Pomoc při koupi Legacy 2.0R
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Pomoc při koupi Legacy 2.0R
Nevim jestli bych to nazval táhnutím vocpoda (diesely jsou na tohle podle mě dost podobně strašné i ve dvoukolce a u sebe nemám tenhle problém u 1.0 chcípáku atmosféry, který taky nebude nějaký tahoun) a nedokážu posoudit, jak moc to novější auta už mají lepší. Ale měl jsem půjčené Legacy 1, Legacy 3 a Imprezu 1 a ve všech to bylo úplně identické - spojka byla za a) šíleně tvrdá (tak, že když jsem pak sednul do svý předokolky, tak jsem málem prošlápnul nohou podlahu a nebyl jsem schopnej se s tim rozjet ). A za b) bylo na ty rozjezdy i minimální pouštět tu spojku pomalu a přidat plyn, aby se ta mechanizace rozhýbala. Jinak to cukalo. Což je v ucpaném městě ne úplně vhodné, protože rychlejší rozjezd obvykle znamená hned vzápětí zase brzdit a stavět a takhle se s tím člověk rozjíždí furt To svoje rozhýbu na skoro volnoběh, takže se s tím dá jet alespoň relativně dost pomalu. (Pro úplnost ještě dodám, že to všechno byl nepraktický sedan, který nemá redukci )
Re: Pomoc při koupi Legacy 2.0R
MT u Subaru už nikdy. Maximálně ve wrx.
Moje poznatky, na popojíždění po městě strašně divný, rozjezdy taky nic moc (ani nevim proč, ale nějak mi nesedla spojka s chodem řadící páky). Spojka tvrdá. Krátký kvalty (na dálnici utrpení), poddimenzovaná spojka.
S legem v MT sem nebyl vůbec spokojen a nerad sem v něm jezdil. Vše toto se s přechodem na AT vytratilo a s outbackem sem od té doby jezdil rád. Jediné co mi trošku vadí, je, že 5AT je dostupné pouze pro šestiválce. Ale to je jen drobonká vada na kráse.
Ale i 2,5 by ten pětikvalt slušel.
Moje poznatky, na popojíždění po městě strašně divný, rozjezdy taky nic moc (ani nevim proč, ale nějak mi nesedla spojka s chodem řadící páky). Spojka tvrdá. Krátký kvalty (na dálnici utrpení), poddimenzovaná spojka.
S legem v MT sem nebyl vůbec spokojen a nerad sem v něm jezdil. Vše toto se s přechodem na AT vytratilo a s outbackem sem od té doby jezdil rád. Jediné co mi trošku vadí, je, že 5AT je dostupné pouze pro šestiválce. Ale to je jen drobonká vada na kráse.
Ale i 2,5 by ten pětikvalt slušel.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24355
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Pomoc při koupi Legacy 2.0R
SG spojka normální,mě naopak přišla při těch vašich kritikách furt dokola tady měkčí než jsem zvyklý Prostě normální no.Dokonce mě jeden subaru mechoš nedávno sám od sebe řekl,že je nezvykl měkká.
Cukačky v koloně bez přískoku,v pohodě(výměna vadného kabelu a následné pročištění klapky a obtokového ventilu).Jo jednou za čas se mě auto při rozjezdu zatřepe,ale to je fakt mimořádně a chce to pak jak psal spm víc plynu a citlivěji se spojkou.
Ale souhlas chce se to autem projet,to určit nemusí MT vyhovovat.Jen pozor u ojetiny už může být jízdní projev zkreslený,zanedbaný,těžko soudit,dívej se i tu-někteří krizitují,někteří ne,chce to spíš vyzkoušet u někoho kdo má auto v cajku,zde z clubu či podobně.
Cukačky v koloně bez přískoku,v pohodě(výměna vadného kabelu a následné pročištění klapky a obtokového ventilu).Jo jednou za čas se mě auto při rozjezdu zatřepe,ale to je fakt mimořádně a chce to pak jak psal spm víc plynu a citlivěji se spojkou.
Ale souhlas chce se to autem projet,to určit nemusí MT vyhovovat.Jen pozor u ojetiny už může být jízdní projev zkreslený,zanedbaný,těžko soudit,dívej se i tu-někteří krizitují,někteří ne,chce to spíš vyzkoušet u někoho kdo má auto v cajku,zde z clubu či podobně.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Pomoc při koupi Legacy 2.0R
Zdravím,
celkem jste mě s tím nedoporučením MT překvapili. Jízdou ve městě netrávím zase tolik času, takže tam bych problém neviděl. Teď často jezdím s Renaultem Scenic 1.6 rv 2006, což je celkem těžké auto na svůj výkon. Kvalty jsou tam taky krátké (6st.) a nějak mi to řazení a rozjezdy nevadí. Je pravda, že má to auto poměrně měkkou spojku.
Co musím dát za pravdu, že by si manuál v Legu a obecně celé auto chtělo odzkoušet, ať vím, do čeho jdu. Proto se ptám, byl by někdo ochotný z okolí Valašska, pořp. nějaké rozumné dojezdové vzdálenosti, který má doma toto vozidlo. Sejít se, že by mi ho nechal projet, popřípadě mi sdělil své zkušenosti?
Díky
celkem jste mě s tím nedoporučením MT překvapili. Jízdou ve městě netrávím zase tolik času, takže tam bych problém neviděl. Teď často jezdím s Renaultem Scenic 1.6 rv 2006, což je celkem těžké auto na svůj výkon. Kvalty jsou tam taky krátké (6st.) a nějak mi to řazení a rozjezdy nevadí. Je pravda, že má to auto poměrně měkkou spojku.
Co musím dát za pravdu, že by si manuál v Legu a obecně celé auto chtělo odzkoušet, ať vím, do čeho jdu. Proto se ptám, byl by někdo ochotný z okolí Valašska, pořp. nějaké rozumné dojezdové vzdálenosti, který má doma toto vozidlo. Sejít se, že by mi ho nechal projet, popřípadě mi sdělil své zkušenosti?
Díky
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16151
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc při koupi Legacy 2.0R
Není to o nedoporučení MT, ale jde o to nedémonizovat AT. Dokud jsem si AT nezkusil, tak jsem ji nechtěl.Miker píše:celkem jste mě s tím nedoporučením MT překvapili.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16151
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc při koupi Legacy 2.0R
Pokud by jsi chtěl vyzkoušet Outback 3.6, tak 5. ledna budu odpoledne na Novém Hrozenkově. Je tady ale problém, že když vyzkoušíš H6, tak jí můžeš propadnout a na 2.0R zapomenešMiker píše:Proto se ptám, byl by někdo ochotný z okolí Valašska,
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Pomoc při koupi Legacy 2.0R
To mu nedělej, to je hrozný trápení Všichni víme, jak to dopadá, když si člověk jednou sedne do H6...
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14887
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Pomoc při koupi Legacy 2.0R
Trochu jiný pohled na AT/MT: pořídili jsme přesně auto, jaké hledáš, se 180 tis. najeto, do roka odešlo spojkové ložisko, když už se do toho šlo, dělala se komplet spojka včetně dvojhmoty, která už byla dost načlá. Nejsem masochista, takže místo dvojhmoty tam šla jednohmota s Forestera z vrakáče a i tak spojka vyšla na 16 a půl. U Legacy s podobným nájezdem je podobných zkušeností více. Taky mám doma Forestera XT AT, najeto 270 a v automatu když se mění olej, vůbec o něm nevím. Nutno dodat, že při koupi automatu je jeho stavu nutno věnovat pozornost a určitě je dobře v něm náplň vyměnit olej. A taky je třeba počítat s tím, že atmo 2.0 bude v manuálu i v automatu docela líná, do té H6 bych raději nesedla, leze to do peněz
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10654
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Pomoc při koupi Legacy 2.0R
A kdo to píše? Tvoje paní? Nesedla.Tapan píše: A taky je třeba počítat s tím, že atmo 2.0 bude v manuálu i v automatu docela líná, do té H6 bych raději nesedla, leze to do peněz
2,0R líný není, jen je třeba to vytáčet. V manuálu to jde podstatně lépe než u AT. Ta spojka tužší je. Nevim jak u atmo forestra, ale i v impreze byla tuhá. U XT je tuhoš maximální. Ne jednou jsem po přesednutí ze subaru do jinýho vozu měl pocit, že jsem spojku utrhl jak lehce to jinde šlo. A oproti tomu autu s pi... ve znaku bude Lego úplnej kočár a na tu spojku si rychle a rád zvykneš. Do 3,0 nesedej, zkazíš si spaní. Ten 6-ti vál je holt jinde.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24355
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Pomoc při koupi Legacy 2.0R
Mám dojem,že v turbíně forester byla spojka opravdu víc tuhá,ne v atmo.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14887
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Pomoc při koupi Legacy 2.0R
Míro, mělo tam být nesedal, ale píšu na mobilu a ten byl zas jednou chytřejší než já. Pardon
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24355
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Pomoc při koupi Legacy 2.0R
To je blbý nápad s tou H6
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10654
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Pomoc při koupi Legacy 2.0R
Se neomlouvej, piš rovnou nesed. Proč l a a. Neznáš nejkratší sloveso? On sa hl.Tapan píše:Míro, mělo tam být nesedal, ale píšu na mobilu a ten byl zas jednou chytřejší než já. Pardon
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Pomoc při koupi Legacy 2.0R
Zdravím, po delší odmlce jsem zpět.
Našel jsem celkem zajímavý inzerát, který spadá přesně do mých požadavků, dokonce je blízko. https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list Máte s tímto inzerátem někdo zkušenosti?
Díky.
Našel jsem celkem zajímavý inzerát, který spadá přesně do mých požadavků, dokonce je blízko. https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list Máte s tímto inzerátem někdo zkušenosti?
Díky.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: Pomoc při koupi Legacy 2.0R
S inzerátem zkušenosti nemám, za to s autem 2,0R ano. To z inzerátu vypadá slušne. kdyby ses rozhodnul pro koupi, počítej s tím, že pokud nejsou prokazatelně udělaný rozvody, je to na tobe. Nájezd by tomu opodpovídal. Rovnou udělat při jednom bordelu i vodní čerpadlo. K tomu to ostatní. POkud jis ze sev. Moravy, máš to blízko k Waltrovi Embertovi, takže bych ho eventuleně kontaktoval, aby to poradil. Dobré je mrknout, jak to vypadá s hnilobou, sice auto je ze Švajcu, ale i tak. Tzn. minimálně dobře prohlédnout zadní lemy a celokvě spodek kastle a pak téměř jistota je rozdvojení výfuku před tlumiči. Tam se dělát dírka a na chvíli se to zavaří, ale pak měníš celý díl za nový. Není to zcela zdarma. No a pak zkontrolovat kontrolku check engine - u tohoto motoru zlobívá pumpa seknudárního vzduchu a ventily EGR (spíše ten větší). Ale vše se dá za nějaký obolus řešit. POkud jis Subaru nikdy nemlě, doporučuji vezmi si s ebou někoho, kdo se v tom vyzná a ví, jak co má být. Třeba u MT je třeba odzkoušet viskospojku, atd... Náklady spojené s prohlídkou se mohou rychle vrátit tím, že odhalíš problém, který nemusí být zrovna levný.Miker píše:Zdravím, po delší odmlce jsem zpět.
Našel jsem celkem zajímavý inzerát, který spadá přesně do mých požadavků, dokonce je blízko. https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list Máte s tímto inzerátem někdo zkušenosti?
Díky.