PeteBiggy píše:
Se nevejdeš do 3,5 tuny? Takové ty standardní karavany mají vesměs 1200 nebo 1300 kg. Takže celková auta musí být těch 2300 resp. 2200 kg. Třeba u XT je 2110 kg, tzn. že na karavan zbývá 1390 kilo. Což celkem jde. Ale i tak jsem uvažoval, že si dodělám tzv. kód B96 a navýším povolenou hmotnost ještě o nazanedbatelné 3/4 tuny, tedy na 4250 kg. Není o toho potřeba dělat komplet řidičák, odjezdí se "jen" cca 4 hod. jízd a jde se na finální jízdy s komisařem...Jsem si říkal, že když vidím, kde to tady spěje a je …
Ono záleží jak zrovna vypadá legislativa a jestli se posuzuje skutečná hmotnost v tu chvíli nebo maximum, co je v papírech. Když vezmeš maximum, tak auto má asi 2,3t, takže přívěs s max hmotností 1,3 už je přes. Já si zase říkal, že když se s tím budu crcat, tak rovnou Ečko, ať je nějaká sranda
Jenom mě odrazuje, že když to zvořu, tak přijdu i o ty papíry na auto
Jinak teda ještě větší problém mám kde se naučit ty reálné věci jako jak s tím jezdit, jak to nakládat, jak se s tím chovat... počítám, že autoškola dá tak ten papír, ale zkušeností z toho moc nebude...
PeteBiggy píše:
Musí se tahat kabely na nějaké stálé plus, tzn. přes celé auto na baterku, ale někdy stačí i na zásuvku. Tzn. že třeba u Forestera bez ES by to teoreticky mohlo jít z kufru. Ale obávám se, že origo el. instalace bude stejně i tak zepředu od baterky, možná tam je can bus příprava v kufru, nevím...Prostě ale na 13PIN musí být stálé plus...
Podle rozpisu je tam jak spínaný plus, tak trvalý... OTB má zásuvku v kufru, ale spíná se klíčkem. Takže řekněme že spínaný by tam jako asi bylo, ale to trvalý se musí stejně odněkud vytáhnout.