..když parkuju tak to mám, ale myslím rozpálenou palubku za jízdy, kdy to hřeje jako blázen..Jozifek píše:Nebo něco jako
https://www.prodejoleju.cz/plachty-clon ... -sklo-1ks/
docela často vídám
Subaru70 a jeho Forester 2,0i MT (MY16)
Re: Subaru70 a jeho Forester 2,0i MT (MY16)
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20686
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru70 a jeho Forester 2,0i MT (MY16)
Mě teda jede Levorg skoro celou dobu na uzavřenej okruh a tak se to u něj asi stačí u okna chladit. Ale Levorg není Forester. Přeju ať tě to prudí co nejmíň.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6352
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Subaru70 a jeho Forester 2,0i MT (MY16)
Když jsme u tý klimatizace, jedu taky na auto, takže full a drží si vnitřní cirkulaci a pouští jen těma 4 ofukama co jdou přímo do kabiny. Máte to taky tak?
Odesláno z mého founu pomocí Tapatalk
Odesláno z mého founu pomocí Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22810
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru70 a jeho Forester 2,0i MT (MY16)
Mne vrana prepne na venkovni vzduch jenom ve chvili, kdy stahne vetrak na minimum a ma to uz fakt vychlazeny. V teple tenhle stav prakticky nenastane, stava se to akorat pri teplotach, kdy by ten klima kompresor nemusel ani bezet...
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- Jozifek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 590
- Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
- Jméno a příjmení: Josef Lášek
- Bydliště: Praha
Re: Subaru70 a jeho Forester 2,0i MT (MY16)
Mám to štěstí, že parkujeme v garáži, kde je i v těch největších vedrech cca 24 stupňů. Mám klima na auto, nastaveno 21,5. Když vyjíždím, tak fouká na sklo a nohy, na nejnižší stupeň. Tím, jak se auto na slunci ohřívá, tak postupně větrák přidává a po deseti až dvaceti minutách zapne vnitřní okruh
MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22810
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru70 a jeho Forester 2,0i MT (MY16)
Tak jsem lhal, vnitrni okruh je asi zavisly i na osvitu. Jel jsem ted za tmy, venku 24, na chvili to pustilo vetrak na 2ku, ale porad vzduch zvenku.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20686
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru70 a jeho Forester 2,0i MT (MY16)
Když svítí slunce, tak mi skoro stále cirkuluje. Koukám na cestu, tak je možný že občas trochu foukne z venku, ale opravdu minimálně . Myslím že Sgéčko taky .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11905
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Subaru70 a jeho Forester 2,0i MT (MY16)
Já se stíhačkou klimuju různě a pokud to jen trochu jde, tak vůbec, aby to zbytečně nežralo koně.
Na full auto jsem to měl asi 2x, ale nevyhovuje mi to. Spíš se to snažím regulovat sám a myslím, že se mi to daří. A koukám, že jsem tu asi skoro jediný, kdo se také snaží nepoužívat vnitřní cirkulaci?!? Neřeším, jestli je to ekonomické nebo ne, jestli při vnitřní cirkulaci to už nemusí tolik chladit, protože cirkuluje už "studený" vzduch. Prostě si jen myslím, že dýchat stále stejný vydýchaný a ze všech těch trubek bakteriemi prosycený vzduch není v pořádku a raději si pouštím čerstvý z venku.
Ale každý ať si to dělá po svém.
Na full auto jsem to měl asi 2x, ale nevyhovuje mi to. Spíš se to snažím regulovat sám a myslím, že se mi to daří. A koukám, že jsem tu asi skoro jediný, kdo se také snaží nepoužívat vnitřní cirkulaci?!? Neřeším, jestli je to ekonomické nebo ne, jestli při vnitřní cirkulaci to už nemusí tolik chladit, protože cirkuluje už "studený" vzduch. Prostě si jen myslím, že dýchat stále stejný vydýchaný a ze všech těch trubek bakteriemi prosycený vzduch není v pořádku a raději si pouštím čerstvý z venku.
Ale každý ať si to dělá po svém.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: Subaru70 a jeho Forester 2,0i MT (MY16)
...mě to většinou v těhle vedrech jede taky na vnitřní okruh a vůbec mi to nevadí..aspoň budu mít odolný děti proti bakteriím, ikdyž bůh ví kolik jich tam je když to furt jede,ale nejspíš jich tam nebudu o nic víc než když stáhnu vokno.. Zatím jsem nezažil, že by se to nějak vydýchlao a nebo že by to bylo ke škodě..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22810
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru70 a jeho Forester 2,0i MT (MY16)
Taky bych řekl, že to auto nebude těsnit tak dobře, aby se to při vnitřním okruhu vydýchalo... a ten venkovní vzduch jde přes výparník stejně, takže bacily tam budou +- stejný
Hele a fakt jako tohle na stíhačce poznáš? Jako pravda je, že posledně s ženinou naftou mi to na křižovatce chcíplo, protože jsem neměl s klimou dost výkonu na rozjezd Ta dvoulitrová impreza mi taky přišla, že se za vedra s AC rozjížděla o dost hůř... ale u H6ky nevidět stav toho kompresoru eventuelně neslyšet saharu, tak absolutně nepoznám, jestli to běží nebo ne... a na spotřebě to taky vidět neni.Traveller píše:Já se stíhačkou klimuju různě a pokud to jen trochu jde, tak vůbec, aby to zbytečně nežralo koně.
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19240
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Subaru70 a jeho Forester 2,0i MT (MY16)
nepozna ... klima se pri chybejicim vykonu odpojuje ...
poznal by to po chvili plneho nasazeni horkym vzduchem z vydechu "topeni" ...
Odesláno pomocí Tapatalk
poznal by to po chvili plneho nasazeni horkym vzduchem z vydechu "topeni" ...
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11905
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Subaru70 a jeho Forester 2,0i MT (MY16)
Čím víc koní, tím víc chybí. Ale jinak při větším vypětí asi fakt vypíná.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22810
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru70 a jeho Forester 2,0i MT (MY16)
U mě to (údajně) vypíná až při doražení plynu na podlahu. Ale možná to novější mají řešené chytřejš.
Re: Subaru70 a jeho Forester 2,0i MT (MY16)
Jo vypíná to při větší akceleraci aby to mělo výkon...
Jinak včera v AWD garančka, vše ok, auto v plné kondici,vyměněny filtry, olej,čištění brzd, geo...cena 7990,-Kč.
Forester měl necelých 27 tis.km,ale termín byl rok od poslední výměny, takže proběhla debata jak na další výměu a to zda podle datumu (rok) a nebo až v 45 tis nebo 42 tis km??Údajně Subaru není na počet km až tak úzkocitné,ale paradoxně neexistuje žádná konkrétní metodika od zastoupení Subaru jak vlastně postupovat pokud při prohlídce není dodržen garanční počet km, tedy pokud na 30 tis přijedu z důvodu datumu už v 27 tisicích, tak pak je právě na snadě polemika, zda mohu pak přiject až ve 45 a nebo musim dodržet rozdíl 15 tis, čili dorazit už 42tis.km, pokud mě samozřejmě předtím nedohoní datum roční prohlídky, což nepředpokládám neboť za rok najedu více jak 15 tis.km.. Někdo s novým autem nějaké zkušenosti v této věci?
Jinak včera v AWD garančka, vše ok, auto v plné kondici,vyměněny filtry, olej,čištění brzd, geo...cena 7990,-Kč.
Forester měl necelých 27 tis.km,ale termín byl rok od poslední výměny, takže proběhla debata jak na další výměu a to zda podle datumu (rok) a nebo až v 45 tis nebo 42 tis km??Údajně Subaru není na počet km až tak úzkocitné,ale paradoxně neexistuje žádná konkrétní metodika od zastoupení Subaru jak vlastně postupovat pokud při prohlídce není dodržen garanční počet km, tedy pokud na 30 tis přijedu z důvodu datumu už v 27 tisicích, tak pak je právě na snadě polemika, zda mohu pak přiject až ve 45 a nebo musim dodržet rozdíl 15 tis, čili dorazit už 42tis.km, pokud mě samozřejmě předtím nedohoní datum roční prohlídky, což nepředpokládám neboť za rok najedu více jak 15 tis.km.. Někdo s novým autem nějaké zkušenosti v této věci?
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i