Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1262 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85  Další
Motorový olej - nikdy nekončící téma 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
Příspěvky: 877
AndreaM píše:
masochisto, na to se chodím dívat radši do trouby


Ty jsi tak sikovna kucharka? Klidne muzes priste neco dobreho nam upect a dovezt na srazek . To nas tesi,pianisti museji davat pozor na sve sikovne prstecky aby si je nejak a nekde neposkodily.


Sent from my iPhone using Tapatalk


pát zář 14, 2018 8:01 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
Příspěvky: 877
AndreaM píše:
masochisto, na to se chodím dívat radši do trouby


Mozna by nebylo na skodu tu palubovku vyfotit az budes startovat . Pred a po startu a pak ti dokazem poradit vice a pomoct.


Sent from my iPhone using Tapatalk


pát zář 14, 2018 8:03 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 07, 2010 9:53 pm
Příspěvky: 1166
Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
Oranžová olejnička je super. Myslí za mne, obzvlášť, když jeden týden najedu 4 000 km a druhý jen 300 km.
Akorát klame, pokud popojedete po prvním nastartování jen pár set metrů, či jeden dva kilometry. Pak ji sice rozsvítí nižší hladina oleje, ale je způsobena tím, že je olej ještě chladný s příliš hustý. Nestíhá tak ztéct zpět do olejové vany, než se znovu startuje. Typické ráno a zastávka pro rohlíky, či noviny....
Takže je dobré si ověřit, kdy se rozsvítila, ono se jí nechce tak rychle zhasínat. Clay

Odesláno z mého Nokia 7 plus pomocí Tapatalk

_________________
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010

Obrázek Spotřeba SUBARU OUTBACK 3.6R Boxer (EJ255) 195 kW / 265 HP


sob zář 15, 2018 10:02 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 7258
Bydliště: Česká Třebová
AndreaM píše:
kontrolka je žlutá, ani nevím, že to umí i červenou
cesta byla německá dálnice - tak to bylo trochu rychlejší no, ale zase nic na co není Oťas zvyklý....
Hladina mezi dírkama na měrce je OK kdekoliv, nebo to MUSÍ být na horní?

Jééé, ahoj Andrejko. :-o ;-D
Žlutá nevadí, ale na kontrolku bych to rozhodně nenechával. Dokonce tuším, že je někde v návodu napsané cosi o pravidelné kontrole měrky, možná dokonce před každým výjezdem. ;-D
Dálniční přesuny často mají za následek zvýšenou spotřebu oleje, bez ohledu na značku vozidla. Mám zkušenost podobnou jako náčelník. Forejs olej bral, ale na dálnici daleko více. A STIhačka mi olej nebere, ale na dálnici také trochu jo.
Rada z AWD stran oleje je taková, že cokoliv mezi ryskami je O.K. Ale nedávat zbytečně k horní rysce, protože to pak stejně olej vycáká do sání atd., a spíš to škodí.

_________________
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


pon zář 17, 2018 5:30 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 1041
Uvažuji o přechodu na zimní/letní olej - hlavně kvůli tomu, že mám podstatně výraznější rozdíl mezi letním a zimním provozem než běžný uživatel, a taky mi stejně vychází nájezd na dvě výměny ročně.

Motor 2.5l SOHC má najeto 300000km, kromě přívěsu jezdím na plyn. Chtěl bych, aby to vydrželo dalších 50-100 tisíc.

Zima - vzhledem ke chladiči oleje se to ohřívá pomaleji a po vyčištění chladiče nejspíš teplota oleje zůstane trvale pod 100°C. V manuálu je doporučen 5W30 nebo 10W40. Stačí nejobyčejnější Millerovic Trident Longlife 5W30 (1013Kč - cena vždy za 5l) nebo se vyplatí o tři kila dražší Trident Long Life? Nebo něco lepčího?
Dalo by dát i 0W30 - jezdí na něj někdo, přineslo by to něco? Jde mi o to, že denně najíždím na dálnici s napůl studeným motorem...řidší olej by na to mohl být lepší.

Léto s přívěsem: pro tahání a vysoké teploty manuál doporučuje viskozitu 30, 40, 10W50, 20W40, 20W50 - na normální dojíždění do práce plus vysoké teploty s přívěsem se mi nejvíc líbí 10W50 http://www.millersoils.cz/cfs-10w502?c=512 - (2000 Kč, ale vydrží trvalých 120°C který tam mívám - nebylo by nutné zkracovat interval výměny).

Je to tak dobře, nebo mám někdy zásadně chybnou úvahu?

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


pon zář 17, 2018 7:58 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 2379
Bydliště: Most
Jako neodbornik si myslím že jsi dobře ale měl bych strach že mi to ten 0w30 bude žrát. Já bych dal 5wXX

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


pon zář 17, 2018 8:16 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 1041
ono to žere už teď, mezi výměnami dolévám průběžně tak kolem dvou litrů

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


pon zář 17, 2018 8:32 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3822
Bydliště: Praha
Co tu tak sleduji zkušenosti, tak mi připadá, že to žere olej hlavně za studena. Osobně s tím problém nemám, ale co tu čtu, tak se vůle vymezí asi až na teplém motoru. [?]
Zkusil bych tedy radši olej se spodním číslem 10 a to teplé myslím stačí 40.
Já dávám do obou vozů 5W40, ale motory nemají takový nájezd.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pon zář 17, 2018 8:42 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6169
Bydliště: Valašsko
Mnove myslíš zkušenost se žravostí oleje u 2,5l SOHC?Páč forejs co máš za studena olej nežere,ani za tepla,teda je fakt,že takový nájezd nemám,máš pravdu-tj taky třeba zdůraznit,mám nicotných ani ne 160 000km.Ale u SG nebývá ani proběh motoru ála 300 000km nějaký problém co se týče ubývání oleje,co jsem vyčetl tak ne.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon zář 17, 2018 8:52 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6589
Bydliště: Brno
2,5 jsou žíznivější na olej. A při 300 tis. to bude tu nulu žrát hodně. Šel bych do 5W. A při té vyšší zátěži 5W-50 klidně celoročně.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


pon zář 17, 2018 9:13 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6169
Bydliště: Valašsko
Taky bych rozhodně nulku nedával.Kamkoliv vlastně :-)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon zář 17, 2018 9:17 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3822
Bydliště: Praha
sima píše:
Mnove myslíš zkušenost se žravostí oleje u 2,5l SOHC?

Já nevím u jakého motoru jsem to tu s někým diskutoval. Ale ono je to i to klepání pístního čepu za studena.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pon zář 17, 2018 9:20 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3822
Bydliště: Praha
sima píše:
Taky bych rozhodně nulku nedával.Kamkoliv vlastně

Já bych klidně nulu za studena dal, ale aby to mělo 40 za tepla, tak to bude asi cenově nepřijatelný. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pon zář 17, 2018 9:23 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6169
Bydliště: Valašsko
mnov píše:
Já nevím u jakého motoru jsem to tu s někým diskutoval. Ale ono je to i to klepání pístního čepu za studena.

Já myslel ale zkušenost s SG,mě tam nic neklepe...Jo jinak nevím jestli tvé požadavky jsou reálné,co se týče nulky a posléze 40,to je reálné,opravdu reálné?Nerozumím tomu,tak se ptám.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon zář 17, 2018 9:30 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3822
Bydliště: Praha
Abych se přiznal, tak jsem tuto specifikaci hledal až nyní: 0W40.
Tak to asi vyzkouším, protože cena je příznivá a olej mi to nežere. Studené starty by to mělo lépe mazat. Jen jestli to není ten z Ruska. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pon zář 17, 2018 9:36 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1262 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron