Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Právě je sob led 16, 2021 7:35 pm
Autor |
Zpráva |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: pon kvě 04, 2015 10:03 pm Příspěvky: 785 Bydliště: Syrovice
|
Občas by se koníci hodili 
_________________ Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018 Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009 ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
|
čtv říj 11, 2018 10:15 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am Příspěvky: 11051 Bydliště: Most
|
Koní není nikdy dost 
_________________ Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
|
čtv říj 11, 2018 11:03 am |
|
 |
Vášnivý uživatel
Registrován: stř zář 02, 2009 5:21 pm Příspěvky: 1106
|
Díky za to zhodnocení. Jen mě to utvrdilo v tom, že generaci SH přeskočím rovnou na SJ. Ty koníci chybí stále? Když to srovnáš s SG manuálem, je to lepší? Vím že porovnávat CVT a manuál je dost těžké, ale pocitově jak se ti to zdá. Díky  Jo a gratuluji, krásný auto. 
_________________ Subaru Forester SG 2003 Active, 92Kw CUCV M1009. V8 6,2D
|
čtv říj 11, 2018 11:18 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: pon kvě 04, 2015 10:03 pm Příspěvky: 785 Bydliště: Syrovice
|
Po delší době jsem párkrát jel s SG a ono to vůbec nejede. V SJ se fakt špatně odhaduje rychlost. V obci dám 55 (50 GPS) a připadá mi to že stojím. Do 2000 jsem ho nechtěl moc honit, teď už ho občas protočím a při předjíždění se divím, jak rychle předjedu (v porovnání s SH MT, a to proti SG jede). Ale pocitově - CVT vytočí motor a plynule zrychluje, takové divné to je. Ale opravdu to bude o zvyku. Pro mě v pohodě, nejsem závodník, to bych měl XT 
_________________ Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018 Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009 ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
|
čtv říj 11, 2018 12:50 pm |
|
 |
Vášnivý uživatel
Registrován: stř zář 02, 2009 5:21 pm Příspěvky: 1106
|
Díky za odpověď... Takhle mi to stačí 
_________________ Subaru Forester SG 2003 Active, 92Kw CUCV M1009. V8 6,2D
|
čtv říj 11, 2018 1:21 pm |
|
 |
Uživatel fóra
Registrován: pon kvě 14, 2018 9:52 pm Příspěvky: 87
|
Na svém SJ s CVT mám něco přes 7000 km. Ten divný pocit o kterým se Miloš zmiňuje už nejen že nemám, ale naopak si to užívám. Je to asi tím, že zpočátku jsem nechtěl motor moc zatěžovat, ale teď když potřebuji akcelerovat, tak jdu přes trochu více plynu, klidně 3.5 - 4 tis. otáček (i víc podle situace), dostaví se krásný zvuk a rychlost. Potom vlastně jen polevím s plynem a CVT pocitově řadí nahoru a motor udržuje rychlost... Jo a hlavně, u mě se motor někdy kolem 4 - 5t km docela proměnil, znatelně větší chuť do otáček. Nevím jestli je to souhrou okolností nebo tam opravdu je nějaké nastavení pro zajíždění, ale opravdu je to znát.
_________________Forester 2.0i ES 2018 vlákno o autě  Octavia TDI 2003 (ex) TT600RE
|
pon říj 15, 2018 9:37 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: pon kvě 04, 2015 10:03 pm Příspěvky: 785 Bydliště: Syrovice
|
No o té změně chování motoru okolo 5tkm jsem tu již někde četl, takže jezdit, ať to tam je 
_________________ Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018 Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009 ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
|
pon říj 15, 2018 4:58 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: pon kvě 04, 2015 10:03 pm Příspěvky: 785 Bydliště: Syrovice
|
Po ochlazení mám pocit, že se auto hodně dlouho zahřívá a topení nic moc Máte to taky tak? Forester 2.0i SJ Lineartronic MY2018. Jinak přes 4 kkm, na delší cestě (Brno - Pice) klidná jízda cca 7,3 l/100 - rychlosti státní tacho 95km/hod, dálnice 115 tacho. Zpětná cesta, slušný provoz, předjíždění, státní do 115, dálnice do 125 cca 8,4. Takže spotřeba vypadá celkem dobře 
_________________ Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018 Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009 ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
|
stř lis 21, 2018 9:42 pm |
|
 |
Místopředseda klubu
Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm Příspěvky: 12601 Bydliště: Hradubice
|
Mně trvá teplota oleje na 35 cca 5 km, po 14 km mám 65 stupňů, A/C se zapíná kolem 45 stupňů.
_________________quicklyOutback BS 2.5 CVT ES MY19  Outback BR H6 3.6R AT MY10  Legacy BL H6 3.0R SpecB AT MY06  ex Forester SJ 2.0i CVT MY13 7.3 l/100 km 267 tkm ex Forester SH 2.0D Active MY09 6.7 l/100km 218 tkm
|
stř lis 21, 2018 9:47 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: pon kvě 04, 2015 10:03 pm Příspěvky: 785 Bydliště: Syrovice
|
Takže nikoliv chyba ale vlastnost 
_________________ Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018 Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009 ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
|
stř lis 21, 2018 11:40 pm |
|
 |
Místopředseda klubu
Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm Příspěvky: 12601 Bydliště: Hradubice
|
Díky 11 letům na Valachách mám sníženou hladinu zimy, takže u mne SJ topí v pohodě 
_________________quicklyOutback BS 2.5 CVT ES MY19  Outback BR H6 3.6R AT MY10  Legacy BL H6 3.0R SpecB AT MY06  ex Forester SJ 2.0i CVT MY13 7.3 l/100 km 267 tkm ex Forester SH 2.0D Active MY09 6.7 l/100km 218 tkm
|
stř lis 21, 2018 11:47 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: pon kvě 04, 2015 10:03 pm Příspěvky: 785 Bydliště: Syrovice
|
Naopak tady na jihu ty teploty vnímáme také jinak 
_________________ Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018 Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009 ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
|
stř lis 21, 2018 11:50 pm |
|
 |
Zkušený uživatel
Registrován: ned úno 18, 2018 8:27 am Příspěvky: 320 Bydliště: Bruntál
|
Včera jsem to schválně změřil. Venkovní teplota 5°C. Najetý 1km- 30°C, při 3km- 50°C a při 5km jsem tam měl už 65°C. Hodně bude záležet na zátěži. Já jel většinou po rovině.
|
pon lis 26, 2018 8:46 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: pon kvě 04, 2015 10:03 pm Příspěvky: 785 Bydliště: Syrovice
|
Tak další report: Tento týden dosaženo mety 10.000 km. Průměrná spotřeba dle PP 9l/100, výpočet cca 10,3l/100. Každá jízda je radost. Problémy: 1) pravděpodobně KO PZ ložisko v kole, hučí - toto budu řešit příští týden 2) na hrbech chrastění v modulu ES - toto budu řešit na garančce Nedostatky - jak komentuje Víťa Sedláček z C&K - Forester = lesník = za volantem sedíš na pařezu  (krátký sedák) - naprostý opruz je start - stop. Nejvíc mě nasere, když přijedu ke garáži, šlápnu na brzdu - motor zdechne - zařadím R a nastartuje. Totéž při podélném parkování  Řešit budu při garančce. - málo času na ježdění - jezdil bych furt a chtěl bych si to pořád užívat V 6.000 Km preventivně měněn olej a filtr, další výměna bude na 15.tis a pak po 15.tis - standardní interval Na zimu jsem koupi disky Denzo: Pneu General Snow Grabber 225/60/17: No a v úterý celek na Vranově: Zkušenost s pneu poměrně dobré, jen na blatě nic moc. Sníh, led, mokro, sucho fungují pěkně. A systém ES? Fakt návykové, ale přistihnu se, že na to spoléhám a nejsem tak pozorný jako v předchozích strojích SG a SH. Takže zatím fakt velká spokojenost. Jen mě mladej sere - prej, koupil sis auto pro důchodce 
_________________ Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018 Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009 ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
|
pát úno 08, 2019 7:20 pm |
|
 |
Uživatel fóra
Registrován: pon kvě 14, 2018 9:52 pm Příspěvky: 87
|
 Start -stop: jako bys mi mluvil z duše... ale zvykl jsem si na ten Subaráckej styl aktivace Start-stopu až při větší intenzitě sešlápnutí brzdy a jsem spokojen. Skoro už to manuálně nevypínám. Je ale fakt, že někdy se člověk neuhlídá a motor se vypne zrovna v situaci, kdy se to vůbec nehodí. Jak se ti projevuje to chrastění v modulu ES? Já samozřejmě taky pozoruju tu a tam chrastění  ale neřekl bych že to jde od zrcátka. Spíš z té středové kapličky.
_________________Forester 2.0i ES 2018 vlákno o autě  Octavia TDI 2003 (ex) TT600RE
|
pát úno 08, 2019 7:30 pm |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|