Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 248 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Bushmanovo STÍhačka 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Příspěvky: 2875
Bydliště: Praha
strider píše:
(jediny co k tematu jeste vim je to, co mam odpozorovane z jizdy s jatrosem - a to ze skacel tuhle funkci plneho locku mezinapravaku emuluje i pri brzdeni pedalem. Asi to ma nejaky duvod na stabilitu auta pri brzdeni)


Ano, to je pravda a je to super! Nechaval jsem kvuli tomu dodelavat snimac tlaku brzdoveho pedalu, aby se mira sevreni a tedy intenzity brzdeni davkovala podle toho, jak silne slapu na pedal/brzdim, protoze auto bez snimace rovnou zamkne/brzdi na maximum, az to muze autem cuknout a rozhodit stabilitu.

Paradoxne mi vyhovovala vic ta on/off humpolacka verze, nez to davkovani podle tlaku pedalu. To se da ale snadno vyresit upravou mapy dccd a nastup zamykani nastavit podle vkusu.

Co se tyce toho co pises o zamykan8 tve verze dccd pri pouziti rucky- z toho nejsem moudrej jak to popisujes. Mam pocit, ze to mam presne naopak. ALE, jeden ze vstupu dccd je natoceni volantu a G senzor. Mozna ti to dela full lock pri brzdeni ruckou v dobe, kdy auto jede rovne a volant je natoceny rovne- pri natocenem volantu nebo aute ve smyku by treba dccd zamklo/odemklo uplne jinak- tak jak pisu ja.

je mi lito, ze o dccd ve vsech verzich neni nejaky lepsi a rozsahlejsi a duveryhodny clanek/navod/brozura. Vsude jsou jen kuse a utrzkovite informace, casto rozporuplne, jedna pani povidala apod...

_________________
Impreza WRX STI MY2006 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 / V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube


čtv led 10, 2019 8:12 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 1649
Jeste jedna diskuze k te rucni brzde:

https://www.rs25.com/forums/f56/93260-i ... 60?page=3u

...a fotka ze vcerejsi cesty domu.


Přílohy:
20190110_164056_HDR-1.jpg
20190110_164056_HDR-1.jpg [ 321.64 KiB | Zobrazeno 309 krát ]

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012
Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 LPG
Skoda Octavia RS 2.0 TDI MT 135kW 2015
ex Ford Mondeo 2.0i MT 107kW 2005
pát led 11, 2019 4:57 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2015 7:12 pm
Příspěvky: 561
Bydliště: Liteň
OZP píše:

Ano, to je pravda a je to super! Nechaval jsem kvuli tomu dodelavat snimac tlaku brzdoveho pedalu, aby se mira sevreni a tedy intenzity brzdeni davkovala podle toho, jak silne slapu na pedal/brzdim, protoze auto bez snimace rovnou zamkne/brzdi na maximum, az to muze autem cuknout a rozhodit stabilitu.

Paradoxne mi vyhovovala vic ta on/off humpolacka verze, nez to davkovani podle tlaku pedalu. To se da ale snadno vyresit upravou mapy dccd a nastup zamykani nastavit podle vkusu.

Co se tyce toho co pises o zamykan8 tve verze dccd pri pouziti rucky- z toho nejsem moudrej jak to popisujes. …


Protože jsme v Evropě...... WRX STI s volantem vpravo spíš teda japonský verze měly dccd už v prvních generacích.....Evropa je ve všem zkurvena.


pát led 11, 2019 5:38 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 12, 2010 8:01 pm
Příspěvky: 538
Bydliště: Kousek od Berouna
Jak říkáš mišus, je to smutný příběh... >:-f

_________________
Subaru Legacy Turbo '92 borowagon
Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07


pát led 11, 2019 7:23 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 14, 2014 5:53 pm
Příspěvky: 301
Bydliště: Jičín
Ale už... s tím že se první generace STi do Evropy oficiálně nedovážela bylo rozhodnutí Japonců... takže ať je Evropa jaká je v tomhle prsty nemá...


pát led 11, 2019 10:32 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2015 7:12 pm
Příspěvky: 561
Bydliště: Liteň
Jedná se o evropskou homologaci a ne jen u wrxsti, ale i u úplně jinejch subarek a tyka se to dost sirokyho pojmu vybavy, který v evrope nejsou a v asii nebo usa jsou standart pro socky. Evropa má prostě jin požadavky.


pát led 11, 2019 10:35 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 12, 2010 8:01 pm
Příspěvky: 538
Bydliště: Kousek od Berouna
Je to tak, kdybych byl japonec tak má moje Turbo zpočátku devadesátek elektricky sklopný zrcátka, originální CD přehrávač s měničem, digitální klimatizaci a tempomat!!! :-D


Přílohy:
92.5 legacy touring sedan.12.jpg
92.5 legacy touring sedan.12.jpg [ 320.65 KiB | Zobrazeno 169 krát ]

_________________
Subaru Legacy Turbo '92 borowagon
Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07
pát led 11, 2019 11:23 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 7344
Ale holt Evropan dodneška touží točit kličkou na okna, asi proto jsou škodovky tak oblíbený :-DDD

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


sob led 12, 2019 2:34 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 248 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: