Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
P: Legacy kombi 2,5 CVT 
Autor Zpráva
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv zář 08, 2011 1:19 pm
Příspěvky: 1197
magic bere teplotu ze svého reduktoru.

Voda se k radiátoru dostane hoodně pozdě. klidně i po 15 km běžné jízdy ventil nepustí vodu do chladiče. Mám na BM GT teploměr na hadici k chladiči a sleduji a sleduji....

_________________
Legacy GT 2010 sedan 5AT
Outback 2004 BP/BL 2,5 4AT uloženka NA PRODEJ
Outback 2016 2,0D CVT
Legacy V kombi cvt MY2011 2,5i
Legacy III BE 2,5AT sedan MY2003 LPG ex
Outback 2015 2,5 CVT ex
Legacy 2007 2,0R AT LPG Vialle ex
Legacy 2006 2,0R MT ex


stř pro 05, 2018 3:31 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 25623
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Pavle já jsem si to tak nějak myslel, že to Magic bere z reduktoru.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


stř pro 05, 2018 3:55 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4120
Bydliště: Praha
suubaru píše:
Voda se k radiátoru dostane hoodně pozdě. klidně i po 15 km běžné jízdy ventil nepustí vodu do chladiče. Mám na BM GT teploměr na hadici k chladiči a sleduji a sleduji....

Reduktor se připojuje do malého okruhu a ten je mimo termostat. Ohřeje se to tedy rychleji.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


stř pro 05, 2018 6:16 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6925
Bydliště: Valašsko
Já mám za to,že čidlo je umístěné vždy v reduktoru,obzváště v dnešních sotisfikovanějších zástaveb LPG.To je přeci stěžejní,nejpřesnější místo pro správnou teplotu a posléze k odpaření plynu(jo hice to dovedou oklamat,taky osobní dřívější zkušenost,přeplo to po už při startování klidně hned na plyn).
Jasně o kousek jinde na hadici to taky sejme reálnou hodnotu pro následné odpaření plynu,jen přímo v reduktoru by to mělo být ještě přesnější.
Možná staré,ty nejjednodušší pravěk zástavby měly čidlo na hadici,nebo pak samo doma úpravy,jako jsem měl já,taky jsem koupil za pár kaček termistor a zapojil je,umístil na hadici,bo na můj starý exot AG nešlo rozumně sehnat čidlo do reduktoru.
Vadilo mě to ihned přepnutí v hicech,ne skrz zdechnutí motoru,to se tak nechovalo,ale skrz nešetrnost vůči motoru.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


čtv pro 06, 2018 8:20 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned dub 08, 2012 8:48 pm
Příspěvky: 718
Bydliště: Jablonecko
sima napříkad landi renzo a omega to má na hadici

suubaru nevim co máš za auto ale u většiny aut se voda do topení dostává jako první a jede to na malý okruh a na to se dává lpg takže chladič je mimo a auto topí brzo a né po 15 km:). jenom légo 2004 až 2007 mělo přiblbléj ventil co zavíral vodu do topení . ale ten pak od 2007 zrušily. a já ještě zapojuji reduktor do nuceného okruhu a jako první před topení, takže mi voda jde napřed reduktor pak topení a zpět. tak mám lpg ohřáto po kilometru

_________________
legacy 2.5 automat 98 lpg srdcovka 900 000 km najeto
subaru sedan lpg
subaru outback 2007 lpg
SUBARU OUTBACK 2008 lpg


čtv pro 06, 2018 12:55 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
Příspěvky: 283
Lego 2.5, r.v 2005, zástavba BRC. Netuším kde si to sosá info o teplotě, ale mám vysledováno, že pokud mám topení OFF, přepne to v podstatě až když je teplota vody k 90°C a otevře se termostat (velký okruh? )
Pokud je topení ON, přepne po chviličce a jede to na LPG ještě dřív, než se automaticky rozeběhne ventilátor na vyšší rychlost (i to topení asi čeká až se ohřeje voda aby to neprodukovalo studený průvan).
Dle Torque přepíná na LPG při 40°C.

Toť mé postřehy, sry za OT .

_________________
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT.

Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Honda CBR125R


pát pro 07, 2018 11:25 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv zář 08, 2011 1:19 pm
Příspěvky: 1197
Tak na přepnutí na lpg musí být splněna nejen podmínka teplota, ale i překročení otáček nastavených v řj, tedy nastartuje zahřáté auto vždy na benzín, ne?

_________________
Legacy GT 2010 sedan 5AT
Outback 2004 BP/BL 2,5 4AT uloženka NA PRODEJ
Outback 2016 2,0D CVT
Legacy V kombi cvt MY2011 2,5i
Legacy III BE 2,5AT sedan MY2003 LPG ex
Outback 2015 2,5 CVT ex
Legacy 2007 2,0R AT LPG Vialle ex
Legacy 2006 2,0R MT ex


sob pro 08, 2018 4:35 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
Příspěvky: 283
Jj, zahrate startuje vždy na benzín a přepíná hned.
Kolega nevím jaký měl systém, ale když zapnul zapalko a držel dlouho tlačítko LPG, preplo se to a startoval na plyn i když bylo auto studené .
Prý údajně nějaký "tajný" nouzový systém, snad by to měl umožňovat každý výrobce. Ale nevím, nepatral jsem..

_________________
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT.

Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Honda CBR125R


sob pro 08, 2018 8:51 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 25623
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Podmínka otáček být určitě vždycky nemusí, respektive asi je to podle nastavení systému. Outback mi přepne i na volnoběh. Toyota přepne nad 1500 otáček.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


ned pro 09, 2018 9:51 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 1570
Mě to taky přepne na volnoběh. Primárně je to o té teplotě, o otáčkách jsem ani neslyšel. Já teď přemýšlím o el.předehřevu

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


ned pro 09, 2018 9:57 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
Příspěvky: 431
Bydliště: Rudolec u Sokolova
suubaru píše:
150 tkm: Vařila voda, výměna těsnění v Autobond.

Pod palubkou blbne clona ventilátoru topení, je slyšet cvakání. Nevyřešeno. Oděrka PZ dveře, nárazníky, LP blatník kosmetická vada.
Letos nástřik dutin dveří podběhů.


Zajímavé, u předchozího Outbacku 2,5 cca ve 150tkm taky těsnění a od cca 200tkm taky to cvakání od clony ventilátorů, tekže ne poruchy, ale vlastnosti >>:-@@ Tak doufám že MY2015 už to má vychytaný.

_________________
SUBARU OUTBACK 2,5i CVT SPORT 2015 - současnost
SUBARU FORESTER Active 2,0i - současnost (mama car)
SUBARU OUTBACK 2,5i Lineartronic Comfort 2010 - minulost

PONTIAC FIREBIRD
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"


ned pro 09, 2018 7:35 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: