Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Příspěvky: 2431
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,Praha
ja taky ne :-)

_________________
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - najeto 39 500 km - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2015 - najeto 38 500 km - 11,4l


úte čer 26, 2018 6:20 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned dub 01, 2012 9:52 am
Příspěvky: 66
No čo aj ste sa kniečomu dopátrali ?
Ja to tiež sledujem určitú dobu a je fakt že vprípade srabu je velké riziko pri záruke. Moj zálusk je výfuk + mapa a je mijasné že to cítit bude.
http://subaru.maptek.pl/pl/oferta/levorg_16_dit.php
Všeobecné vyhodnotenie sa zdá je že tá CVT tých 300NM zvláda. Aj ked je menší brat tej z 2,0xt. S úpravami mám ako užívatel relatívne bohaté skúsenosti a je mi jasné že ak sa ktomu nebudem chovať ako fas cvt to určite zvládne ja dlhodobo ...
robím aktuálne na inom projekte a podla toho ako dopadne sa rozhodnem ale predpokladám že na jar to bude ...
apropo aj vám zime spadol max plniaci tlak na levorgu z 0,8 na cca 0,6 ::-(((

_________________
FXTi MT6 400PS


čtv pro 06, 2018 1:36 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Příspěvky: 196
Ako píšeš.... Ja som tiež našiel že max..350Nm Austrálsky úpravca MRT...aj keď ta WRX CVT je ešte inšia, ale na Levorg je podľa mňa taká istá ako bola k 2.0D a ten má 350Nm... Pri CVT je rozdiel aj v hydrokvapaline v systéme a do 2.0D a 1.6DIT ide výkonnejšia ako k ostatným motorom

Mne osobne sa páči tá Swiss úprava na 200K Plus HKS, ktorá je odobrená aj ich importérom.... Škoda, že tu na to zastupenie Subaru nemá odvahu... Tá Poľska úprava.... Neviem prečo tam chcú dávať také špecifikácie olejov, to je použiteľné v rallye špeciáli s predohrevom, podľa mňa trebárs MO rada CSF NT+ 5W40, alebo ten novy Mobil1 5w50 musí byť dostatočne spôsobilý aj pre sériové STi


Naposledy upravil feroj dne stř pro 19, 2018 8:20 am, celkově upraveno 1



čtv pro 06, 2018 4:50 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv úno 22, 2018 8:35 pm
Příspěvky: 15
Tak dneska jsem se zaměřil na tlak turba a taky mám menší... 0,5


pát pro 07, 2018 8:22 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Příspěvky: 196
Kadelst píše:
Tak dneska jsem se zaměřil na tlak turba a taky mám menší... 0,5


Tak ten tlak bude asi kompenzácia, aby sa zachovali udávané parametre výkonu vzhľadom k poklesu vonkajších teplôt o 30 az50 stupňov Celzia oproti letným.... Keby to neurobili, stúpol by výkon ... a to by nás teda poriadne štvalo :-D

aj Levorg má tepelnú izoláciu výfukových zvodov od výroby, tak ako STi (asi všetky turbo motory Subaru)... Pod vonkajším plechovym krytom je aj nejaký izolačný materiál....

Pre tých čo majú auto v garáži, alebo aspoň blízko prívod elektriny... Molpir ponúka montáž originál vyhrievacie vložky Defa do bloku motora s vývodom na elekro kabel 230V v Škandinávii to ponúkajú a montujú aj predajcovia Subaru....http://www.molpir.com/blade/c/45/elektr ... ehrev.html


SK Molpir ponuka na Levorg:
Vyhrievací element 107,26€ s DPH
Súprava káblov 56,63€ s DPH


Přílohy:
defa-warnUp.jpg
defa-warnUp.jpg [ 104.84 KiB | Zobrazeno 258 krát ]
čtv led 17, 2019 8:30 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: