Subaru Levorg - všeobecně

Odpovědět
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22543
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od spm »

Vyhřátý auto už by se moc mlžit nemělo, ne? Když to vezmu u svý vrány, tak ta v zimě jede v režimu, že topí, přičemž na to vypne klimu. A klima se zapne buď při zmáčknutí čudlíku na odmlžování okna nebo až po úplném vytopení auta, což ale u venkovních teplot pod nulou spíš ani nenastane nebo po fakt hodně dlouhý době. A v týhle chvíli mám klimu navíc rozbitou a i tak - okno se typicky mlží za studena krátce po nastartování, ale jak z toho začne jít teplý vzduch, tak už jsem s tím problém neměl...
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
slavoj71
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 97
Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
Jméno a příjmení: Pavel Smolák

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od slavoj71 »

Mě se třeba úplně běžně mlží okna, když přijdeme z lyží - zasněžený bundy, rukavice apod., je to hned. Bez zapnuté klimy bych musel mít pořád zapnutý foukání na čelní sklo, což je docela hukot. Takže jsem rád, že u mě full auto stále nechává zapnutou klimu.
Subaru Levorg MY2016
Subaru Outback MY2017
Kadelst
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 53
Registrován: čtv úno 22, 2018 8:35 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Kadelst »

Teď když máme ten sníh, tak se to samosebou neobešlo bez blbnutí v subíku:) co jsem si ale všiml, tak pri prudkém brzdění na sněhu se mě auto stačí doleva. Zkoušel jsem to víckrát i držet volant v přímém směru a pořad se to stáčelo. Není to žádný extrém, kdybych jel dveřma napřed, ale ze starého auta jsem byl zvyklí ze to brzdilo v přímce. To je nějaká vedlejší vlastnost awd, nebo nějaká chyba na aute? Za 3 tis mám servis, tak jestli to tam zrovna řešit... a když už tak trošku do toho štourám... dělá to teda hlavně ráno, když to stojí přes noc. Zatím jsem si toho všimnul tak 10x. Motám se přes město cca 2 kilometry než vyjedu mimo obec kde musím zastavit na stopce. Mno a přibžďuju, přibržduju až pak to zašlápnu víc a v tom to přijde. Propadává se mě po malém kousku brzdový pedál a i míň to brzdí. Musím pak pedál tlačit víc k podlaze. Jako ono se to nepropadne moc, ale jako by vám pod nohou praskala postupně bublinková fólie. Nějaká chyba na brzdách, nebo jsem moc citlivý? A taky ještě od doby co se ochladilo, mě občas něco bouchne/ klepne na právem předním kole. Denně jezdím asi 500 metru po kostkach a je to děsně rozj....né ta cesta, takže si to asi občas může klepnout. Ale když už jedu domů a auto je rozehřáté, tak je klid.
Uživatelský avatar
zed
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
Jméno a příjmení: Tomáš K.
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od zed »

Viděl bych to na problém s brzdama, mně to brzdí rovně a bez dalších zvláštních efektů...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Uživatelský avatar
Atlantique
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: úte čer 12, 2018 2:27 pm
Jméno a příjmení: David Stodůlka

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Atlantique »

Kadelst píše:Teď když máme ten sníh, tak se to samosebou neobešlo bez blbnutí v subíku:) co jsem si ale všiml, tak pri prudkém brzdění na sněhu se mě auto stačí doleva. Zkoušel jsem to víckrát i držet volant v přímém směru a pořad se to stáčelo. Není to žádný extrém, kdybych jel dveřma napřed, ale ze starého auta jsem byl zvyklí ze to brzdilo v přímce. To je nějaká vedlejší vlastnost awd, nebo nějaká chyba na aute? Za 3 tis mám servis, tak jestli to tam zrovna řešit... a když už tak trošku do toho štourám... dělá to teda hlavně ráno, …
Mám stejný problém po výměně brzdovky, při jemném dobržďování na křižovatku se při zastavení tak o půl cm propadne pedál, někdy i dřív než zastavením. Někdy se i trochu leknu a prislapnu víc. Teď mě čeká další výměna oleje tak to nechám zkouknout.
Každopádně brzdim rovně ;)

Odesláno z mého SM-A750FN pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
zed
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
Jméno a příjmení: Tomáš K.
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od zed »

Koukal jsem na test Eye Sightu v Impreze.

