Subaru Levorg - všeobecně
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Vyhřátý auto už by se moc mlžit nemělo, ne? Když to vezmu u svý vrány, tak ta v zimě jede v režimu, že topí, přičemž na to vypne klimu. A klima se zapne buď při zmáčknutí čudlíku na odmlžování okna nebo až po úplném vytopení auta, což ale u venkovních teplot pod nulou spíš ani nenastane nebo po fakt hodně dlouhý době. A v týhle chvíli mám klimu navíc rozbitou a i tak - okno se typicky mlží za studena krátce po nastartování, ale jak z toho začne jít teplý vzduch, tak už jsem s tím problém neměl...
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 97
- Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
- Jméno a příjmení: Pavel Smolák
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Mě se třeba úplně běžně mlží okna, když přijdeme z lyží - zasněžený bundy, rukavice apod., je to hned. Bez zapnuté klimy bych musel mít pořád zapnutý foukání na čelní sklo, což je docela hukot. Takže jsem rád, že u mě full auto stále nechává zapnutou klimu.
Subaru Levorg MY2016
Subaru Outback MY2017
Subaru Outback MY2017
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Teď když máme ten sníh, tak se to samosebou neobešlo bez blbnutí v subíku:) co jsem si ale všiml, tak pri prudkém brzdění na sněhu se mě auto stačí doleva. Zkoušel jsem to víckrát i držet volant v přímém směru a pořad se to stáčelo. Není to žádný extrém, kdybych jel dveřma napřed, ale ze starého auta jsem byl zvyklí ze to brzdilo v přímce. To je nějaká vedlejší vlastnost awd, nebo nějaká chyba na aute? Za 3 tis mám servis, tak jestli to tam zrovna řešit... a když už tak trošku do toho štourám... dělá to teda hlavně ráno, když to stojí přes noc. Zatím jsem si toho všimnul tak 10x. Motám se přes město cca 2 kilometry než vyjedu mimo obec kde musím zastavit na stopce. Mno a přibžďuju, přibržduju až pak to zašlápnu víc a v tom to přijde. Propadává se mě po malém kousku brzdový pedál a i míň to brzdí. Musím pak pedál tlačit víc k podlaze. Jako ono se to nepropadne moc, ale jako by vám pod nohou praskala postupně bublinková fólie. Nějaká chyba na brzdách, nebo jsem moc citlivý? A taky ještě od doby co se ochladilo, mě občas něco bouchne/ klepne na právem předním kole. Denně jezdím asi 500 metru po kostkach a je to děsně rozj....né ta cesta, takže si to asi občas může klepnout. Ale když už jedu domů a auto je rozehřáté, tak je klid.
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Viděl bych to na problém s brzdama, mně to brzdí rovně a bez dalších zvláštních efektů...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- Atlantique
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: úte čer 12, 2018 2:27 pm
- Jméno a příjmení: David Stodůlka
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Mám stejný problém po výměně brzdovky, při jemném dobržďování na křižovatku se při zastavení tak o půl cm propadne pedál, někdy i dřív než zastavením. Někdy se i trochu leknu a prislapnu víc. Teď mě čeká další výměna oleje tak to nechám zkouknout.Kadelst píše:Teď když máme ten sníh, tak se to samosebou neobešlo bez blbnutí v subíku:) co jsem si ale všiml, tak pri prudkém brzdění na sněhu se mě auto stačí doleva. Zkoušel jsem to víckrát i držet volant v přímém směru a pořad se to stáčelo. Není to žádný extrém, kdybych jel dveřma napřed, ale ze starého auta jsem byl zvyklí ze to brzdilo v přímce. To je nějaká vedlejší vlastnost awd, nebo nějaká chyba na aute? Za 3 tis mám servis, tak jestli to tam zrovna řešit... a když už tak trošku do toho štourám... dělá to teda hlavně ráno, …
Každopádně brzdim rovně
Odesláno z mého SM-A750FN pomocí Tapatalk
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Koukal jsem na test Eye Sightu v Impreze.
https://youtu.be/sSJ0SpHan3Y
Myslíte, že je nějaká šance, že půjde udělat upgrade v Levorgu (2018), aby to třeba umělo též zobrazit, kdy auto brzdí brzdama, nebo aby se tam dalo nastavit zrychlování na intenzivnější stupeň? Podle mě to jsou všechno jen softwarové změny, tak nevidím moc důvodů, proč by to nemělo jít (kromě toho, že si mám raději koupit za pár let nové auto...).
https://youtu.be/sSJ0SpHan3Y
Myslíte, že je nějaká šance, že půjde udělat upgrade v Levorgu (2018), aby to třeba umělo též zobrazit, kdy auto brzdí brzdama, nebo aby se tam dalo nastavit zrychlování na intenzivnější stupeň? Podle mě to jsou všechno jen softwarové změny, tak nevidím moc důvodů, proč by to nemělo jít (kromě toho, že si mám raději koupit za pár let nové auto...).
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20650
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Zatím nikdo neumí ani vypnout start /stop, takže si myslím že nejspíš ne
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- paveljirik
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: sob pro 19, 2015 7:09 pm
- Jméno a příjmení: Pavel Jiřík
- Bydliště: Praha
Re: Subaru Levorg - všeobecně
START/STOP mám již třetím rokem v Levorgu vypnutý......námořník píše:Zatím nikdo neumí ani vypnout start /stop, takže si myslím že nejspíš ne
- paveljirik
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: sob pro 19, 2015 7:09 pm
- Jméno a příjmení: Pavel Jiřík
- Bydliště: Praha
Re: Subaru Levorg - všeobecně
netuším jak to udělali, dělali mi to v AWD v Praze, to bylo první co jsem dodělával, neskutečná kokotina tenhle systémnámořník píše:Softverově. To asi ne co?
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20650
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Taky to mám vypinatelny, ale není to softverově.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
S/S jsem vypínal asi měsíc a pak už ne. Když nestojím na brzdě příliš silně, tak to nechcípne.
Sem tam to zapnu, když náhodou používám adapt. tempomat v nějaké koloně, případně když používám AVH.
Ale jinak mě to teda nevadí, motor se mi tím už pěkných pár týdnů nevypnul...
Sem tam to zapnu, když náhodou používám adapt. tempomat v nějaké koloně, případně když používám AVH.
Ale jinak mě to teda nevadí, motor se mi tím už pěkných pár týdnů nevypnul...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Mám úplně stejnou zkušenost jako ZED. Na popojížděni v křižovatce to stačí.
Aktuální: Levorg 1,6GT-S SPORT MR2018
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
našiel niekto aktuálne info k Levorgu?? čo nový motor, nejaké parametre? Ja som zatiaľ nič nenašiel...bushman1 píše:Tohle tema obvykle nectu, tak doufam, ze nebudu nosit drivi do lesa:
Dnes jsem se dozvedel v Emil Frey, ve Stodulkach, ze maji posledni tri Levorgy 1.6T. Pristi uz budou 2.0 atmo+CVT . Takze Levorg pujde vykonove dolu na nejakych 150 koni.
Jedine, trochu sportovnejsi auto pro Evropu bude tedy BRZ, kdyz STI i XT skoncili.
Za me smutny vyvoj znacky na tomto kontinente.
Edit: ted koukam, ze par stran zpet jste to tady resili.
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Ptal jsem se před asi týdnem prodejce, mají je objednané, ale přesné parametry neví. Předpoklad je 2litr atmo se 150 koni bez GPF.
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž