HonzaCZ píše:Taky si ale vem, že H6 má víc válců, takže síly, které působí v motoru se rozloží na víc dílů. Takže prakticky H6 můžeš točit o 1/3 množství rpm níž, než H4, když to hodně zjednoduším.
Jo, to tak asi je
A popravdě mi to dost chybí, ten dvoulitrovej legáč pod 2000rpm nejede absolutně vůbec a do 2500rpm taky nicmoc; fakt mi v tomhle ta H6 chybí, která se nad 2000 při provozu ve městě prakticky vůbec nepodívá
Tady mám furt pocit, že to točím jak letadlo
Ale jinak mám pocit, že ty otáčkoměry v BE/BH strašně lžou. Ten legáč na volnoběh ukazuje stejný otáčky, jako H6. Dokonce bych skoro řekl, že nižší. Prakticky dle toho mi vychází, že H6 mám na volnoběhu nějakých 700-800rpm, což by generálně asi bylo špatně. Ale na poslední STK při měření emisí je na tom papíře 600rpm a nijak neprskali, že by to točilo moc (narozdíl od druhýho auta
).