https://youtu.be/sSJ0SpHan3Y

Myslíte, že je nějaká šance, že půjde udělat upgrade v Levorgu (2018), aby to třeba umělo též zobrazit, kdy auto brzdí brzdama, nebo aby se tam dalo nastavit zrychlování na intenzivnější stupeň? Podle mě to jsou všechno jen softwarové změny, tak nevidím moc důvodů, proč by to nemělo jít (kromě toho, že si mám raději koupit za pár let nové auto...).
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Zatím nikdo neumí ani vypnout start /stop, takže si myslím že nejspíš ne :-)
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
paveljirik
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: sob pro 19, 2015 7:09 pm
Jméno a příjmení: Pavel Jiřík
Bydliště: Praha

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od paveljirik »

námořník píše:Zatím nikdo neumí ani vypnout start /stop, takže si myslím že nejspíš ne
START/STOP mám již třetím rokem v Levorgu vypnutý......
Levorg 1.6 GT-S Sport 125kW MR16 - Obrázek
EX: Š120GLS,R Clio 1.2RL,C XM 3.0,VW Golf III 1.8GL,BMW 318i E30,P 405 combi,Š Octavia I 1.6LX,T Landcruiser HDJ80 4.2TD,Š Felicia 1.3 LXi,BMW 325TD E36,LR RangeRover 4.6HSE,BMW 530dA E39,AM G Hummer H3 3.7, BMW 318i combi E46,H CR-V 2.0 ES,V XC60 D4 AWD,V S80 D5
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Softverově. To asi ne co?
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
paveljirik
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: sob pro 19, 2015 7:09 pm
Jméno a příjmení: Pavel Jiřík
Bydliště: Praha

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od paveljirik »

námořník píše:Softverově. To asi ne co?
netuším jak to udělali, dělali mi to v AWD v Praze, to bylo první co jsem dodělával, neskutečná kokotina tenhle systém
Levorg 1.6 GT-S Sport 125kW MR16 - Obrázek
EX: Š120GLS,R Clio 1.2RL,C XM 3.0,VW Golf III 1.8GL,BMW 318i E30,P 405 combi,Š Octavia I 1.6LX,T Landcruiser HDJ80 4.2TD,Š Felicia 1.3 LXi,BMW 325TD E36,LR RangeRover 4.6HSE,BMW 530dA E39,AM G Hummer H3 3.7, BMW 318i combi E46,H CR-V 2.0 ES,V XC60 D4 AWD,V S80 D5
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Taky to mám vypinatelny, ale není to softverově.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
zed
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
Jméno a příjmení: Tomáš K.
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od zed »

S/S jsem vypínal asi měsíc a pak už ne. Když nestojím na brzdě příliš silně, tak to nechcípne.

Sem tam to zapnu, když náhodou používám adapt. tempomat v nějaké koloně, případně když používám AVH.

Ale jinak mě to teda nevadí, motor se mi tím už pěkných pár týdnů nevypnul...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Uživatelský avatar
Karlík1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 35
Registrován: pon pro 25, 2017 7:03 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Karlík1 »

Mám úplně stejnou zkušenost jako ZED. Na popojížděni v křižovatce to stačí.
Aktuální: Levorg 1,6GT-S SPORT MR2018
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od feroj »

bushman1 píše:Tohle tema obvykle nectu, tak doufam, ze nebudu nosit drivi do lesa:
Dnes jsem se dozvedel v Emil Frey, ve Stodulkach, ze maji posledni tri Levorgy 1.6T. Pristi uz budou 2.0 atmo+CVT . Takze Levorg pujde vykonove dolu na nejakych 150 koni.
Jedine, trochu sportovnejsi auto pro Evropu bude tedy BRZ, kdyz STI i XT skoncili.
Za me smutny vyvoj znacky na tomto kontinente.

Edit: ted koukam, ze par stran zpet jste to tady resili.
našiel niekto aktuálne info k Levorgu?? čo nový motor, nejaké parametre? Ja som zatiaľ nič nenašiel...
Uživatelský avatar
zed
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
Jméno a příjmení: Tomáš K.
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od zed »

Ptal jsem se před asi týdnem prodejce, mají je objednané, ale přesné parametry neví. Předpoklad je 2litr atmo se 150 koni bez GPF.
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Odpovědět

Zpět na „Levorg“