Eyesight a navigace
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Eyesight a navigace
Jojo, tak na tohle to nestiha reagovat vubec.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1882
- Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
- Jméno a příjmení: Jan Kotek
- Bydliště: Praha
Re: Eyesight a navigace
Jirko, Eyesight má nějaký konstantní dohled a když z této vzdálenosti ukrojíš požadavkem na velký odstup, pak musí vozidli zpomalit na kratší vzdálenosti a tedy brzdí silněji.
Plus když detekované vozidlo před Tebou jede pomalu, tak o to více musí brzdit.
Osobně na dalnici jezdím na jednu čárku (jinak se mi do díry někdo nasáčkuje a ES začne brzdit), v omezení a státovkách na dvě.
Plus když detekované vozidlo před Tebou jede pomalu, tak o to více musí brzdit.
Osobně na dalnici jezdím na jednu čárku (jinak se mi do díry někdo nasáčkuje a ES začne brzdit), v omezení a státovkách na dvě.
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1034
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Eyesight a navigace
ES mi asi nejlépe funguje v obci nebo na státní. Na dálnici, i když jezdím na jednu čárku, mi při dojíždění auta před sebou začne ubírat plyn snad 100m před pomalejším autem. Pokud chci zachovat plynulou jízdu, musím se svými 130km/h zavazet v levém pruhu následně víc, než je nutné.
Při sjezdu z dálnice totéž, jak zmínil JirkaZ. A možná ještě horší je odbočovací pruh na rovné silnici. Těsně před odbočujícím autem, které najíždí do odbočovacího pruhu a já jedu rovně, mi to ES zahamtne - detekuje překážku. Takže zkušenost - při blížící se kterékoliv popsané situaci ES vypnout a pak zase zapnout
No a podporu v jízdních pruzích - tu mám vypnutou stále. Jen to pořád pípá a trhá volantem, a když ho nechám řídit, tak řve ruce na volant, 3x vyrovná a pak už to nechá jet rovně po tečně ven ze silnice Vše Forester 2018.
Při sjezdu z dálnice totéž, jak zmínil JirkaZ. A možná ještě horší je odbočovací pruh na rovné silnici. Těsně před odbočujícím autem, které najíždí do odbočovacího pruhu a já jedu rovně, mi to ES zahamtne - detekuje překážku. Takže zkušenost - při blížící se kterékoliv popsané situaci ES vypnout a pak zase zapnout
No a podporu v jízdních pruzích - tu mám vypnutou stále. Jen to pořád pípá a trhá volantem, a když ho nechám řídit, tak řve ruce na volant, 3x vyrovná a pak už to nechá jet rovně po tečně ven ze silnice Vše Forester 2018.
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Re: Eyesight a navigace
milosv: Staci v takove situaci lechtat plynovy pedal a ES te necha normalne jet dale, zareaguje az nouzove brzdeni.
- JirkaZ
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 26, 2018 7:04 pm
- Jméno a příjmení: Jirka Zemek
Re: Eyesight a navigace
Přátelé, auto mám tři měsíce a jsem maximálně nadšený. Nějaké drobnosti se jistě najdou, ale SUBARU má duši a já jsem děsně rád, že jsem si vybral Outbacka. Ještě kdyby to tak šlo udělat, že bych měl STI pro volný čas, ale na to nejsou mergle. Rasto Chvala se účastnil prezentace SUBARU v Rovaniemi, rozplýval se jedna báseň, a tak jsme si se ženou řekli, že tam vyrazíme po vlastní ose. Lítání hodíme za hlavu a svezem se autem. Těším se velmi.
Subaru Outback 2,5i-S Sport ES Lineartronic (MY18)
Subaru Outback 2,5i-S Sport ES Lineartronic (MY18)
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1034
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Eyesight a navigace
JJ, je to tak. Kombinuji obojí, ES je občas příliš "akční". Ale celkově to je hodně příjemná věc. Na každou jízdu se těším a moc si to užívám.tracid píše:milosv: Staci v takove situaci lechtat plynovy pedal a ES te necha normalne jet dale, zareaguje az nouzove brzdeni.
A jízdní vlastnosti SJ se dají přirovnat k SG, i když to je to proti SG mamut
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
- croctoy
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 566
- Registrován: pát kvě 12, 2017 12:32 am
- Jméno a příjmení: Petr Bohoněk
- Bydliště: Praha
Re: Eyesight a navigace
Právě kvůli tomu zbytečnému zpomalování na dlouhou vzdálenost to na dálnici vždy přepínáním do režimu normálního tempomatu. ES pro případ krize funguje i tak, jen do toho tolik nekecá. Jak psal Miloš, větší využití vidím ve městě, kde je větší hustota a spousta rychl.omezeni.
Subaru Outback 2.5i Sport BS
- JirkaZ
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 26, 2018 7:04 pm
- Jméno a příjmení: Jirka Zemek
Re: Eyesight a navigace
Croctoy, kamaráde, já ještě nepřišel na to, jak přepnout do režimu normálního tempomatu
Subaru Outback 2,5i-S Sport ES Lineartronic (MY18)
Subaru Outback 2,5i-S Sport ES Lineartronic (MY18)
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1034
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Eyesight a navigace
Vypnout ES?
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
- JirkaZ
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 26, 2018 7:04 pm
- Jméno a příjmení: Jirka Zemek
Re: Eyesight a navigace
Milosi, to ne, to by bylo rouhání
Subaru Outback 2,5i-S Sport ES Lineartronic (MY18)
Subaru Outback 2,5i-S Sport ES Lineartronic (MY18)
- ferorev
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 149
- Registrován: sob bře 05, 2016 9:33 pm
- Jméno a příjmení: Fero Rev
- Bydliště: Praha
Re: Eyesight a navigace
Toto pocujem prvy krat, nieco take sa da urobit??croctoy píše:Právě kvůli tomu zbytečnému zpomalování na dlouhou vzdálenost to na dálnici vždy přepínáním do režimu normálního tempomatu. ES pro případ krize funguje i tak, jen do toho tolik nekecá. Jak psal Miloš, větší využití vidím ve městě, kde je větší hustota a spousta rychl.omezeni.
Outback 2.5i Comfort CVT MY2016 : Spotreby.cz
Tribeca B9 3.0 AT MY2007
Ex: Impreza 1.5i AT MY2008
Ex: Forester 2.0D MY2010
Tribeca B9 3.0 AT MY2007
Ex: Impreza 1.5i AT MY2008
Ex: Forester 2.0D MY2010
- puschpull
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3871
- Registrován: pát dub 21, 2017 5:49 pm
- Jméno a příjmení: Petr Püschel
- Bydliště: Most, Korozluky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Eyesight a navigace
Tuším že musíš stisknout obě tlačítka pro nastavování vzdálenosti mezi vozidly na dobu cca 2 vteřiny. Pak se to přepne na normální tempomat. V návodu je pak popis normálního tempomatu asi na 10 stránkách ...JirkaZ píše:Croctoy, kamaráde, já ještě nepřišel na to, jak přepnout do režimu normálního tempomatu
Subaru Outback 2,5i-S Sport ES Lineartronic (MY18)
Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
- croctoy
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 566
- Registrován: pát kvě 12, 2017 12:32 am
- Jméno a příjmení: Petr Bohoněk
- Bydliště: Praha
Re: Eyesight a navigace
Žádné vypínání ES...aktivuješ tempomat, poté stiskneš a podržíš spodní tlačítko pro nastavení vzdálenosti od před tebou jedoucího vozidla, ozve se tón a je to. Jsi v módu standardního tempomatu, tzn.nastavíš rychlost a přibrzďuješ si sám, případně krátce deaktivuješ temp a pak jen znovu dáš set. ES stále funguje, tj. varuje před překážkou a je schopen poslat posádku k čelnímu sklu
Subaru Outback 2.5i Sport BS
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1034
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Eyesight a navigace
Na SJ mám jen jedno tlačítko a vzdálenost přepíná v kolečku. Zkusím podržet
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1034
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Eyesight a navigace
Takže hlásím - podržím tl. na vzdálenost a přepne se
Díky za radu.
Díky za radu.
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003