Hezky, takže SH se posune na pozici druhého stroje místo SG ?milosv píše:Tak jsem dospěl do stádia upgrade - předobjednáno SJ comfort winter u Carpentera. Po dodání bude k dispozici SG.
360 kkm tacho, nový výfuk, spojka, chladič klimatizace.
Vyvařené podběhy, prahy. Rok nová nádrž LPG. 2 sady kol, univarzálky nové.
Bublinky nad předním sklem, 5.dveře.
Technická 8/2020.
Dovybavení nového vozu
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49180
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dovybavení nového vozu
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1034
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Dovybavení nového vozu
Už je to tak, ale loučit se mi s SG nebude lehce...
Přece jen první sůbo a jízdní vlastnosti
Snad SJ nezklame
Přece jen první sůbo a jízdní vlastnosti
Snad SJ nezklame
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49180
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dovybavení nového vozu
Ve chvíli, kdy jsi v podstatě spokojen s SH, tak asi nezklame. Jen ho asi nikdy neposuneš na pozici expedičního vozu, na to to auto asi nemá.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Dovybavení nového vozu
Tak se taky pochlubím. O konce srpna jezdím tímto . Activ benzín,v atomatu. Zatím max spokojenost. Jezdil jsem v Dustru a nedal jsem na něj dopustil, ale když jsem s ním jel včera na evidenčku před prodejem po dálnici tak tam všechno skřípalo, vrzalo, motor řval (120km/4000otáček). Ve forestrovi motor skoro neslyším (pokud tedy nechci předjíždět a i to je oproti Dusteru raketa) při klidné jízdě jsou otáčky hlídané automatem kolem 2000. Snažím se zdravit kolegy subaristy, ale kolikrát se tak kochám jízdou, že prostě hvězdičky přehlédnu. Tak mějte prosím pochopení...
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Dovybavení nového vozu
Moc pěkný!!!!
Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20617
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Dovybavení nového vozu
Taky se mi líbí a konečně někdo napsal že Duster je ve srovnání s jinejma autama jebka.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Dovybavení nového vozu
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Re: Dovybavení nového vozu
Pozor já srovnával s Forestrem. Za ty prachy je Duster pro určíté specifické použití pořád bezkonkurenční (není na dlouhé cestování ve vyšších rychlostech, není na závodění na silnici.Naopak je ideální -ve verzi 4x4- na cesty nezpevněné, pole, les, ideální pro výuku začátečníka na jízdu v terénu- oprava případných škod není tak drahá, ideál pro rybáře či myslivce co nechcou moc investovat. Když teď koukám na cenu nového Forestíka (700tis) tak jsou za to vlastně skoro 2 nové Dustery (380tis). A to pak nejde celkově vyváženě porovnat. Kdyby Dacia udělala slibovaný model Duster Grande (7 mist) asi bych zůstal věrný, ale rodinka se rozrostla, krámů na převoz přibylo a když jsem zadal do výběru krom prostoru ,terénních schopností, benzínového pohonu i cenový strop vyšli mi jen dvě auta Forester a Mitsu Outlander. No a při pojížďce vyhrál Forester.námořník píše:Taky se mi líbí a konečně někdo napsal že Duster je ve srovnání s jinejma autama jebka.
A ještě jedna věc: Když jsem Dustera pořizoval (2010) jezdilo jich sakra málo -majitelé se na silnici zdravili a každý ostatní mi tvrdil že se mi to za 3 roky rozpadne a zhnije. Po 8mi letech je po 156tis pořád v dobré kondici, nerezne, olej nemizí a z větších oprav jsem řešil jen spojku. Bohužel je jich už všude plno, odbyt je veliký a Dacia nemá ani zájem něco podstatně vylepšovat (prý by si sama konkurovala Renoltu a Nissanu). A taky mi chybělo to zdravení
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 320
- Registrován: ned úno 18, 2018 8:27 am
- Jméno a příjmení: Rostislav
- Bydliště: Bruntál
Re: Dovybavení nového vozu
Pěkně napsané. Tchán ho má taky a též je spokojený. Když jsem vybíral auto, tak jsem ještě uvažoval o CRVčku. Podvozek byl strašně tvrdý a já chtěl něco co se bude podobat pohodlím podvozku Dusteru. Předčil ho jen Forester a tak jsem měl jasno.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20617
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Dovybavení nového vozu
Ty mi zkazíš každou radost Můj názor je ten, že když je něco levný neznamená to že je to dobrý. Myslím že teď stojí 4x4 přes 400t. Samozřejmě to je každýho volba ale já bych si ho nekoupil
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Dovybavení nového vozu
Sem s Dusterem teď 2 dny jezdil. Pokaždý sem se málem fláknul dveřma (kdo neměl bezrámový asi nepochopí) a jediný pozitivum co jsem registroval je to, že je vyšší než SG. A ta krátká jednička do terénu. Ovšem na silnici je k ničemu a i ten 6-ti kvalt je poskládanej blbě. Takže forestra možná nazvedáme.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Dovybavení nového vozu
přesně -rychlosti v dusteru jsou úplně blbě pro normální silnici. Městská padesátka je buď na trojku s otáčkama kolem 4 tis nebo za čtyři a pak se motor podtáčí. Mimo město 90km je pětka zas 3500otáček nebo šestka pod 2 tis. A dálnice 130 4-4,5 tis. Pak to nemá žrát 9l.
CRV jsem taky obhlížel, ale je nížší -16,5cm světlá výška. A známý tehdy zrovna řešil problém u nafty s filtrem pevných částic (výměna 50tis!!!)a stejný problém po cca 3/4 roce. Tak byl silně nasr...
Jinak skoro všechny současné SUV mají světlou výšku kolem 16cm a těch 8cm oproti Forestrovi je už docela poznat. Některý cesty co jsem jezdil s Dusterm (s v 210mm ) a už jsem drhnul spodek bych s těma pseudoteréňákama určitě neprojel (nemluvě o tom kolik by stály urvaný plasty)
CRV jsem taky obhlížel, ale je nížší -16,5cm světlá výška. A známý tehdy zrovna řešil problém u nafty s filtrem pevných částic (výměna 50tis!!!)a stejný problém po cca 3/4 roce. Tak byl silně nasr...
Jinak skoro všechny současné SUV mají světlou výšku kolem 16cm a těch 8cm oproti Forestrovi je už docela poznat. Některý cesty co jsem jezdil s Dusterm (s v 210mm ) a už jsem drhnul spodek bych s těma pseudoteréňákama určitě neprojel (nemluvě o tom kolik by stály urvaný plasty)
Re: Dovybavení nového vozu
Kluci, jako pracant do terénu je Duster ideální volba. Nechal jsem ho ve firmě oplechovat komplet zespodu + zvednout podvozek o 3 cm za bratru 15 tis.Kč. O tom bych si jinde mohl nechat zdát. Dlouhodobou spotřebu máme u 1.5 dci 6l/100. Jako auto do rodiny bych ho ale nechtěl, na to je lepší XT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49180
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dovybavení nového vozu
Forestra zvedneš ještě levněji. Já proti Dusteru nemám ani to nejmenší. Osobně si myslím, že to je jediný produkt aliance Nissan-Renault, o kterém lze z nějakého důvodu uvažovat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1301
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dovybavení nového vozu
Měl jsem Dustera po faceliftu v totálně plné palbě v dieselu ve čtyřkolce. A s klidným svědomím můžu říci, že za 400 tisíc super auto
První Dustery byly hodně hlučné a vypadaly vevnitř už dost lacině. Ale ten facelift to auto posunul uživatelsky pro běžné použití o dost dál než byl ten původní. Samozřejmě musíte srovnávat se srovnatelným. Jednička do terénu super, ale i na vjíždění do garáže (mám úzký vjezd) nebo třeba hledání parkovacího místa na parkovišti apod. Ale jinak jsem se rozjížděl za normálních okolností na dvojku a v podstatě šlo o pětikvalt s redučkou. Já měl plnou palbu s ještě spoustu dalšíma doplňkama, takže měl navigaci ve výbavě. Ale jinak stála za příplatek 7500,- a opravdu byla stoprocentně funkční. Nee jak často u jiných značek stojí klidně 30, 50 táců a ještě pořádně nefunguje. Jinak benzín ve čtyřkole je fakt zpřevodovaný hodně do krátka a na dálnici už to je na prd. Proto jsem bral naftu, kterou jinak moc nemusím a hlavně na ni nemám moc provoz. Navíc jestli šlo o původní před faceliftem, tak to už je dost opruz. Ale ten můj faceovaný v naftě byl docela v poho a třeba otec, který má SX4, tak byl z jízdy v Dustym nadšený, jak to bylo relativně tiché a komfortní. Takže diesel. Ale FAPko tam je řešeno extra pátým vstřikem (žádné vypalování přes standardní vstřiky) a fungovalo to absolutně bez problémů a aniž by to člověk zaregistroval. Zajímavé, že u nízkorozpočtovky to jde a u dražších aut nee, co. Takže za mě, to auto za ty prachy bylo super, navíc mi se ten design fakt líbí, podle mě to ten Mongol (designer byl z Mongolska) trefil do černého. Ten nový už se mi tak moc nelíbí. Měl jsem ho na 17" kolech, na laku nanesenou profi keramiku, oplastovaný plus ještě další ty jejich pakety a za mě, to auto mělo šmrnc. Samozřejmě, je pořád třeba brát v potaz cenu toho auta. Znám spoustu lidí co ho stále mají a jsou spokojení. Někteří jezdí na těch rumunských Continentalech celoročkách, co vydrží okolo 70 tis. km zima nezima a projedou vše, co potřebujou. Když se na to dají pořádné zimáky, tak to skoro nic nezastaví-vlastní zkušenost...
Jo a navíc, skoro za rok a třičtvrtě s 22 tisíci km si pro něj přijel Francouz a dal mi za něho víc než jsem dával za funglovku Takže za mě, super kára
První Dustery byly hodně hlučné a vypadaly vevnitř už dost lacině. Ale ten facelift to auto posunul uživatelsky pro běžné použití o dost dál než byl ten původní. Samozřejmě musíte srovnávat se srovnatelným. Jednička do terénu super, ale i na vjíždění do garáže (mám úzký vjezd) nebo třeba hledání parkovacího místa na parkovišti apod. Ale jinak jsem se rozjížděl za normálních okolností na dvojku a v podstatě šlo o pětikvalt s redučkou. Já měl plnou palbu s ještě spoustu dalšíma doplňkama, takže měl navigaci ve výbavě. Ale jinak stála za příplatek 7500,- a opravdu byla stoprocentně funkční. Nee jak často u jiných značek stojí klidně 30, 50 táců a ještě pořádně nefunguje. Jinak benzín ve čtyřkole je fakt zpřevodovaný hodně do krátka a na dálnici už to je na prd. Proto jsem bral naftu, kterou jinak moc nemusím a hlavně na ni nemám moc provoz. Navíc jestli šlo o původní před faceliftem, tak to už je dost opruz. Ale ten můj faceovaný v naftě byl docela v poho a třeba otec, který má SX4, tak byl z jízdy v Dustym nadšený, jak to bylo relativně tiché a komfortní. Takže diesel. Ale FAPko tam je řešeno extra pátým vstřikem (žádné vypalování přes standardní vstřiky) a fungovalo to absolutně bez problémů a aniž by to člověk zaregistroval. Zajímavé, že u nízkorozpočtovky to jde a u dražších aut nee, co. Takže za mě, to auto za ty prachy bylo super, navíc mi se ten design fakt líbí, podle mě to ten Mongol (designer byl z Mongolska) trefil do černého. Ten nový už se mi tak moc nelíbí. Měl jsem ho na 17" kolech, na laku nanesenou profi keramiku, oplastovaný plus ještě další ty jejich pakety a za mě, to auto mělo šmrnc. Samozřejmě, je pořád třeba brát v potaz cenu toho auta. Znám spoustu lidí co ho stále mají a jsou spokojení. Někteří jezdí na těch rumunských Continentalech celoročkách, co vydrží okolo 70 tis. km zima nezima a projedou vše, co potřebujou. Když se na to dají pořádné zimáky, tak to skoro nic nezastaví-vlastní zkušenost...
Jo a navíc, skoro za rok a třičtvrtě s 22 tisíci km si pro něj přijel Francouz a dal mi za něho víc než jsem dával za funglovku Takže za mě, super kára
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!