Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Poskládejte si vysněný vůz 
Autor Zpráva
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 26282
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
No vidíš a já zase nevěděl, že nevíš. :-)
Má pravostranný BH

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pát led 11, 2019 12:17 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13580
Bydliště: Praha
Tak podle servisního manuálu pro MY2003 (evropský trh) měly 2.5 s VDC, 3.0 a 2.0 Turbo vždy VTD. Ale pro daný modelový rok... těžko říct, jestli to dřív nebylo jinak. U BL/BP jsou tyhle věci docela divoký. Nejjistější je ten kód převodovky. Ale počítám, že to bude mít prakticky téměř jistě VTD.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát led 11, 2019 12:22 am
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am
Příspěvky: 2920
Bydliště: Jemnice, Vysočina
vrgada píše:
vsak to vlakno je o tom, jak by si to kdo chtel poskladat a ne o tom, co si mysli a preji ostatni diskutujici a sve pravdy ostatnim vnucuji. Ja bych to chtel takhle blbe slozite a je to uplne jedno, protoze mi to stejne nikdo nevyrobi. Nebo je snad nejaky konfigurator automobilky, kde bych si zaskrtl, karoserie jako volvo, podvozek subaru a motor EVO?
....
Horsi je, ze subaru se krapet odklonilo od mych idealu a ja nechci ani ten vysavacovy variator, ani nepovedeny naftak a ani motory, kterym dost chybi kone (proti minulosti), navic i kdyz nejsem znalec, tak …


To je vlastně fakt, to ti nikdo neposkládá. Kupovat starou Omegu za takovou dardu je taky blbost. Přemotorizovaný kombíky se ale naštěstí i navzdory EK pořád dělají, jen jsou mastný, jako třeba MB C 400 se 333 koníky za 1,4 mega a když přihodíš, tak můžeš mít i verzi AMG od 390 do 510 PS....... nebo BMW, i tam je možné vybrat, ale chce to taky 1,5 - 2 mega za funglovku, ale doufám, že ještě po nějakou dobu budou slušně ojeté za polovic. A najde se i pár dalších co si jedou po svém a kde ty zvýšené odvody za emise klienti zatím rádi zaplatí. Kdoví ale jak to bude až tihle spustí za pár let tu elektrifikaci :-/

_________________
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT


pát led 11, 2019 2:02 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 565
nevim, co mam v twinturbu, je to 4 kvalt klasicky automat s moznosti razeni +/- a ty tlacitka mam i na volantu (na volantu nefunguji), ma to powermod a co jsem vypozoroval, tak to akorat pomaleji radi dolu (vic v otackach), Pri razeni +/- to ukazuje cislo zarazene rychlosti a dost casto to blbne, jinak radi plynule bez cukani. Ve vetsi zatezi, rychla jizda po dalnici rakvi ci koly na strese ma hydromenic tendenci, prokluzovat, ale prokluzujici spojka cloveka nauci
...
zkratky a typy AWD na subaru neovladam, takze fakt nevim, ale funguje to dobre, aktualne je lego v servisu a shani se atyp homokineticky kloub


pát led 11, 2019 6:31 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: