Geraltosovo WRX 2003

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
geraltos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1349
Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Ota

Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od geraltos »

ahoj Subaru kamarádi,

po skoro šesti letech jsem se taky odhodlal založit vlákno ke svému vozidlu. Částečně proto, že bude mít předseda kam nahrát fotky ošetření podvozku - a taky proto, že je mi trapný, jak tu má každý své vlákno a já po tolika letech furt nic :)

Něco historie:

- WRX 2003, původ ČR (dealer Subaru Opava), koupeno v červnu 2013, najeto bylo 90 tis km, jsem nyní cca 5. majitel
- auto mělo bohatou servisní i životní historii, jako každá Impreza :)
- když jsem auto kupoval, bylo čerstvě po repasi převodovky - synchrony a výměně spojky - Exedy keramika. již nikdy více, ale jako zkušenost dobrý (faktura z Brna na 43 tisíc)
- servisní kniha vedena do r. 2007, cca 60 tis km, potom každý servisní úkon vypsán na extra papíru, v tom pokračuju i já
- když jsem auto kupoval, věděl jsem, že nějaké nehodičky byly (jako u každé staré Imprezy). V tomto případě obtažený celý levý bok o křoví. Viděl jsem fotky před opravou - nebylo to žádné drama, ale vše řešeno na pojišťovnu výměnou dílů - tj. výhoda z hlediska koroze.

A teď stručně, jak se mělo vozidlo za mé vlastnické éry:

Když padlo na jaře 2013 rozhodnutí, že potřebujeme do rodiny Subaru, vybral jsem stavební spoření a navštívil Autobazar Auto ESA, kde jsem zanechal manželky Fabii (evidováno jako strategická chyba číslo jedna)
Původním záměrem tedy bylo, že žena bude jezdit přes týden Rézinkou do práce, vozit děti do školky a já si budu užívat víkendy. Jak naivní byla tato představa, že živit dvě auta se nevyplatí, se ukázalo velice záhy :)

2013:
první seznamovačka, učení, radost z jízdy jak to "strašně jede" a má to 270 koní (podle nálepky BitPower jsem si myslel, že je naladěno výše).
Nicméně šlo jen o nálepku, mapa je zatím série a je tam klasických 165 kW).
Hlavní zjištění bylo, že brzdy jsou na prd. Na to, jak to jede, tak to vůbec nebrzdí. Chtělo to výkonnější, tak jsou vpředu Bremba a vzadu dobrá směs desek (Bremba jsem ale nainstaloval až v r 2015, jelikož přišly jaksi jiné náklady :)

Na konci roku 2013 došlo k rozhodnutí, že je potřeba napravit strategickou chybu číslo jedna - a k tomu nenažranému modrému monstru, které nám systematicky ruinuje rodinný rozpočet u čerpací stanice Benzina, kde bylo přistaveno cca 1x za 3 - 4 dny, přikoupit ještě nějaké normální auto pro manželku.
Proto jsem vypotil posledních 20 tisíc z "vkladní knížky" a od šváry (Šulína) - modří již vědí - zakoupil vozidlo Fiat Punto 1,2 z roku 1997. Tím jsem pravděpodobně docílil toho, že naše rodina zatím nefiguruje na seznamu exekučních řízení.

2014:
Pořád se mi zdálo, že slyším "zvuky" (evidováno jako strategická chyba číslo dvě).
Je to strašná nemoc, když je člověk zvyklý z normálního auta. Na servis jsem jezdil k jednomu člověku do Příbrami a pořád jsem mu vnucoval, že je tam něco špatně. Inu, podívali jsme se do skříně (tedy dával to jeho známému mechanikovi od Freye) a ten konstatoval, že přes stálý převod "něco přeběhlo" a doporučil mi výměnu. včetně všech ložisek i hustšího převodového oleje to bylo za cca 25 tisíc Kč. Zvuk zůstal. tolik mě tedy stála tato zkušenost kterou mi posléze vysvětlil Jirka Kalista ze Sportgarage slovy: " to je v pořádku, to jsou zvuky motorsportu ". Výsledkem bylo, že zvuky jsem přestal poslouchat a dnes už vím, o co šlo. Byla to keramická spojka. Po její výměně v roce 2018 ten zvuk přestal (stejně jako chvílemi divný rachot při couvání). Ta keramická spojka vydržela bratru 23 tisíc km, než začala klouzat a ještě mi takhle blbě provětrala peněženku přes domnělé zvuky z převodovky.

Na konci roku jen manželka cestou do práce lehce trefila na náledí auto před sebou. bylo to fakt lehounké. Nicméně faktura 70tisíc. Na pojišťovnu - havarijní. Kdo nemá havarijní, je blázen :)

2015:
v srpnu došlo na ty Bremba - hurá, konečně to brzdí !

Už jsem si zvykl na to, že tohle auto je prostě nezmar. Furt něco chce, furt se mu něco nelíbí, neustále si vymýšlí další a další servisní úkony, takže máte pocit, že přestože jezdíte málo (prakticky jen o víkendech, spíš tak 1x měsíčně), tak v podstatě znáte jen cestu na sraz, ze srazu, pak do servisu a ze servisu. A tam vám samozřejmě důkladně provětrají peněženku. Je to tak - a neříkejte, že to tak nemáte. Máte to tak všichni a ten kdo říká, že ne, tak kecá (a dělá to dodnes :)
Ono to není tak, že by to nefungovalo vůbec, je to taková série malých nepříjemností, jedna věc se vyřeší - a jedna až dvě nové jí vystřídají. Prakticky máte pocit, že ať se snažíte sebevíc, tak nikdy to není úplně v pořádku - vaše Subaru vás ale prostě jen udržuje v napětí a ostražitosti.
Je to chvílemi celkem frustrující, ale člověk se s tím musí naučit žít a taky nemít úplně hluboko do kapsy. Tohle auto prostě tím nasávačem na kapotě významně požírá rodinný rozpočet - buď se s tím člověk smíří nebo to musí prodat...

Ve chvíli, kdy máte pocit, že jste smířeni s tím, že tohle auto si prostě pápne a že už vás nic nepřekvapí, tak to přijde - FACKA ZLEVA - FACKA ZPRAVA - DIREKT - PRAVEJ HÁK!

Říká se tomu diagnóza motor.

Začalo to návštěvou Boxer auto, kde došlo nějakým drobným servisním úkonům asi za 10 tis Kč a kromě různých sdělení o netěsnosti motoru ve faktuře stálo: pravděpodobně fouklé těsnění pod hlavou!!!!! (stylových 5 vykřičníků tam skutečně je)

No nebudu to zbytečně natahovat - poté, co jsem dostal některá doporučení, kdo by měl tento úkon (tj. generálku motoru) zprocesovat, rozhodl jsem se pro Sportgarage Jirky Kalisty. Toto se až s velkým odstupem času ukázalo býti velmi šťastným rozhodnutím (evidováno jako strategický úspěch číslo jedna). Modří už vědí...

2016:
Motor byl ve Sportgarage rozebrán a bylo konstatováno, že jedna z ojnic byla v minulosti vyměněna a má jinou gramáž, než ty ostatní. Rozborka motoru ale byla zároveň klika, protože mohlo dojít k mnohem větším škodám, ale nyní stačilo "jen" dát nové, ojnice, písty, těsnění, srovnat hlavy srovnat blok, výbrus, rozvody.... no prostě vše podstatné.

Rozhodl jsem se pro kované díly Wiseco.

Nebudu psát, kolik to stálo, protože by se nějakou nešťastnou náhodou mohl tento odkaz dostat k mé drahé choti - a o rozvod určitě nestojím :)

Výsledek je ale famózní. Na to, že jde o kovařinu, tak motor vůbec nebouchá a přestože má charakteristický (jiný) zvuk, než dříve, tak si jen ševelí a už na poslech jde o umělecké dílo.
Po zajetí výměna oleje - motor má dnes najeto cca 13 tisíc a nepozoruju žádné problémy, spotřeba oleje zcela minimální, téměř žádná.

Celý ten rok se moc nejezdilo, jen se platilo a zajížděl se motor - však to znáte (modří už vědí :)

do konce roku se toho už moc zásadního nestalo. Pouze odešlo servo, trefil jsem srnu (30 tis předek), to vše v jednom dni v rámci zajíždění motoru, cestou za babičkou (parádní výlet....). A pak se taky měnilo za 9 tisíc čelní sklo - samozřejmě vše na pojišťovnu. Kdo nemá havarijní pojistku na Subaru, je blázen (podruhé :)

2017:
Od září 2016 (kdy jsem si po 2 měsících opravy v autorizovaném servisu pojišťovny, vyzvedl auto) až do srpna 2017, se kupodivu nestal žádný servisní úkon a asi jsem jen jezdil.
V srpnu jen odešla (již podruhé) baterka. Od té doby jí odpojuju - asi mi jí alarm saje - a jak jezdím málo, brzy je po ní. Dále se měnily brzdy (tentokrát i kotouče), cena předek bratru 15 tisíc - Ferodo DS2500 funguje pěkně. Na okresce i v Sosnové.

Konečně mi auto trochu začíná vracet, co jsem do něj investoval za finance a nervy... a stojí to za to :)

2018:
zase dobrý rok (teda z hlediska auta, jinak celkem na hovno :(
na jaře olej a drobná oprava stěračů, potom bylo třeba konečně pořídit všemi opěvované Yokohama AD08R. Jsou fakt super....

Když jsem se chystal, že bych konečně naladil ten motor a měl připravené nějaké finance - přišla, jak již jistě tušíte - no SPOJKA :)
Jirka Kalista doporučil zesílenou Fuji Heavy, cena byla celkem lidová, bratru 16 tisíc komplet.

Na podzim byl sraz v Bělé - pro mě zatím nejkrásnější motoristický zážitek (možná i nemotoristický :) lítali jsme tam v lese mezi pneumatikami jak smyslů zbavení a bylo nám krásně (modří už vědí)

.
.
.

Tak to bychom měli popsaných cca uplynulých 5,5 roku života se Subaru.

Kdybych to měl celkově zhodnotit a shrnout - jsem rád, že ho mám.
A dokud ho uživím, tak si ho nechám. Nejen, že dává radost, ale nese s sebou komunitu úžasných lidí (většinou totálních exotů, pacientů, často skoro se to nebojím říct - úchylů), což je asi ten největší benefit.

Další plány jsou:
- na jaře naladit, zvýšit výkon, krouťák posunout níže
- výhledově stabilizátory, antilift, protlum

No a pak třeba znovu motor... a pak už jen překopíruju text shora a občas do něj něco nového přidám .. :)


P. S.: jasně, že bych chtěl STI, ale s WRX na něj nenašetřím a bez Subaru nějak nemůžu (nechci) být :)

tak se mějte Subarově...


edit:
2019
Tento rok bych si bez nadsázky dovolil nazvat rokem, kdy mi mé Subaru vrátilo všechny investice i s velkými úroky. Neznamená to, že by si nevyžádalo další náklady (prakticky za rok jsou to jedny z nejvyšších :-) ), ale vesměs se jednalo o zásadní upgrade, nikoliv o opravy nebo problémy. A hlavně – bylo hodně úžasných akcí a hodně parádních kilometrů.
Začalo to už v lednu, kdy mi náš skvělý předseda VDC famózně ošetřil podvozek a dutiny (za což mu patří velký dík). To vše spojeno s několika skvělými výlety.
Následovala lednová EPOCHÁLNÍ sněhojízda u Ference na Nouzově, kde jsme měli celou sobotu na sněhu místní okresky pouze pro sebe.
Jaro bylo taktéž ve znamení ježdění a výletů. Poslední březnový víkend Severka, kde jsme si parádně zalítali po Červenohorském sedle a okolí, následovalo několik výletových víkendů (Křivoklát a další). Začátkem dubna jsem konečně nechal nainstalovat odpojovač baterie.
V polovině dubna nádherné poježdění v Bělé s Track and safety, obuté slicky a hurá na trať.
V květnu pak nová kola BBS a hurá do Alp a Dolomit! To byl jeden z nejkrásnějších výletů, který jsem kdy zažil, jen přiblížit se tomu může kdysi dávno podniknuté Rumunsko na motorce. Cca 700 km horských průsmyků a okresek (plus asi 1000 km otravné dálnice, ale kdo by to řešil :-) ).
Červen - vzhledem k tomu, že podvozek se odporoučel do věčných lovišť, objednal se nový – HP Sporting. Spolu s ním downpipe Invidia a naladit u mistra Ladiče Lukasze z 4turbo. Stalo se z toho jiné auto. Hodně jiné.
Červenec, srpen – další a další výlety, se švárou Šulínem klasické kopání latrín na dětském táboře, víkendy na chatě u Mácháče. Rallye Bohemia, srázek u Davida Křivoklát, Ladisova svatba. Garage party s výměnou destiček a výletem. Prostě letní ráj. Změna garáže – mám to sice dál, zato o něco dražší :-) . Nicméně tady u nás jsem rád, že vůbec něco na garážování mám.
Září – krásný sraz Subaru fan clubu na Mostecku.
Říjen – Kocourovská sobota, Koučing s RaceDay – Jirku Kalistou a Jakubem Rejlkem v Sosnové.
Prosinec – stylové zakončení roku Pražským Rallyesprintem, kde jsem měl Rézu vystavenou u VIP stanu spolu s několika dalšími Subaru postiženci.

Jak vidíte, prakticky tam v roce 2019 nejsou hluchá místa, ten rok byl vydatný na zážitky i kilometry (cca 8000). Motor má po záběhu něco kolem 22 tis km a stále parádně běží, je naladěn na optimálních 277 PS, 415 Nm (z hlediska open blocku a převodovky WRX je to tak akorát, více by nedávalo smysl a navíc si myslím, že víc ani nepotřebuju).

Plány na 2020 jsou: strmější řízení (2,2 otáčky) a moc rád bych se jel podívat do Zeleného pekla :-) >B-)
No a pak samozřejmě taky všechny srazy SFC.

edit
2020
Další povedený rok. nebudu psát o koroně, té si užili všichni dost. Budu psát o autě:
celkově najeto o něco méně km, než 2019 (celkem kolem 5000km), ale o to více bylo ostrých (4x Bělá a 1x Sosnová, odhaduju tak 400 ostrých km minimálně). Motor má tedy od postavení něco kolem 28 tis km a stále šlape jako hodinky, za což jsem velice rád.
úprav bylo taky celkem dost a proběhlo několik neúspěšných pokusů o výměnu za STI.

leden: tradiční lednový sraz u Ference
únor: první nepovedený pokus o koupi STI
březen: nová STI origo kola od Dundeeho (původně Augiho), 2. nepovedený pokus koupit STI, přední rozpěra tlumičů STI titan, koronavirová jízda se Striderem s drobným vypadnutím ze silnice bez následků
duben: Sosnová s koučinkem od Jirky Kalisty
květen: BĚLÁ1 - parádní poježdění dokud se neodporoučely brzdy, cestou z Bělé zakoupeny budíky STI Genome, pořízeny pásy, zadní rozpěra STI, 3. a poslední neúspěšný pokus o koupi STI, sraz s motorkáři na Vysočině
červen: BĚLÁ2 - výměna tlakové hadice na trati, pořízena kola OZ racing Ultraleggera s pneu DMACK, oslava narozenin na Mácháči s tou nejlepší společností
červenec: zápis kol 225/45 R17 do TP, koupě pneu Potenza RE070, výlet s půjčenou Miatou
srpen: instalace nového převodu řízení 2,2 otáčky, volant Sabelt, nová ložistka přední nápravy, čepy, tyčky řízení, gumy stabilizátoru, kompletní repase, několik parádních víkendových výletů s dalšími Subaristy
září: BĚLÁ3 - v rámci SFC srazu - koučink s Jirkou Kalistou, který jsem si na Bělou hodně přál a podařilo se. Až na poslední jízdu to byla nejlepší akce posledních let
říjen: BĚLÁ4 - svělé celodenní poježdění, které dorazilo zadní uložení ramen a silentbloky motoru
listopad: vše vyměněno a přední náprava tedy opět jako nová (včetně řízení). Antilift kit Whiteline, STI uložení motoru, nová manžeta poloosy
prosinec: myčka s kávou a pokec

Když se ohlédnu zpět, tak jediné, co se úplně nepovedlo dle plánu, tak bylo to Zelené peklo, ale to bohužel vychází z toho, že letos to prostě nešlo. Snad příští rok. Do té doby budu aspoň trénovat stopu, zatím s Porsche 911 GT3 RS nejlepší čas 7:29.397
video zde: https://youtu.be/lxzntJncnYc


2021

Další Subaru intenzivní rok. Nikoliv co do ježdění (slabé 2000 km, z toho 2x Sosonová a zbytek spíše výlety), ale zejména co do servisních operací. Tentokrát zcela zásadních. Swapem 6q převodovky z STI se samosvornými diferenciály předek i zadek se dá nyní vozidlo po všech stránkách směle považovat za plnohodnotné STI (kromě turba - ale co není, může být).
Kromě toho došlo k drobnému ošetření podběhů nebo k výměně zadního stabilizátoru svépomocí.
Taky jsem prodal mou původní 5q skříň a jednu sadu kol, takže mi zbyly již jen rozumné 3 sady.

Nicméně situace mě donutila k malému zamyšlení, co od auta vlastně chci do budoucna:
1) dále jít směrem upřednostnění kvality před kvantitou (méně km, více intenzivních zážitků, ideálně na uzavřených tratích)
2) zaměřit se více i na technickou stránku věci - začnu brzdami (protože jak rád říká kamarád Ondra OZP, nejpěknější věta před smrtí je: "ty brzdy jsem si repasoval sám"). důvody jsou nejen finanční, ale i ten, že mě to prostě baví a nechci být jen tupý uživatel, ale chci pochopit, jak věci fungují a bavit se i jinak, než pouhou jízdou. Trénink jsem již doma započal (výměna těsnění v kávovaru, rozebrání mlýnku na maso a rozebrání a vyčištění mých původních zadních brzdových třmenů, které jsou nyní k prodeji).

Plán je, dát dopředu kotouče DBA 4000 T3 slotted a k tomu Hawk DTC-30, repase třmenů včetně pístků, gumiček a prachovek.

Těším se moc na celý rok, jakmile se trochu oteplí, tak se vrhnu na ty brzdy a buď se pak hned bude jezdit nebo fotit na špalkách u auta s lahví rumu.
Věřím, že budou i nějaké srazy a že nový rok bude méně sračkoidní, než ten předchozí.
Já bych navrhoval začít každý sám u sebe tak, že se budeme soustředit na to, co nás baví - a rozvíjet to a mít z toho radost.


2022

Rok 2022 se kromě ježdění nesl hlavně ve znamení servisních operací, jako většina let předtím, ale rozdíl je v tom, že již došlo k většímu zapojení řidiče do jejich řešení. Myslím si, že je to cesta, protože životní náklady rostou a pokud to chce člověk dál táhnout, tak se musí taky sám přičinit.
Celkový počet km: cca 3000
z toho ostrých na trati: 320 (3x Bělá, 1x Sosnová)

leden Nouzov sněhojízda, nové stěrače
březen Olej, mytí motoru
duben brzdy
červen Bělá (100 km)
červenec Bělá (70 km)
srpen Sosnová (80 km)
září Bělá SFC sraz (70 km), Svatováclavská projížďka
listopad doplnění pneu, repase zadní nápravy, agresivnější geometrie
prosinec Kontejnerová projížďka "tříděný papír", nové koberečky a turbo TD05 (potenciál až 400 PS, 600 Nm)

Stále mě to baví, stále mám plány :)


2023

rok 2023 byl z hlediska kilometrů lehce nadprůměrný, ale většinou to bylo spíše civilní ježdění.
Vysoce to ale vykompenzovaly Dolomity, protože to byl učiněný ráj.
Celkový počet km: 4444
plány na příští rok: rozvody a řešení koroze kolem nádrže.

Edit: odkaz na Fotoknihu Dekáda radosti: https://photos.app.goo.gl/XMUz9mHqWzv9izYg9
Naposledy upravil(a) geraltos dne pon úno 05, 2024 3:52 pm, celkem upraveno 20 x.
WRX 2003
Uživatelský avatar
cerv
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3642
Registrován: čtv zář 27, 2012 8:36 am

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od cerv »

Pekny!teda některý okamžiky tak pěkný nejsou,ale pěkně napsany ;)
jatros
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 516
Registrován: stř úno 16, 2011 2:43 pm

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od jatros »

Pěkné Oto, hezkej životopis ;-)
Souhlas, že komunita kolem Subaru je jedinečná.
Věřím, že od Kaldy je ten motor postavený dobře a že už žádný další nebude (*_^) |,,,,
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od VDC »

Otíku moc hezky jsi to popsal !! :-)
Věřím, že po ochranné kůře už ti bude dělat jen radost. :-)
Dneska už je pozdě, tak jen jedno ilustrační foto z ordinace... :-)Obrázek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
geraltos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1349
Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Ota

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od geraltos »

díky za pozitivní ohlasy :)
předsedo super - určitě se u Tebe v lázních mělo parádně :)

ještě jsem zapomněl nějaké fotky, tady jsou:
Přílohy
001.jpg
002.jpg
003.jpg
004.jpg
005.jpg
006.jpg
007.jpg
008.jpg
009.jpg
010.jpg
WRX 2003
Uživatelský avatar
geraltos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1349
Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Ota

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od geraltos »

a ještě jedna zimní a jedna bonusová (jmenuje se "hledej jazyk")
Přílohy
011.jpg
jazyk.jpg
WRX 2003
Uživatelský avatar
geraltos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1349
Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Ota

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od geraltos »

a dnes v noci už poslední : foto zdravotní dokumentace :)
Přílohy
doklady.jpg
WRX 2003
Uživatelský avatar
OZP
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4313
Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od OZP »

Dobry! At ti to jezdi Oto a prinasi jen radost!
Přílohy
20180127_105005.jpg
20180623_163450.jpg
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017
/ OZP SUBARU Youtube
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18904
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od hamoun »

paradni pocteni :) at u tebe auto vydrzi … a ty s nim :)
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5404
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od Kolben »

Oťas. Kraaaasny vlákno. ;-)


Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14702
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od Tapan »

Pěkné počtení. Místy ne úplně veselé, ale emoce z toho jen kapou :-) Líbí! Přeji do budoucna víc ježdění a méně servisu :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
filippek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2310
Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Jméno a příjmení: Filip Pecka
Bydliště: Jablonecko

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od filippek »

Máš to teda hezkou kasičku:-) Ale dělá radost. Tak ať to už jen jezdí!

Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od martas »

Otto - parádní počtení (*_^) |,,,, Jsi držák,tak at vydržíš a autí dělá jen radost =) Taky mě čekaj podobné taškařice jako tebe :-/
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3600
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od bushman1 »

Supeeeer počteníčko.
Chlapi prostě potřebujou svoje koníčky a hračky. :-D
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od M a r c e l »

Oto super, modří už vědí B -)
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“