LPG-BRC
LPG-BRC
15:30:57 lexa333 Zdravím všechny našince subaristy. Jestli je mezi námi někdo kdo se vyzná v pohonu na autoplyn, tak bych ho chtěl moc poprosit o radu. Mám subaru forestr r. 98, 1994cm/3, 90kw. Jezdím na LPG-BRC od r. 2005. Teď se objevila závada, že auto nepřepne na lpg, ukazatel bliká a píská, jakoby byla nádrž prázdná. Při tom plovák funguje a ukazatel na multiventilu udává polovinu nádrže. To blikání se projevuje i při plné nádrži už víc jak rok. Díly na BRC jsou hodně drahé a dát auto do servisu se obávám, protože by to mohla být pro mě, jako důchodce příliž velká položka. Navíc už nechci moc investovat do 20 tiletého auta. Jestli někdo dokáže podle mého popisu poradit v čem může být pravděpodobně závada, tak by mě moc potěšil a já bych nemusel měnit například celý multiventil. Nebo ještě otázka, jaká závada se u BRC nejčastěj projevuje? Já se, ale jen domnívám, že by to mohlo být čidlo teploty reduktoru. Stojí kolem 600kč a to bych s montáží zaplatit mohl. Bydlím na chatě v kopci, a proto mám forestra, abych i na sněhu dojel domů. Je to skvělé auto a já bych si ho chtěl aspoň ještě 2 roky užívat. Moc děkuju za případnou radu. Hezký den všem.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24355
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: LPG-BRC
Sice jsem měl jiný systém-AG,ale i tak zkusím pomoci.
Tohle přesně mě dělal studený spoj na čidle teploty.Já ho měl již ale umístěné neoriginálně a to přímo zvenku na hadici s vodou,ne v reduktoru.Ale tj úplně jedno.U mě to dělal studený spoj,na to jsem přišel a přepájel a jezdil dál.Nebo by tedy a tomu docela dost věřím a tipuji to jako víc pravděpodobné mohlo být v háji opravdu už i čidlo,jakože i mě se posralo zanedlouho po koupi ojetin.
Příznaky byly stejné-taky to nepřepínalo a blikalo to na mě něco jako "porucha".
Pokud máš vůbec možnost vyměnit čidlo a nemuset improvizovat jak já,tak bych to udělal.
Tohle přesně mě dělal studený spoj na čidle teploty.Já ho měl již ale umístěné neoriginálně a to přímo zvenku na hadici s vodou,ne v reduktoru.Ale tj úplně jedno.U mě to dělal studený spoj,na to jsem přišel a přepájel a jezdil dál.Nebo by tedy a tomu docela dost věřím a tipuji to jako víc pravděpodobné mohlo být v háji opravdu už i čidlo,jakože i mě se posralo zanedlouho po koupi ojetin.
Příznaky byly stejné-taky to nepřepínalo a blikalo to na mě něco jako "porucha".
Pokud máš vůbec možnost vyměnit čidlo a nemuset improvizovat jak já,tak bych to udělal.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: LPG-BRC
Děkuju za radu. Já jsem měl na toto čidlo taky podezření, protože reduktor byl horký. Ale světe div se, napadlo mě restartovat ŘJ, protože co mám auto, jsem to ještě neudělal a forinek jede na plyn parádně, jak ještě nikdy a dokonce ukazuje stav paliva. Věřím, že to vydrží dlouho. Takže dík a hezký večer.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24355
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: LPG-BRC
Tak to je jedině dobře,ať to vydrží,uvidíš.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1708
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: LPG-BRC
Mam LPG-BRC v SH Forestru a mam i diagnostiku kdybys neco potreboval .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk