Lamborghini a Ferrariu-geen píše:ma nekdo prehled, jaky auto tu jeste nezaznelo?
auto do práce - 50 km tam a 50 km zpět
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23053
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: auto do práce - 50 km tam a 50 km zpět
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 320
- Registrován: ned úno 18, 2018 8:27 am
- Jméno a příjmení: Rostislav
- Bydliště: Bruntál
Re: auto do práce - 50 km tam a 50 km zpět
Yaris 1.33i byl povedený.
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto do práce - 50 km tam a 50 km zpět
Už chybí jen Opel Agila 4x4 (tj. suzuki wagon r+) a máme to komplet.
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2183
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: auto do práce - 50 km tam a 50 km zpět
Ne, ještě tu nepadnulo nic od zeleného oválu, zejména RangeRover a Discovery :D
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23053
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: auto do práce - 50 km tam a 50 km zpět
Neni to na provoz ještě dražší, než to Lamborghini?
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2733
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: auto do práce - 50 km tam a 50 km zpět
Tesla, ta ma asi nejnižší provozni náklady. Do doby než se zavede spotřební daň na elektriku pro auta.
Případně Karosa, kdyby našel dostatek spolucestujících, tak by mu to mohlo ještě vynášet
Případně Karosa, kdyby našel dostatek spolucestujících, tak by mu to mohlo ještě vynášet
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49570
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto do práce - 50 km tam a 50 km zpět
No a už zbejvá jen pěší varianta
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto do práce - 50 km tam a 50 km zpět
Pro to jsem si chtěl jet loni když jsem schanel,pak Daihatsu Sirion až se naskytla Impreza a vyhovuje.zatim:-)ale já jezdím jen 35 , nic velikostně jako dvěstě pátá nevyhovuje max.tou spotřebou.yohn píše:Už chybí jen Opel Agila 4x4 (tj. suzuki wagon r+) a máme to komplet.
Opel Insignia, Mitsubishi Lancer, Honda Accord, Subaru Forester ,ma nekdo prehled, jaky auto tu jeste nezaznelo?
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 15027
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: auto do práce - 50 km tam a 50 km zpět
No jo, český výrobek, a ten pocit sucha a bezpečí by v tom jistě byl
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24589
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: auto do práce - 50 km tam a 50 km zpět
Starý freelander ještě s bmw naftou,dávejte tipy dál,pichy to už tady zjevně zabalil
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: auto do práce - 50 km tam a 50 km zpět
ne, ne pořád jsem tady
Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
Re: auto do práce - 50 km tam a 50 km zpět
tak jsem procetl vlakno a taky se podelim
motorka - prijde na to, nevykonna mozna, u neceho ve stylu YZF-R6 (moje oblibena) je treba pocitat se spotrebou srovnatelnou s malym autem, spis vyssi (6-7l/100 kdyz se na ni chce clovek unudit, jinak i 10l/100)
do prace (32tam, 32 zpet) jezdim Fabcou 2002 1.4 16V 55kW za 5,2l/100, cilene ale jezdim na spotrebu, takze do 90km/h, lehka noha, uzky pneu atd. a moc neverim, ze s pidi auty s 1.3kama to bude nejak vyrazne mene...
je to sice nezabavne, ale ucel (priveze/odveze za malo, levne dily, 95% oprav doma) plni dobre i v najezdu pres 300tkm
aby to bylo zabavnejsi, premyslel jsem nejdrive o starem Coltu 1995 v 1.3ce, s motorem jdou prip. delat divy a za malo penez, pak jsem tedy presel ve vyberu k Hondam.
jakykoli Civic s jakoukoli variaci VTEC je podle mne idealni volba - jednak treba s 1.6 lze jezdit mezi 5 a 6l/100, druhak je to auto zabavne (zivost, otacky, solidni podvozek). Type-R (EK9 nesezenete, takze EP3) uz pak vec, se kterou lze dozit - navykove a porad se s tim da jezdit i levne, jen porizeni dobreho kusu neni otazka par tisicovek a "ukazani prstem"
jinak ocituji jeden trefny komentar k Hondam obecne: "u Hondy si kupujes motor, vsechno ostatni je k nemu gratis"
jinak jak uz tu nekde padlo, je treba si to dobre rozmyslet, pokud neco mam a vim v jakem je to stavu a jezdi to, je treba pocitat s tim, ze pri koupi cehokoli jineho bude vzdycky neco stat aby se situace zase srovnala
motorka - prijde na to, nevykonna mozna, u neceho ve stylu YZF-R6 (moje oblibena) je treba pocitat se spotrebou srovnatelnou s malym autem, spis vyssi (6-7l/100 kdyz se na ni chce clovek unudit, jinak i 10l/100)
do prace (32tam, 32 zpet) jezdim Fabcou 2002 1.4 16V 55kW za 5,2l/100, cilene ale jezdim na spotrebu, takze do 90km/h, lehka noha, uzky pneu atd. a moc neverim, ze s pidi auty s 1.3kama to bude nejak vyrazne mene...
je to sice nezabavne, ale ucel (priveze/odveze za malo, levne dily, 95% oprav doma) plni dobre i v najezdu pres 300tkm
aby to bylo zabavnejsi, premyslel jsem nejdrive o starem Coltu 1995 v 1.3ce, s motorem jdou prip. delat divy a za malo penez, pak jsem tedy presel ve vyberu k Hondam.
jakykoli Civic s jakoukoli variaci VTEC je podle mne idealni volba - jednak treba s 1.6 lze jezdit mezi 5 a 6l/100, druhak je to auto zabavne (zivost, otacky, solidni podvozek). Type-R (EK9 nesezenete, takze EP3) uz pak vec, se kterou lze dozit - navykove a porad se s tim da jezdit i levne, jen porizeni dobreho kusu neni otazka par tisicovek a "ukazani prstem"
jinak ocituji jeden trefny komentar k Hondam obecne: "u Hondy si kupujes motor, vsechno ostatni je k nemu gratis"
jinak jak uz tu nekde padlo, je treba si to dobre rozmyslet, pokud neco mam a vim v jakem je to stavu a jezdi to, je treba pocitat s tim, ze pri koupi cehokoli jineho bude vzdycky neco stat aby se situace zase srovnala
Subaru Impreza 2.0 (2003)
Subaru Forester 2.0 (2001)
Lada Niva 1.7 (2006)
ex - Skoda Fabia 1.4 (2002)
Re: auto do práce - 50 km tam a 50 km zpět
Co malé kabrio?
Kdyz je ti jedno jak to vypada: 206CC (jo, prijde mi to extremne hnusny, ale kdyz si clovek sedne dovnitr, tak to nevidi a posez jako v motokare, jednou jsem to par kilometru ridil a bavilo mne to)
Kdyz ti neni jedno jak to vypada: tam je vyber docela velkej, ale taky vetsi pravdepodobnost, ze by to kvuli spotrebe muselo do plynu a pak bylo kompletne bez kufru.
Provozoval jsem celorocne 318i E30 s platenou strechou a dalo se to...
Kdyz je ti jedno jak to vypada: 206CC (jo, prijde mi to extremne hnusny, ale kdyz si clovek sedne dovnitr, tak to nevidi a posez jako v motokare, jednou jsem to par kilometru ridil a bavilo mne to)
Kdyz ti neni jedno jak to vypada: tam je vyber docela velkej, ale taky vetsi pravdepodobnost, ze by to kvuli spotrebe muselo do plynu a pak bylo kompletne bez kufru.
Provozoval jsem celorocne 318i E30 s platenou strechou a dalo se to...
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)