Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Sníh ti snad ještě ten týden vydrží, to bude úplně něco jiného než Mondeo nebo Alfa
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Tak to dopadlo dobre. Hlavne takhle zkusenej mechanik a rzi nicitel moc dobre vi kam kouknout
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10718
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
To jo. Až jsem se skoro styděl za Subárko, kam všude mu koukal!
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Jinými slovy jsem měl pravdu, zázraky se nedějí, reálně je to teda auto za 100, což je celkem odpovídající, když auta s nájezdem okolo 250 jsou okolo 130-140.podvlada píše:Tak slibované info.
TL;DR verze: Složena záloha a budu kupovat konečná cena 66000, nicméně těsnění pod hlavou nutné
Ale to je pořád v poho. Těsnění, pneu, opravit sedačku a volant a ještě může dlouho a dobře sloužit.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- sorzen
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 179
- Registrován: sob pro 01, 2018 12:26 am
- Jméno a příjmení: Jan Syrovátka
- Bydliště: Plzeň Lochotín
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Taky moc gratuluju! Tak to vypadá, že když H6ku, tak jedině do Plzně - to už je druhá během měsíce. Navíc i stejná tmavě zelená "polomáčenka" jak říká předseda. Já mám akorát jinou masku - z takového toho tahokovu. Tak až budeš mít v kupě těsnění/pneu, tak můžem dát nějakou vyjíždku nebo aspoň pěknou fotku
Toyota Corolla E11(liftback) '00 - Nimbus 2000
Subaru Outback BP 3.0 H6 '04 - Kulovej blesk
Subaru Outback BP 3.0 H6 '04 - Kulovej blesk
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10718
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
emve: Na jednu stranu ano, na druhou, myslím si, že na tom budu líp, když budu vědět, že už jsem nutné zlo nechal udělat, narozdíl od auta, které má 250tkm, závada se neprojevuje, ale projeví se po půl roce a budu muset to samé absolvovat tak jako tak. Ale to samozřejmě nikdo neví...
A sloužit bude muset dlouho a dobře, takováhle auta bohužel mizí, což je obrovská škoda. S tou současnou Alfou to mám taky na vážkách, ale bude muset jít pryč, aby udělala místo. Snad se jí ujme někdo, kdo aspoň motor ještě použije a neskončí v propadlišti dějin. To vše samozřejmě i za přispění falešných bojů za ekologičnost, kdy se jen emise přesouvají do jiných oblastí, kde jsou hůře měřitelné nebo zatím neměřené, ale to už jsme mimo téma...
sorzen: Díky! Polomáčenka se asi ujme jako přezdívka No, ze začátku raději nejdřív jen fotku, s vyjížďkami musím mezi vámi blázny začínat opatrně, na výkon zvyklý jsem, ale na offroad ne Abych si z toho neudělal URABUS A co se týče pneu... nějak nevím, jestli na půl zimy ještě pořizovat zimní, na hory se už asi nepodívám, nebo rovnou letní, ale co když mi pak chytne rapl a budu chtít na nějakou pořádanou expedici a budu muset pořídit i offroady, ... sakra, to budou zas prachy lítat
A sloužit bude muset dlouho a dobře, takováhle auta bohužel mizí, což je obrovská škoda. S tou současnou Alfou to mám taky na vážkách, ale bude muset jít pryč, aby udělala místo. Snad se jí ujme někdo, kdo aspoň motor ještě použije a neskončí v propadlišti dějin. To vše samozřejmě i za přispění falešných bojů za ekologičnost, kdy se jen emise přesouvají do jiných oblastí, kde jsou hůře měřitelné nebo zatím neměřené, ale to už jsme mimo téma...
sorzen: Díky! Polomáčenka se asi ujme jako přezdívka No, ze začátku raději nejdřív jen fotku, s vyjížďkami musím mezi vámi blázny začínat opatrně, na výkon zvyklý jsem, ale na offroad ne Abych si z toho neudělal URABUS A co se týče pneu... nějak nevím, jestli na půl zimy ještě pořizovat zimní, na hory se už asi nepodívám, nebo rovnou letní, ale co když mi pak chytne rapl a budu chtít na nějakou pořádanou expedici a budu muset pořídit i offroady, ... sakra, to budou zas prachy lítat
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- sorzen
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 179
- Registrován: sob pro 01, 2018 12:26 am
- Jméno a příjmení: Jan Syrovátka
- Bydliště: Plzeň Lochotín
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
To já si taky moc rozmyslím než s tím zalítnu někam na pole do bláta Ty pneu já koupil taky. Měl jsem tam GYUG, vzorek bídnej tak 3-4, ale hlavně byly tvrdý jak beton. Takže jsem je šupem vyměnil za nové, ty samé. Maximální spokojenost(to asi patří spíš do vlákna o zimních pneu, ale 14k ). Za chvíli jaro, tak druhá sada i s ráfkama. Možná by stálo za to kouknout na nějaký ucházející bazarovky na dojezd a pořádný koupit na příští zimu Kort jestli plánuješ i ty ATéčkový, abys všechno, co si ušetřil na autí nedal do pneu.
Toyota Corolla E11(liftback) '00 - Nimbus 2000
Subaru Outback BP 3.0 H6 '04 - Kulovej blesk
Subaru Outback BP 3.0 H6 '04 - Kulovej blesk
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10718
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
S těmi AT ještě nevím, to v plánu zatím není. Možná bude, ale priorita je teď aspoň jedny pořádný. To už asi uvidíme podle situace, jestli se najde bazarovka zimních na dojetí, pořádný zimní nebo pořídit rovnou letní a smířit se, že holt při sněhu zůstane tenhle zbytek zimy Polomáčenka doma, přeci jen do hor už asi tuhle zimu nepojedu... Uvidíme. Na druhou stranu, jestli se podaří prodat ta Alfa nějak komplet, tak peníze budou i na dvoje pneu. Škoda, že z Alfy nemůžu přezout. Nepamatuju si přesně rozměry v TP, ale co jsem našel tady na webu, tak snad škoda jen jediného rozměru, a to výška profilu, na Alfě 215/45/17, na Sub 215/50/17. Jinak hmotnostní a rychlostní index myslím v pořádku, ono ta Alfa má dost těžkej motor, tak je celkem vysokej. Inu škoda, jsou sotva jetý, na letních i zimních cca 10000 km, kupoval jsem je dva roky zpět nový.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- sorzen
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 179
- Registrován: sob pro 01, 2018 12:26 am
- Jméno a příjmení: Jan Syrovátka
- Bydliště: Plzeň Lochotín
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Hmm tak ono asi jde si do techničáku nechat ty rozměry přidat, když by tam padly. Skoda zahodit zanovni gumy
Mělo by stačit napsat do Sůba.cz o povolený alter. typy. S tím papírem, co dostaneš pak akorát na ouřad a připsat do tp. Někde v nějakém vlákně se to tu řešilo, zkus pohledat. Já tam mám tuším 3 rozměry, dával jsem 215/55/17.
Mělo by stačit napsat do Sůba.cz o povolený alter. typy. S tím papírem, co dostaneš pak akorát na ouřad a připsat do tp. Někde v nějakém vlákně se to tu řešilo, zkus pohledat. Já tam mám tuším 3 rozměry, dával jsem 215/55/17.
Toyota Corolla E11(liftback) '00 - Nimbus 2000
Subaru Outback BP 3.0 H6 '04 - Kulovej blesk
Subaru Outback BP 3.0 H6 '04 - Kulovej blesk
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10718
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Ty alternativní rozměry od subaru.cz jsem tady právě našel, ale profil 45 se tam u 17" nevyskytuje, jen 50 a 55. Nějak to dopadne, toho bych se nebál. Dost už tady, ať mě někdo nepřejede Foresterem za ten
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
tady mas treba sadu 17
https://www.sbazar.cz/ttrx1/detail/6075 ... 155517-98v
na dojeti ideal, kdybys je chtel, do plzne jedu pristi tejden k VDCmu, tak bych ti je stahl
https://www.sbazar.cz/ttrx1/detail/6075 ... 155517-98v
na dojeti ideal, kdybys je chtel, do plzne jedu pristi tejden k VDCmu, tak bych ti je stahl
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10718
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Díky moc za ten inzerát! To by bylo super, i jsem tady viděl nějaké kladné hodnocení, byť asi na Forestera, ale to nebude takový rozdíl. Resp., na Outbacku by se mohly chovat ještě lépe. Dohodneme se v SZ...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
napiš, volej, zařídíme co pujde
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23053
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
H6 s 250k na hrbu za 130 vyměněný těsnění taky mít nebude, takže z tohohle pohledu přetěsněná za kilo bude asi furt ještě lepší kauf Ale tady je asi hlavně zásadní úspěch, že to neni zrezlý to je asi největší bolístka...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49570
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Až teď mám čas se k tomu nějak vyjádřit.
Auto mě nesmírně mile překvapilo. Skutečně se beze zbytku potvrdilo to, co psal Vrťas, že auto jezdilo v lomu. Na tom podvozku je to vidět. Podvozek je komplet oprášenej lomovým prachem. A to konstatuji jako veskrze pozitivní konstatování.
Téměř všechna auta, která jezdí běžně v soli, mají rezavou příčku pod zadním difem. Ta schytá všechny sračky, co se mihnou pod autem. Tohle auto ne.
Na podvozku není nikde žádná rez a když říkám rez, tak tím myslím rez. Ne zcela zanedbatelné tečky povrchové lišky.
Šev prahů je zcela netknutý, vnitřní prahy čisté, nosníky, kde jsou uchycená zadní vlečná ramena bez rzi. Nápravnice čistá, jen na spodních příčných ramenech je povrchová liška.
