce roku budu mít najeto za letošní rok cca 15000 km.

jo to tak nějak sedí. 0,8 L/100.
Záleží taky na poměru startů k najetým km. Ta H6 si zastudena pápne.

_________________
Legacy GT 2010 sedan 5AT
Outback 2016 2,0D CVT
Legacy V kombi cvt MY2011 2,5i nově lpg
Outback 2004 BP/BL 2,5 4AT ex
Legacy III BE 2,5AT sedan MY2003 LPG ex
Outback 2015 2,5 CVT ex
Legacy 2007 2,0R AT LPG Vialle ex
Legacy 2006 2,0R MT ex


čtv lis 20, 2014 6:44 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 26689
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
V průměru projedu 3 nádrže za měsíc, takže nějakých 150 L plynu a na to spotřebuju cca 10 L benzínu. S tím, že 2 nádrže jsou městský a příměstský provoz a jedna nádrž je cesta na chalupu. Takže startů poměrně dost.

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv lis 20, 2014 7:34 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: stř kvě 11, 2016 10:26 am
Příspěvky: 11
Ahoj Pánové, mohli byste prosím třeba jen krátce krátce popsat zkušenosti po letech s lpg? Předem dík :)


pát úno 08, 2019 8:19 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Příspěvky: 2313
Bydliště: Ostrava
:-)Obrázek

_________________
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)


pát úno 08, 2019 8:35 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 22, 2012 1:35 pm
Příspěvky: 547
Bydliště: Frýdek-Místek
Dobrý dotaz. Sám jsem zvědav na sebe se SOHC. Tam jsou vůle docela schůdně nastavitelné.

_________________
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Honda Civic 6. 1.5VTEC-E

ex. VW Passat CC 3.6 220kw 4x4
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy GX 2.5 4AT AirSus
ex. Mitsubishi Pajero II V6-3000 / ex. Chrysler Voyager II 2.5TD / ex. Škoda Favorit


sob úno 09, 2019 8:34 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 26689
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Dlouhodobé zkušenosti s LPG v H6 180 kW tu má tuším jen Clay. Jestli se dobře pamatuju, tak motor vydržel kilo, pak se měnil. Pak si tu pamatuju jednu 180 kW Tribecu, ta zvládla 200 kkm, než motor padnul. Víc těchhle motorů na plyn si tu na fóru nepamatuju. Tedy z aktivních uživatelů.

Osobně jsem zvědav na dlouhodobou zkušenost Richieho a taky Johyyyho, který se na plynofikaci chystá.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


sob úno 09, 2019 9:18 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 534
Bydliště: Merklín
Jezdí jich celkem dost, ale určitě to chce dát přimazávání, případně přívstřik benzínu. Další slabinou je zapojení vyhřívání reduktoru. U H-6 je chlazení motoru celkem problém v tom smyslu, že stačí celkem malé zavzdušnění chladícího systému a těsnění pod hlavou jde do háje. Někteří plynyři to trochu podceňují a dávají reduktor dost vysoko a tím tu cirkulaci ještě ztíží, případně dost často se objevuje právě netěsnost hadic k tomu reduktoru a pak se zavzdušňuje.
Ale jinak 180kw LPG celkem snáší, akorát seřizovat ventilové vůle - podle stylu jízdy a seřízení LPGčka někde mezi 50 až 100t.km.
A samozřejmě to nesmí běhat na chudou směs.
Občas to taky po montáži plynu začne hlásit nízkou účinnost katalyzátoru, ale většinou stačí jen znova LPG seřídit, nebo v nejhorším dát pod zadní sondy nástavce.


sob úno 09, 2019 12:54 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 26689
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
No vida, konečně kvalifikovaná odpověď. ;-D ,,,,| (*_^) |,,,,

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


sob úno 09, 2019 3:29 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 606
proste nevhodny motor na LPG, neni na to staveny a odejde. Samozrejme pokud se to bude provozovat v rezimu nizkeho vykonu dynamicky se meniciho na kratkych trasach a ne treba jizda po nemecke dalnici, bude tam privstrik benzinu a kvalitni lpg zastavba a casto se budou serizovat ventily a ridic s tim bude zachazet jak s nakraplymi vejci tak to do vymeny motoru treba tech 150tkm najede, to ale nemeni nic na tom, ze je to motor nevhodny na LPG.


ned úno 10, 2019 6:47 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 10, 2009 7:54 pm
Příspěvky: 1085
Bydliště: Chebsko
Mám za sebou rvních 1200km s LPG od Vaňka, na přímaz nevěřím jediný který funguje je elektronický a na to jsem moc velký žid protože stojí kolem 6 000kč . Něchal jsem si nastavit stálý přístřik benzínu v kombinaci 20%B95 a 80%LPG a od 3 500ot/min čistě benzín (podle PP jezdím kolem 12l/100km a já jezdím za 12,5l LPG a 2,5l B95 což je 1,75kč/km + 0,75kč/km to je 2,50kč na km oproti benzínovým 3,60kč/km a věřím že plynovou spotřebu ještě malinko srazíme) , prý to byl trošku problém odladit a ve výsledku to bylo možná malinko bohatší což se ukazuje i na spotřebe tak doufám že to za týden ještě poladíme ale pořád je to úspora =) Jinak špičková práce jako vždy.
Co jsem všude různě zjištoval tak skoro každá H6 180kw padla po 100-130 000km ale jen protože nikdo nedělal ani neměřil ventilové vůle.... Na SK klubu jezdí údajně kluk co udělal ventily před zástavbou a už má 200 000km na plyn s přístřikem benzínu, proto jsem šel stejnou cestou, se studeními starty a přístřikem se mi přes ventily provalí skoro 3l benzínu na 100km tak uvidíme jetstli to pomůže.
Jak píše Als o katech, mě to na benzín každých 400km hlásilo P0420 od chvíle co jezdím na plyn už to nehlásí nic.

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw SELL
Subaru Forester 03 2.0XT LPG DEAD
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG Sell
Subaru Impreza GT 94 LPG Sell
Subaru Impreza 97 R.I.P


úte úno 12, 2019 7:09 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 606
hezky, celych 1200 km, nezapomen napsat az najedes 120 000km na plyn. On je jeste jeden problem LPG do H6 se montuje do motoru, co uz maji neco za sebou a plyn to dorazi. Dle scenare koupil jsem subaru s najezdem 200 000km+, jede pekne, ale ten sestivalec nejak zere, no tak dam LPG za 30 a treba se ten motor vysere az se mi to zaplati.
...
ale udelal jsem kdysi neco podobneho, LPG do jednickoveho turbolegacy s najezdem 400 000 km, a plyn byl drazsi nez auto, kupodivu to vyslo, ale bylo to auto na dojeti


úte úno 12, 2019 8:13 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 10, 2009 7:54 pm
Příspěvky: 1085
Bydliště: Chebsko
Stačí seřizovat ventily a nic se nevysere, měl jsem LPG v Impreze GT , Foresteru XT ,Outbacku 2,5 (známá 2,5XT kamoš 2,5XT ) a ted i v 3,0R , jsem přesvědčen že zrovna H6 to bude zvládat lépe jak moje XT se kterým jsem an LPG lítal dálnice,tahal auta, dřevo vlese,materiál na barák ( od 2000kg nahoru) několikrát dostával při tahání tak na prdel že se zvedala teplota vody a ny LPG jsem odjezdil 160 000km a motor by jezdil dál....

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw SELL
Subaru Forester 03 2.0XT LPG DEAD
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG Sell
Subaru Impreza GT 94 LPG Sell
Subaru Impreza 97 R.I.P


úte úno 12, 2019 8:50 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 13, 2011 4:58 am
Příspěvky: 10270
Bydliště: Šumava
Kolik najedeš ročně Martine ?

_________________
Subaru XV Crosstrek 2018 2.0i 115kW CVT
ObrázekBA95
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999


úte úno 12, 2019 11:12 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: