Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Bushmanovo STIhačka 
Autor Zpráva
Online
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 1489
Tome, pokud bych si koupil STI a nebo WRX, tak bych tedy dbal na to, abych motor dobře zahřál a až potom jel pilu. Ostatně to dělám u XTéčka i u blbé nafty. A to mám, když jedu z domu, na všechny strany blbý profil cest. I proto dost uvažuji o Webastu, ale to nevím, kdo by si troufnul namontovat a nebo aspoň o el.ohřevu vody

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


pát lis 09, 2018 6:48 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6482
Jenže on to celkem problém bude ohřát... Pokud to použvíáš na běžné ježdění a jedeš s tím 30km trasu, tak za těch 30km se ten olej neprohřeje... a dřív nebo pozdějš se jezdec stejně dostane do situace, kdy na to stejně šlápne.

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pát lis 09, 2018 8:08 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Příspěvky: 148
spm píše:
Jenže on to celkem problém bude ohřát... Pokud to použvíáš na běžné ježdění a jedeš s tím 30km trasu, tak za těch 30km se ten olej neprohřeje... a dřív nebo pozdějš se jezdec stejně dostane do situace, kdy na to stejně šlápne.



tak na 30km, pokiaľ si dáš tak 5-10min pred odjazdom, by cca po 3-5 km mal mať olej 5W40(50)min na 70*C...

na Levorgu je vodné chladenie oleja pod filtrom, ktoré pri studenom aj ohreje a myslím, že to tak majú už asi všetky nové Subaru motory, keď vyťahujem auto z garáže(vonk. teplota 10+), kým ju zavriem tak max po 200-300m nabehne teplota a mám olej (5,3l, 5W40) na cca 30*C, presun k baráku, naloženie spolucestujúcich, batožina a po cca 1-2km je tam vždy min 80*C.. max teplotu som mal 109*C ... takže ja by som mal asi skôr problém s teplotou oleja(hydraulickej kvapaliny) v CVT ako s teplotou oleja v motore...

myslím, že pri dennom normálnom jazdení s občasnou jazdou na doraz pri cca 30km prejazde aj pri použití 5W-40(MOBIL 1 NEW LIFE FS 0W-40(50), alebo CFS 5w40 NT+ NANODRIVE) ak som dobre pozeral obidva znesú trvalé tepelné zaťaženie na cca120*C, by nemal byť problém... a tepelnú odolnosť možno ešte zvýšiť dodatočným olejovým chladičom s termostatom... a ešte máš možnosť pripojiť meranie tlaku oleja na tom adaptéri
napr.
Příloha:
chladič oleja set.jpg
chladič oleja set.jpg [ 52.05 KiB | Zobrazeno 264 krát ]


ďalšia alternatíva, ktorá mňa ešte zaujala(ak s tým má už niekto reálnu skúsenosť) výmena chladiaceho média...vodou riedenej chladiacej kvapaliny(bod varu max 135*C)... pri vodnom chladení dochádza pri vysokom zaťažení k odparovaniu vody(aj pri vyššom tlaku v systéme to bude max110*C) okolo vložiek piestov a vytvárajú sa parové bubliny(cez 200*C) voda okolo vložiek vrie, je tam podstatne vyššia teplota ako samotnej chladiacej zmesi v menej zaťaženej časti motora a dochádza ku kavitačnému opotrebeniu aj vyššiemu tepelnému namáhaniu oleja a jeho degradácii...

Chladiaca kvapalina EVANS Power Cool 180 má bod varu o 50*C vyššiu, takže dokáže do seba nakumulovať viac tepla a odviezť do chladiča...
PowerCool je určený najmä pre motoršport: RALLY, DRIFT, DRAG & DIRT. Odstraňuje predčasné detonácie, zvyšuje výkon a zabraňuje vyvretiu či pretlaku v systéme. Závodné tímy používajú Power Cool 180° práve kvôli maximálnej snahe zvýšiť výkon a prísun paliva, bez toho aby dochádzalo k vretiu vody v bloku motora. Power Cool zabezpečuje vynikajúci odvod tepla a optimálne chladenie - ideálny produkt pre všetkých ladičov, úpravcov a profesionálnych či amatérskych závodníkov.
NO WATER = NO PRESSURE = NO CORROSION = NO PROBLEM!
(* žiadna voda = žiaden tlak = žiadna korózia = žiaden problém!)

Špičkové, revolučné chladiace kvapaliny EVANS Coolants nahrádzajú chladiace zmesi na báze vody a nemrznúcich aditív. Teplotný rozsah použitia kvapaliny je -40° až 180°C.


pát lis 09, 2018 10:12 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm
Příspěvky: 2979
Bydliště: Praha/Beroun
feroj píše:
ďalšia alternatíva, ktorá mňa ešte zaujala (ak s tým má už niekto reálnu skúsenosť) výmena chladiaceho média ...vodou riedenej chladiacej kvapaliny...
Chladiaca kvapalina EVANS Power Cool 180


Mám už několik let, bez problému. Ale jsem tu asi jediný. OZP to měl taky a co vím, tak už to asi vyměnil za klasickou kapalinu. Při rozborce motoru se někomu něco nelíbilo, ale nedokázal určit, zda je to způsobeno Evansem a nebo už to bylo. Nějaká koroze či to.

[quote][/CFS 5w40quote] jsem take vybral a nahradil 10w60 páč jezdím jen klobouk :)

_________________
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
Forester SF, MY02


pát lis 09, 2018 11:33 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Příspěvky: 148
Marty73 píše:

Mám už několik let, bez problému. Ale jsem tu asi jediný. OZP to měl taky a co vím, tak už to asi vyměnil za klasickou kapalinu. Při rozborce motoru se někomu něco nelíbilo, ale nedokázal určit, zda je to způsobeno Evansem a nebo už to bylo. Nějaká koroze či to.




začal som čítať "OZP a jeho STI" ... (*_^) |,,,,


pát lis 09, 2018 12:25 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 1546
Dnes jsem jel do práce zase tím správným autem, po předchozí děsivé zkušenosti s Oktávkou III 1.6 TDI.
A byl to požitek, jet zase s tou mechanickou a čitelnou károu. ;-D

Se Stíhačkou jsem jel proto, že jsem chtěl přezout na zimní bačkůrky.

Koupil jsem KLEBER KRISALP HP3 97V XL v rozměru 245/40 R18.
Už jsem to psal v tématu o zimních pneumatikách, že v posledních dvou letech je to pneu, které se v testech nachází hned za velkou trojkou.
Po zkušenosti z prvního roku s Eresou myslím, že ty první gumy budou docela rychle ubývat ;-D
Tak jsem nechtěl hned kupovat dražší Continentaly nebo něco takového.

Zajímavé také bylo zjištění, že v plném rejdu tyhle gumy lehce drhnou o nadkolí, přestože je to rozměr podle techničáku.
Je ale pravda, že tenhle rozměr je podle papírů ten největší možný. Standard v techničáku je 17".
Sedmnáctky jsem ale na téhle gen. STI nikdy neviděl. To byl asi standard na atmo nebo diesel Imprezu.

Jinak v pneuservisu mi auto přezouval jeden maník, který vlastní Outback III H6 a druhý, co má vytuněný Golf.
Takže jsme fajn pokecali.


Přílohy:
20181115_123035_HDR.jpg
20181115_123035_HDR.jpg [ 212.58 KiB | Zobrazeno 98 krát ]
20181115_155150_HDR.jpg
20181115_155150_HDR.jpg [ 253.94 KiB | Zobrazeno 59 krát ]

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012
Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 LPG
Skoda Octavia RS 2.0 TDI MT 135kW 2015
ex Ford Mondeo 2.0i MT 107kW 2005
čtv lis 15, 2018 1:34 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: