Nezávislé topení

Zde bychom měli rozebírat zvyšování výkonu, Bodylifting, Audio systémy a podobná vylepšení našich vozů
Odpovědět
npeter
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 04, 2009 11:19 pm

Nezávislé topení

Příspěvek od npeter »

Máte někdo zkušenost s dodavatelem nezávislého topením pro Outback diesel (ideálně kolem Prahy)?

Co zkušenosti z provozu?

Vážně o tom uvažuju, přece jenom 15km trasy pod -10°C nejsou nic moc, i když hřeje sedačka... zatím mám ale nabídky kolem 40 tis. Kč a to je krapet nad limit.
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
Piter
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 50
Registrován: pon dub 12, 2010 9:56 pm

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od Piter »

taky nad tim uvazuji,ale cena okolo 40 tisic je vazne dost vysoka a to mi jeste nabidli i cenu kolem 50 tisic s dalkovym ovladacem.Kazdopadne topeni na kratsi trasy v zime udela dobrou sluzbu a diesel se zahreje opravdu rychle na kratkem useku.Z mych zkusenosti se diesel v zime zahriva opravdu dlouho a pokud jedu kratsi usek do 15km a nejedu po dalnici alespon konstantnich 100 km za hodinu,tak se ani nestaci ohrat.Urcite je to dobra vec,jak pro motor samotny,tak z hlediska komfortu.Cast investic se vrati v podobe nizzsi spotreby,ale o navratnosti danych investic se hovorit neda.Zalezi jen na tom,nakolik se clovek citi s chuti,do takovych vecicek investovat.
tango
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 6393
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
Bydliště: U Sila 1201,Liberec

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od tango »

a co nadálku startování :845: To má mráča na autí a funguje to naprostě parádně :657: Stojí to 15.tis., takže ušetříš :supeer:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
npeter
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 04, 2009 11:19 pm

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od npeter »

Jenže já jsem zvyklý nechávat zařazený kvalt :3gears:
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od HonzaCZ »

Dálkvový start maj alarmy už za cca 5 tisíc. Samotný dálkový startování bude asi ještě levnější.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od mamut »

HonzaCZ píše:Dálkvový start maj alarmy už za cca 5 tisíc. Samotný dálkový startování bude asi ještě levnější.
Jojo a kolikrát mezi alarmem s dálkovým startem a tím samým alarmem bez dálkového startu je rozdíl jen 400kč (modří už vědí, že :839: )
Každopádně já kdybych si teď pořizoval alarm, tak jedině s dálkovým startem a to i kdybych ho neměl využívat (modří se smějí, že :baseball: )


npeter:
Co se týká zařazeného kvaltu, tak alarm to má udělaný tak, že tě nenechá auto nastartovat, pokud neni auto uvedený ve stavu, ve kterym je to možný.

Konkrétně je to tak, že ještě s nastartovaným motorem, aktivuješ na dálkovym ovladači funkci dálkového startu, vypneš klíček (ovšem motor stále běží), vylezeš z auta a až ve chvíli kdy zamkneš, motor se vypne, tedy máš jistotu, že auto je zaparkovaný tak, že neodjede.
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Martjas
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 130
Registrován: úte črc 13, 2010 11:11 pm

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od Martjas »

Čau! Jsme autorizovaný servis německých nezávislých topení značky Eberspaecher do aut, kamionů, autobusů, dodávek, bagrů, člunů atd. My sami máme v našem Foresterovi teplovodní topení pro ohřev motoru a přez klimatizaci i interiéru. Nejvíce se dozvíte z našich stránek http://www.eberspaecher-sedlar.wz.cz/all.html Je tam vše co o tom potřebujete vědět. Pokud byste se chtěli dozvědět víc nebo jenom tak pokecat o Subaru tak volejte 776 050 051
Impreza Boxer Diesel 2011 Active
Piter
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 50
Registrován: pon dub 12, 2010 9:56 pm

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od Piter »

Je tam skoro vse,ale to nejdulezitejsi a to je cena,neni uvedeno.Takze bych uvital i kompletni cenik vcetne montaze.
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3126
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od Albi »

Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od Slavek_xxx »

Chci se zeptat, ve wiki jsem videl, ze ma nekdo montovany topeni v zatce, ale je na 230V. Je dost neprakticky tahat s sebou kabel a schanet zasuvku a pokud nestojim u baraku, je to vlastne na nic. Premejslel jsem o necem takovym, jako maji naftovy motory (na obrazku octavia):
Obrázek
Jsou tam 3 zhavicky, topi primo do okruhu. Sice by auto nebylo predehraty (pokud by se treba jedna ze zhavicek neaktivovala pri odemceni auta a zbyly 2 az po nastartovani), ale aspon neco. Ted ve velkych mrazech resime jak oblict/neoblict deti. Vetsinou nastartuju, nanosim veci do auta a pak uz decka v cestovnim, ale to nejde vzdy. Dokazu si predstavit problemy s montazi a nastavenim, popripade s akumulatorem/alternatorem, ale zajimalo by me, jestli to nekdo aspon nezkusil.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od mamut »

Já sem vážně uvažoval a ještě uvažuju o konstrukci předehřevu na 12V..
Spínalo by se to na dálku, bylo by to ošetřený nějak aby to nevyflákalo baterku (časové omezení sepnutí a hlídání minimálního napětí) a hlavně aby to běželo na 12V.
Na 12V bez běžícího motoru člověk nevykouzlí nic moc extra výkon (cca 200W), ale pokud to tam poběží například půl hodiny před startem, věřim tomu, že to bude znát a nejen že auto bude dřív topit, ale především motor bude startovat za vyšší teploty.
Každopádně měl by to být nějaký výměník, ve kterém bude odporový drát a pravděpodobně vřazenej mezi topení a blok motoru.
Největší problém je s tím, že tam bude muset bejt nějaký čerpadlo, co to bude honit..
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
M.Z.
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 709
Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
Jméno a příjmení: Marek Zrak
Bydliště: FM

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od M.Z. »

Já čekám na dodávku předehřevu motoru od firmy Defa, auto mám u baráku, takže no problem. Stojí to okolo 4000,- vč. příslušenství a čerpadlo není třeba, zahřívaná kapalina cirkuluje sama. Motoru to udělá hodně dobře a topení fouká teplý vzduch hned po nastartování.
Teplovodní topení je na Subaru hodně předražené a už se mi do toho nechce investovat,(stejně tam při úpravách jenom zavazelo :ironie: ) navíc benzín topí za chvilku.
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
Uživatelský avatar
David
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 320
Registrován: úte srp 04, 2009 12:00 am
Bydliště: Kosov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od David »

2 M.Z.: Myslíš topení od fy DEFA, ježhož instalace je pospána zde:

http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic ... defa#p1638


???

2 MAMUT : dobrá myšlenka.... souhlasím s tím, že NEMUSÍ být čerpadlo...to máš jak s topení v baráku "na samotišku" :-)
TURBO-Fast & TURBO-Furious

Subaru Impreza 2.0 WRX sportwagon MY99
Obrázek
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od mamut »

David píše: 2 MAMUT : dobrá myšlenka.... souhlasím s tím, že NEMUSÍ být čerpadlo...to máš jak s topení v baráku "na samotišku" :-)
Jene pro samotížku musíš mít podmínky.. Hodně sem to zkoumal..
Výrobci příhřevů maj syfonovou konstrukci ohřívačů a vzhledem k výkonu neni pro ně problém syfonovej efekt vyvořit..
S menším výkonem a hlopym umístěnim si myslim že toho nedosáhnu...
Výměnik by musel bejt svisle šikovně umístěnej, ideální místo u imprezy GT by bylo místo sušíče klimy ::-DD:

Kdybych to honil čerpadlem, stačil by výměník podstatně menší a jen jako mezikus na hadici...
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od Slavek_xxx »

A co neco takovyho?
http://www.iskra-agv.cz/cl67.htm
Idealne na dalkovy ovladani 5 minut jednu zhavicku a po nastartovani vsechny na 5 minut. Umistit to tupe do hadice topeni nebo chlazeni a idealne s vypinacem na leto nebo s teplotnim cidlem (ale cim jednodussi, tim lepsi...).
Edit: na samotiz by bylo vhodny umisteni ve svisly hadici nebo primo k radiatoru/chladici. Nicmene asi resim picoviny, to auto se za jizdy za 5 minut beztak ohreje :713:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Odpovědět

Zpět na „Modifikace a úpravy vozů“