Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1507 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 97, 98, 99, 100, 101
SPM - Outback H6 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4389
Bydliště: Praha
Se sněhem je to tu nějaký divný. Dopoledne, při procházce se psem, bylo u nás všude bílo. Při pohledu na pole směrem na Neratovice, všude jen zelená barva. :-/ Potom jsem jel natankovat plyn do Zdib a opravdu tam skoro nic nebylo.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pát led 11, 2019 6:45 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4389
Bydliště: Praha
HonzaCZ píše:
U novějších modelů je to už lepší. Už i BL/BP má mnohem líp nastavený ABS/VDC oproti BE/BH.

To jsem rád, že jsi můj pocit potvrdil.
Právě nedávno jsem na to upozorňoval manželku, protože ona s ABS nikdy nejezdila a mám obavu, že tu brzdu prostě pustí. Musím se s ní někde sklouznout. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pát led 11, 2019 6:54 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13580
Bydliště: Praha
Jako věřím, že u takových těch generací kolem 2000 je na tom sněhu se zkušenějším řidičem lepší to ABS vypnout. Ale jak to má VDC nebo jak je to novější, tak už je to dost sporný a jakkoliv se může zdát, že by to člověk zvládl líp, tak si nejsem jistej...

Jinak fakt trochu sněhu. Jak jsem se blížil na ČM, tak na silnici nějaký rozsolený zbytky, 2° C, dokonce levej pruh na Broumarský dolů od Rajský zahrady byl normálně pokrytej sračkou, totiž břečkou a tak jsem konečně při svém "testu adheze", který při takovýchto podmínkách opakuji celkem často, rozpohyboval to řečené ABS. :-D Pak jsem odbočil do Ocelkovy, ozávodil levým pruhem plným sněhu nějaký AUDI, zablikalo mi VDC na pozdrav, jako asi, abych nezapomněl, že tam je a bylo to. Pak jsem hodil tak hroznýho šmerja do ulice (tam už byla vrstva uježděnýho sněhu), až nějaký Ukrajinci z vedlejšího baráku, co šli domů, mě radši pustili, když jsem mířil k vratům garáže. :-DDD :-DDD :-DDD

EDIT: Jo a BTW fakt, jak se objeví na silnici zbytky, břečka nebo nedej bože sníh, tak někteří zcela neadekvátně zpomalují. Nekecáte. *_*=*_*

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát led 11, 2019 7:23 pm
Profil ICQ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 7344
Já s tim ABS zas až takovej problém nemám. Měl jsem ho tu první zimu, když jsem tam měl ty starý Polaris 2 gumy, to tomu stačilo fakt málo a vrnělo to a nebrzdilo. Ale tohle je OK. Na tý silnici před tim retardérem bylo fakt úplně kdoví co, protože to brždění jsem ještě několikrát na podobnym povrchu opakoval a jinde to brzdilo úplně v pohodě...

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pát led 11, 2019 7:34 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13580
Bydliště: Praha
Jo, musím uznat, že ty Good yeary taky fungují moc pěkné. Nokiany asi nemůžu objektivně hodnotit, protože jsem je nikdy neměl od nových, ale prostě na takový ten můj běžný zimní provoz (hlavně sucho zima, mokro zima, břečka, sem tam sníh, led) jsou to prostě nebe a dudy. Ale je fakt, že těm Nokianům je 10 let a i přesto tu Itálii zvládly v pohodě. Ale prostě jim chybí taková nějaká jistota a co se obecně traduje, tak nejsem jediný, komu to přijde, včetně lidí, co je nový měli... :-/

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát led 11, 2019 7:46 pm
Profil ICQ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 7344
Jinak všiml jsem si včera ještě jedný věci. Když jsem pak odjížděl z hostivaře, kde auto bylo ještě relativně teplý, tak jsem už ani necvakal HOLD, ale AT v první chvíli řadila furt někde výš okolo 2000rpm. Takže jsem prakticky až na druhý semafor dojel jenom na dvojku. Nicméně když jsem vyjel z té vedlejší, blížil se k červené, zařazená dvojka, otáčkoměr okolo těch 2000rpm a pustil jsem plyn, tak to začalo úplně brutálně brzdit motorem. V podstatě ve standardní chvíli bych doplachtil na ty světla, ale včera mě to skoro zabrzdilo. Tak že by nějaký sevření toho diferáku / měniče, když si auto všimlo, že mu to klouže? Nebo je to blbost a prostě jenom studené ATF a rozdíl otáček motor vs kola?

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


sob led 12, 2019 12:32 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13580
Bydliště: Praha
Třeba se ti poprvé povedlo aktivovat režim brzdění motorem. Tak zase za pár let. :-D

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


sob led 12, 2019 12:46 pm
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1507 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 97, 98, 99, 100, 101

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: