Subaru Levorg - všeobecně

Odpovědět
Uživatelský avatar
zed
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
Jméno a příjmení: Tomáš K.
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od zed »

feroj píše:...nie je STi...
Děkuji za velmi technický příspěvek.

Ano, STI to není, ale potřeboval jsem koupit bezpečný rodinný přepravník, takže mám co mám - a rozhodně nejsem zklamaný, právě naopak. :)

Je mi jasné (a postupně už si to ověřuju...), že Levorg neskutečně sedí, a že na suchu ho nemám šanci utrhnout. S octávkou se na limit dalo dostat relativně snadno a pocit z toho nebyl nijak dobrý...

Na sněhu též očekávám, že to pojede vždy, kam budu chtít, ale v případě, že bude možnost, tak bych se rád i trochu zklouznul na nějaké bezpečné ploše...

Videí mám na youtube zkouknutou a uloženou celou sadu (https://www.youtube.com/playlist?list=P ... lwcLGIJS7H).

Holt si zkusím ještě něco pohledat, a jak budou podmínky, tak vyrazím testovat... :)
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od feroj »

Zdravím ZED,

ja neodrádzam :-), len že si to kluci Japonskí uľahčili... urobili super podvozok, len už tam nie je možnosť vylepšenia bez výmeny hardveru... :-/ (ak chceš plne nastaviteľný, asi aby si kúpil STi :-) )
na tie zadné ramena by sa dala použiť excentrická skrutka, len k tomu treba aj šikovného mechanika a ja som mal zatiaľ smolu, ako keby vymreli mechanici a zvlášť v servisoch SUBARU... bez záujmu, nezodpovední, urobia len to čo sa im povie a iba ak pri ňom stojíš... ak vyváži koleso nalepením závaží skoro rovnakej hmotnosti oproti sebe, tak asi tomu moc nerozumie, alebo na to kašle... čo je horšie >:-f

takže kým to jazdí, drobné korekcie... keď bude treba niečo meniť, dať tam niečo lepšie...

neviem ako sa menilo nastavenie geometrie, prikladám z 2017 na WRX, STI, Levorg...





jedno propagačné ako Levorg na okruhu porazil STi :-)

https://www.youtube.com/watch?v=SmdKLRcodMg
Přílohy
geometria navod WRX_STi_Levorg.pdf
(224.15 KiB) Staženo 67 x
Uživatelský avatar
zed
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
Jméno a příjmení: Tomáš K.
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od zed »

To video :-D

Nechci podceňovat schopnosti té paničky, ale tohle prostě není možné... :D

Objektivní by to bylo jet kolo na čas, každý z nich oběma auty. Tam by se vidělo, kdo je jaký řidič, a hlavně které auto je tady rychlejší.

Ale tak na to moje ježdění mi teď levorg bude nějaký ten čas stačit. :)

Jenom teda nevím, nakolik je v pořádku tohle: v cca 70-80 km/h, střední táhlý "dokopec" (opak je "skopec" :D), režim I, plný plyn... otáčky skočí na 4000+ a pak plynule vyjedou k 6000... řev motoru... nějaké zrychlování... ale takový pomalý pocit z toho... Jako za cca 6-8 sekund tam bylo 130+, ale působilo to tak nějak jako mnoho randálu pro nic... Je to fakt nejrychleší způsob jak zrychlit? Aneb testuju, jak nejrychleji předjet někoho do kopce... :)
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Uživatelský avatar
MKo
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 228
Registrován: sob pro 25, 2010 3:00 pm
Jméno a příjmení: Martin Komora

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od MKo »

Pred predbiehanim prepnut do S, manualne podradit, smerovka, plny plyn (a pretlacit sa s ES, ktory si aj napriek smerovke mysli ze ides potlacit predbiehane auto)
Obrázek → Subaru Levorg 1.6 GT-S (MY2017)
Obrázek → Subaru XV 2.0i EXECUTIVE (MY2018) - (láska mojej ½-ky)
Obrázek → Subaru Impreza 2.0D Sport (MY2011)

EX:
Obrázek → Subaru XV 2.0i COMFORT CVT (MY2016) - (EX láska mojej ½-ky)
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od feroj »

video - však hovorím dobrá reklama :-)

tiahle kopce jazdím na manuál v "S" a rozbieham už pred, väčšinou som plne naložený a nemám problém udržať to na tých 150+celý kopec... rýchlosť mi neklesá pokiaľ nevbehne do cesty niekto pomalší
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Pokud máš I tak se automat chová podle toho jak sešlapneš plynový pedál. Pokud ho prošlápneš, tak se chová jak jsi popsal. Pokud sešlapneš do 3/4 tak se tolik nevytáčí. Podle mne si cvt žije trochu svým životem. Prý se učí a chová podle řidiče :-).
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Fleggy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 400
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Fleggy »

tak tak, casem ziskas cit pro plyn, abys pri predjizdeni udrzel otacky 4-5tis. Predjizdet v rezimu I s plynem na podlaze neni to prave orechove...

EDIT: ale v MY16 to slo, jestli se dobre pamatuju. Tak se CVT chovala jinak.
Uživatelský avatar
zed
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
Jméno a příjmení: Tomáš K.
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od zed »

OK, nastavím si na budících % stlačení plynového pedálu a budu zkoušet. Naštěstí to znamená trávit víc času za volantem... :-) [DRIVE]
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Uživatelský avatar
clay
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2258
Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
Jméno a příjmení: Michal Šprachta
Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od clay »

Že by?

https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... wagon.html

je to trochu daleko ale?

Clay
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od newli »

Pekne, ze bude (asi) 2.0T i v LHD verzi. Ale jednak je to daleko a stejne to neprihlasis. Prvni mozna poresi, pokud se to zacne vozit do ruska/ukrainy, druhe se bojim spis ne.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
roura74
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2017
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Horák
Bydliště: Ruda u Rýmařova
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od roura74 »

Budu doplňovat do techničáku 17” zimáky, který tam vůbec nejsou, tak mi v Dancars Radek Sůkeník zajistil výpis pro registr vozidel. Pro info, pokud to tu už neproběhlo, přikládám seznam schválených rozměrů.

Obrázek
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021

EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Uživatelský avatar
zed
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
Jméno a příjmení: Tomáš K.
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od zed »

Budu dávat na zimu kola 7,5x17 215/55 R17, cca za 3 týdny... Podle certifikátu i podle servisu tam jdou taky, tak snad nebude problém...
Přílohy
DEZENT TZ gr 750.jpg
certifikat_dezent.pdf
(51.68 KiB) Staženo 77 x
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Uživatelský avatar
roura74
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2017
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Horák
Bydliště: Ruda u Rýmařova
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od roura74 »

zed píše:Budu dávat na zimu kola 7,5x17 215/55 R17, cca za 3 týdny... Podle certifikátu i podle servisu tam jdou taky, tak snad nebude problém...
¨
Tvůj rozměr tam zrovna není. Takže by tě teoreticky pojišťovna mohla v případě nehody natahovat.
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021

EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Uživatelský avatar
zed
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
Jméno a příjmení: Tomáš K.
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od zed »

Jdu s tím pak hned na technickou a nechám to zapsat do VTP, takže pojišťovna by problém mít neměla, nevidím důvod.
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Uživatelský avatar
roura74
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2017
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Horák
Bydliště: Ruda u Rýmařova
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od roura74 »

zed píše:Jdu s tím pak hned na technickou a nechám to zapsat do VTP, takže pojišťovna by problém mít neměla, nevidím důvod.
Na to zapsání právě potřebuješ ten seznam schválených rozměrů od importéra, pokud jsem to pochopil správně.
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021

EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Odpovědět

Zpět na „Levorg“