Ano, to je pravda a je to super! Nechaval jsem kvuli tomu dodelavat snimac tlaku brzdoveho pedalu, aby se mira sevreni a tedy intenzity brzdeni davkovala podle toho, jak silne slapu na pedal/brzdim, protoze auto bez snimace rovnou zamkne/brzdi na maximum, az to muze autem cuknout a rozhodit stabilitu.strider píše: (jediny co k tematu jeste vim je to, co mam odpozorovane z jizdy s jatrosem - a to ze skacel tuhle funkci plneho locku mezinapravaku emuluje i pri brzdeni pedalem. Asi to ma nejaky duvod na stabilitu auta pri brzdeni)
Paradoxne mi vyhovovala vic ta on/off humpolacka verze, nez to davkovani podle tlaku pedalu. To se da ale snadno vyresit upravou mapy dccd a nastup zamykani nastavit podle vkusu.
Co se tyce toho co pises o zamykan8 tve verze dccd pri pouziti rucky- z toho nejsem moudrej jak to popisujes. Mam pocit, ze to mam presne naopak. ALE, jeden ze vstupu dccd je natoceni volantu a G senzor. Mozna ti to dela full lock pri brzdeni ruckou v dobe, kdy auto jede rovne a volant je natoceny rovne- pri natocenem volantu nebo aute ve smyku by treba dccd zamklo/odemklo uplne jinak- tak jak pisu ja.
je mi lito, ze o dccd ve vsech verzich neni nejaky lepsi a rozsahlejsi a duveryhodny clanek/navod/brozura. Vsude jsou jen kuse a utrzkovite informace, casto rozporuplne, jedna pani povidala apod...