Na tlumičích výfuku je vidět také, že to jezdilo v lomu, vypadají, jako když do nich někdo mlátil kladivem. Jsou zmačkaný od kamenů. Ale prostor nad nimi je opět hezky oprášen lomovým prachem.
Takže z hlediska karoserie za mě A+
Motor po nastartování jde klidně, ačkoliv se opravdu nepovažuju za bůhvíjakého motoráře, tak přece jen pár Há šestek už jsem slyšel a jsem si jist, že tenhle motor je v pohodě. Jednak hezky chytil, ačkoliv byl úplně zmrzlý a baterka slabá a běžel naprosto klidně, bez divných zvuků.
Motor byl evidentně průběžně servisován, protože je vidět přetěsněná prsa, motor byl poměrně čistý, ale ne vyleštěný na prodej. Převodovka, jako zbytek auta, byla krásně zaprášená od lomového prachu.
Jede hezky, řadí klidně, akceleruje bez prodlev. Řízení bez vůle, žádné klepání od podvozku.
Jen lehké chvění do volantu, od boule na gumě.
Vjeli jsme i na pole, když jsme se otáčeli na cestu zpět. Ani tam nic neklepalo.
Za mě je to auto, i s tou počáteční investicí do těsnění, za slušnou cenu. I kdyby bylo potřeba vyměnit nějaké kladky a padlo do motoru třeba 40, tak to furt vychází v součtu kolem kila, ale bude hotový těsnění.
To je pro mě mnohem zajímavější, než koupit auto s najetými 250 za 120-130 a to těsnění měnit vzápětí a ty prachy za něj ke kupní ceně ještě připočíst.
SPM by mohl vyprávět...
Takže jsem rád, že to Vláďu nezviklalo a s pánem se domluvili.
Mimochodem bazarník je fakt v pohodě a samozřejmě mě potěšil, když říkal, že nerad prodává Audi, protože 9 z 10 zákazníků, zajímajících se o Audi, jsou idioti, stejně jako jejich řidiči.
Auto mě nesmírně mile překvapilo. Skutečně se beze zbytku potvrdilo to, co psal Vrťas, že auto jezdilo v lomu. Na tom podvozku je to vidět. Podvozek je komplet oprášenej lomovým prachem. A to konstatuji jako veskrze pozitivní konstatování.
Téměř všechna auta, která jezdí běžně v soli, mají rezavou příčku pod zadním difem. Ta schytá všechny sračky, co se mihnou pod autem. Tohle auto ne.
Na podvozku není nikde žádná rez a když říkám rez, tak tím myslím rez. Ne zcela zanedbatelné tečky povrchové lišky.
Šev prahů je zcela netknutý, vnitřní prahy čisté, nosníky, kde jsou uchycená zadní vlečná ramena bez rzi. Nápravnice čistá, jen na spodních příčných ramenech je povrchová liška.
Na tlumičích výfuku je vidět také, že to jezdilo v lomu, vypadají, jako když do nich někdo mlátil kladivem. Jsou zmačkaný od kamenů. Ale prostor nad nimi je opět hezky oprášen lomovým prachem.
Takže z hlediska karoserie za mě A+
Motor po nastartování jde klidně, ačkoliv se opravdu nepovažuju za bůhvíjakého motoráře, tak přece jen pár Há šestek už jsem slyšel a jsem si jist, že tenhle motor je v pohodě. Jednak hezky chytil, ačkoliv byl úplně zmrzlý a baterka slabá a běžel naprosto klidně, bez divných zvuků.
Motor byl evidentně průběžně servisován, protože je vidět přetěsněná prsa, motor byl poměrně čistý, ale ne vyleštěný na prodej. Převodovka, jako zbytek auta, byla krásně zaprášená od lomového prachu.
Jede hezky, řadí klidně, akceleruje bez prodlev. Řízení bez vůle, žádné klepání od podvozku.
Jen lehké chvění do volantu, od boule na gumě.
Vjeli jsme i na pole, když jsme se otáčeli na cestu zpět. Ani tam nic neklepalo.
Za mě je to auto, i s tou počáteční investicí do těsnění, za slušnou cenu. I kdyby bylo potřeba vyměnit nějaké kladky a padlo do motoru třeba 40, tak to furt vychází v součtu kolem kila, ale bude hotový těsnění.
To je pro mě mnohem zajímavější, než koupit auto s najetými 250 za 120-130 a to těsnění měnit vzápětí a ty prachy za něj ke kupní ceně ještě připočíst.
SPM by mohl vyprávět...
Takže jsem rád, že to Vláďu nezviklalo a s pánem se domluvili.
Mimochodem bazarník je fakt v pohodě a samozřejmě mě potěšil, když říkal, že nerad prodává Audi, protože 9 z 10 zákazníků, zajímajících se o Audi, jsou idioti, stejně jako jejich řidiči.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97