Vynechávání motoru v tahu
- Kachýnka
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: úte srp 15, 2017 9:13 pm
- Jméno a příjmení: Katka Piacseková
- Bydliště: Zliv
Vynechávání motoru v tahu
Prosím o radu, co všechno zkouknout... V tahu (a náhodně) přestává motor táhnout - mezi 4000-4500 ot... Myslím, že jede jen na tři válce... třeba i dvakrát, třikrát "cukne" a pak zase pokračuje v tahu. Diagnostika nic nehlásí.
(Motor EJ205 turbo 165kW)
(Motor EJ205 turbo 165kW)
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2179
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Vynechávání motoru v tahu
Jestli opravdu dochází ke kratičkým výpadkům, ECU nemusí missfire diagnostikovat - za jízdy diagnostikou monitorovat zapalování, ssm tomu tuším říká roughness monitoring a uvidíš na kterých válcích. Pokud jen selektivně, svíčka cívka vstrik (a cesty k nim), pokud na všech naráz , tak nevím - asi nějaká elektrika kolem ECU (což ale může být i u jednotlivých... :( ) a nebo palivo (přívod). No, tohle se nehledá jednoduše...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Vynechávání motoru v tahu
U mě to bylo připáleným olejem zahnojené svíčky zvenku, očistil jsem je a dutiny zapalovacích kabelů vypláchnul benzínem nebo lihem, už nevím...
na svíčkách byly i stopy po oblouku. U těchto motorů je vysokonapěťový impuls dáván na obě svíčky přední, a pak zadní. Zkrat na pravé svíčce pak způsobí vynechání zápalu na levé. Blbě se to hledá...
na svíčkách byly i stopy po oblouku. U těchto motorů je vysokonapěťový impuls dáván na obě svíčky přední, a pak zadní. Zkrat na pravé svíčce pak způsobí vynechání zápalu na levé. Blbě se to hledá...
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- Kachýnka
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: úte srp 15, 2017 9:13 pm
- Jméno a příjmení: Katka Piacseková
- Bydliště: Zliv
Re: Vynechávání motoru v tahu
Tak fakt že jo - bylo to svíčkama… Sice nový, ale "chybný" - v tahu to neupálily a občas některá vynechala... Špatná volba... Mám tam teď jiné a jezdí to jako ďas
- jazzhill
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 253
- Registrován: úte črc 20, 2010 6:56 pm
- Jméno a příjmení: Ota Černý
- Bydliště: Krkonoše
Re: Vynechávání motoru v tahu
Jakoby mi někdo přes noc namontoval na SG omezovač. Na 3000 ot. končím.... Kuře nesvítí, má někdo radu ?
Forester 2.0X MY05, Impreza 2.0R 110kW MY07
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24411
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Vynechávání motoru v tahu
A jaké jsi tam předtím teda dal,značka?Kachýnka píše:Tak fakt že jo - bylo to svíčkama… Sice nový, ale "chybný" - v tahu to neupálily a občas některá vynechala... Špatná volba... Mám tam teď jiné a jezdí to jako ďas
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- jazzhill
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 253
- Registrován: úte črc 20, 2010 6:56 pm
- Jméno a příjmení: Ota Černý
- Bydliště: Krkonoše
Re: Vynechávání motoru v tahu
....tak už se mi rozsvítilo i kuře
Forester 2.0X MY05, Impreza 2.0R 110kW MY07
Re: Vynechávání motoru v tahu
Když se Ti rozsvítilo kuře, tak jakou chybu to napsalo? Ono to totiž může být cokoliv. Lambda, svíčky, kat., egr, škrtící klapka, výfuk?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- jazzhill
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 253
- Registrován: úte črc 20, 2010 6:56 pm
- Jméno a příjmení: Ota Černý
- Bydliště: Krkonoše
Re: Vynechávání motoru v tahu
Nemám čas zajet na diagostiku, ale výfuk je děravej jak ústa staré ženy - podle sluchu, zespoda jsem to neviděl.
Forester 2.0X MY05, Impreza 2.0R 110kW MY07
Re: Vynechávání motoru v tahu
Objednej si v nějakém e-shopu ELM 327 a budeš aspoň vědět, co to píše za chybu.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- jazzhill
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 253
- Registrován: úte črc 20, 2010 6:56 pm
- Jméno a příjmení: Ota Černý
- Bydliště: Krkonoše
Re: Vynechávání motoru v tahu
Už to přestalo a zhaslo , dle mechanika množná špatný palivo.
Forester 2.0X MY05, Impreza 2.0R 110kW MY07
- jazzhill
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 253
- Registrován: úte črc 20, 2010 6:56 pm
- Jméno a příjmení: Ota Černý
- Bydliště: Krkonoše
Re: Vynechávání motoru v tahu
Opět omezovač. Auto mám u Martince - příprava na TK. Nový výfuk, přední lambda, náplně, filtry. A teď mi volá - motor na 3300 ot. přestává jet, na jakýkoli kvalt i na volnoběh, diagnostika nic nehlásí
Prosím o radu, nápad, má někdo zkušenost
Prosím o radu, nápad, má někdo zkušenost
Forester 2.0X MY05, Impreza 2.0R 110kW MY07
Re: Vynechávání motoru v tahu
...držet to do 3000?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- jazzhill
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 253
- Registrován: úte črc 20, 2010 6:56 pm
- Jméno a příjmení: Ota Černý
- Bydliště: Krkonoše
Re: Vynechávání motoru v tahu
Tak vyřešeno, anabáze spíš do "co mně nadzvedlo mandle" a "okenní folie".
Byl rozsypaný sací koš benzinového čerpadla tím poškozené čerpadlo a zanesený palivový filtr. Výměna čerpdla, vyčištění nádrže a filtru - hurá všechno o.k. Při měření emisí zase pro změnu zůstal plyn viset na 5000ot. = škrtící klapka a motorek volnoběhu - výměna. (3x cesta Do Mříčný za dva dny). A ve finále nehomologovaný okenní folie - myslel jsem, že u N1 tam může být i papundekl
Výsledná cena 29.000,- s ujištěním, jak jsem pořídil levně
Byl rozsypaný sací koš benzinového čerpadla tím poškozené čerpadlo a zanesený palivový filtr. Výměna čerpdla, vyčištění nádrže a filtru - hurá všechno o.k. Při měření emisí zase pro změnu zůstal plyn viset na 5000ot. = škrtící klapka a motorek volnoběhu - výměna. (3x cesta Do Mříčný za dva dny). A ve finále nehomologovaný okenní folie - myslel jsem, že u N1 tam může být i papundekl
Výsledná cena 29.000,- s ujištěním, jak jsem pořídil levně
Forester 2.0X MY05, Impreza 2.0R 110kW MY07