Jawasystem- Outback 3.0R
- Jawasystem
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon črc 06, 2015 11:06 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Sukup
- Bydliště: Praha
Jawasystem- Outback 3.0R
Čau kluci,
tak po skoro roční odmlce od Subaru po prodeji Imprezy WRX se k vám vracím. Ke koupi došlo "skoro" náhodou, neb pár dnů před dovolenou se mi rozpadl daily car tak, že opravu bych nestihl včas dokončit. Situaci jsem vyhodnotil, jako "nutnost" konečně mít auto na pohodlné cestování. Jak je mým zvykem, auto jsem koupil na poslední chvíli den před dovolenou (kvůli práci atd..) a po ujištění, že se nejspíše autem zase vrátím jsem den poté vyrazil na 2500km dlouho štreku přes čtyři státy Evropy. Zkrátím to - autem jsem se i vrátil a cestu si dost užil
Auto šlapalo, jak Subaru, byť důvodů k optimismu nebylo zrovna mnoho. Tento přístup by byl risk i s autem 2 roky starým.
Co jsem to vlastně koupil:
Auto je AT 3.0R (poprvé registrováno bylo 12.2005) z Německa, u prvního majitele do 2009. Od té doby bylo u druhého a posledního majitele až do současnosti čili skoro 10 let. Tomu říkám být spokojený s autem...k autu mám kompletní servisní historii z ČR byť mělo servis pravidelný, evidentně se již počítalo s blížícím prodejem ve stylu - tohle už si udělá další majitel
Hned při koupi se v AWD dělalo zadní levé ložisko a pár pístků v brzdách a nějaká ta manžeta. Další servis budou přední silentbloky v ramenech, zadní brzdy akutně a přední brzy. Dále kardanové kříže a skončíme u výfuku..
Najeto mělo při koupi skutečných 186000km. Cena byla akurátní vzhledem k potřebnému servisu. Zatím jsem se nedíval na stav chladicích trubek. Motor jde krásně, převodovka bez problémů.
Proč Outback?
Začnu Imprezou. https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... jawasystem To bylo skvělé auto. Pekelně drahé - tedy alespoň, když chcete, aby to auto nemělo pokud možno žádné problémy (myslím, že u Imprezy tento stav prakticky neexistuje, nebo to auto neumíte používat ) Došel jsem k závěru, že já ji využívat neumím/nemám čas a na cestu na chatu vhodná nebyla vzhledem ke spolujezdcům, kteří piští při správném využití. Při běžných jízdách mi toho auta bylo líto neb fungovalo tak na 10% svých možností a při jízdně na krev jsem po 10 minutách byl rád, že žiju já i auto. Tam však začlo vše dávat smysl. To auto funguje nejlépe, když po něm něco fakt chcete. S láskou vzpomínám.
Outback je z druhé strany spektra a momentálně to, co využiji mnohem častěji. Pohodlné cestovní silné auto se sametovým motorem. Na dovolenou, na hory, na chatu. Teda... no takový byl plán. Varianta auta na volný čas. Jen jsem úplně nepočítal, že mě bude bavit kilometr od kilometru víc. Sakra ono mě baví i ve městě. A moc. Myslel jsem, že bude moc žrát, že bude do města moc velké, že bude mít špatný rejd. Zatím se nepotvrdilo ani jedno. Ad spotřeba - zmíněná dovolená cestou tam 9 - 9,2 stylem pan klobouk koupil auto a bojí se, že, když přidá plyn, tak se kardan, nebo něco jiného rozpadne. Popojíždění a cesta zpět 9,6l/100km. V praze to leze nahoru. Teď tam svítí 10l/100km s celkovým mým nájezdem cca 4000km. Je to však nejspíš dáno tím, že se zžívám s automatem. K automatu dodám, že auto se samozřejmně nedá "rozumně" ovládat, tak jako s manuálem. Ale je to mnohem lepší:-) Manuál už chci vidět pouze ve sporťáku, nebo ve veteránech.
tak po skoro roční odmlce od Subaru po prodeji Imprezy WRX se k vám vracím. Ke koupi došlo "skoro" náhodou, neb pár dnů před dovolenou se mi rozpadl daily car tak, že opravu bych nestihl včas dokončit. Situaci jsem vyhodnotil, jako "nutnost" konečně mít auto na pohodlné cestování. Jak je mým zvykem, auto jsem koupil na poslední chvíli den před dovolenou (kvůli práci atd..) a po ujištění, že se nejspíše autem zase vrátím jsem den poté vyrazil na 2500km dlouho štreku přes čtyři státy Evropy. Zkrátím to - autem jsem se i vrátil a cestu si dost užil
Auto šlapalo, jak Subaru, byť důvodů k optimismu nebylo zrovna mnoho. Tento přístup by byl risk i s autem 2 roky starým.
Co jsem to vlastně koupil:
Auto je AT 3.0R (poprvé registrováno bylo 12.2005) z Německa, u prvního majitele do 2009. Od té doby bylo u druhého a posledního majitele až do současnosti čili skoro 10 let. Tomu říkám být spokojený s autem...k autu mám kompletní servisní historii z ČR byť mělo servis pravidelný, evidentně se již počítalo s blížícím prodejem ve stylu - tohle už si udělá další majitel
Hned při koupi se v AWD dělalo zadní levé ložisko a pár pístků v brzdách a nějaká ta manžeta. Další servis budou přední silentbloky v ramenech, zadní brzdy akutně a přední brzy. Dále kardanové kříže a skončíme u výfuku..
Najeto mělo při koupi skutečných 186000km. Cena byla akurátní vzhledem k potřebnému servisu. Zatím jsem se nedíval na stav chladicích trubek. Motor jde krásně, převodovka bez problémů.
Proč Outback?
Začnu Imprezou. https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... jawasystem To bylo skvělé auto. Pekelně drahé - tedy alespoň, když chcete, aby to auto nemělo pokud možno žádné problémy (myslím, že u Imprezy tento stav prakticky neexistuje, nebo to auto neumíte používat ) Došel jsem k závěru, že já ji využívat neumím/nemám čas a na cestu na chatu vhodná nebyla vzhledem ke spolujezdcům, kteří piští při správném využití. Při běžných jízdách mi toho auta bylo líto neb fungovalo tak na 10% svých možností a při jízdně na krev jsem po 10 minutách byl rád, že žiju já i auto. Tam však začlo vše dávat smysl. To auto funguje nejlépe, když po něm něco fakt chcete. S láskou vzpomínám.
Outback je z druhé strany spektra a momentálně to, co využiji mnohem častěji. Pohodlné cestovní silné auto se sametovým motorem. Na dovolenou, na hory, na chatu. Teda... no takový byl plán. Varianta auta na volný čas. Jen jsem úplně nepočítal, že mě bude bavit kilometr od kilometru víc. Sakra ono mě baví i ve městě. A moc. Myslel jsem, že bude moc žrát, že bude do města moc velké, že bude mít špatný rejd. Zatím se nepotvrdilo ani jedno. Ad spotřeba - zmíněná dovolená cestou tam 9 - 9,2 stylem pan klobouk koupil auto a bojí se, že, když přidá plyn, tak se kardan, nebo něco jiného rozpadne. Popojíždění a cesta zpět 9,6l/100km. V praze to leze nahoru. Teď tam svítí 10l/100km s celkovým mým nájezdem cca 4000km. Je to však nejspíš dáno tím, že se zžívám s automatem. K automatu dodám, že auto se samozřejmně nedá "rozumně" ovládat, tak jako s manuálem. Ale je to mnohem lepší:-) Manuál už chci vidět pouze ve sporťáku, nebo ve veteránech.
Subaru Outback H6, 2005
ex: Subaru WRX MY2002, PRODRIVE
ex: Subaru WRX MY2002, PRODRIVE
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49562
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jawasystem- Outback 3.0R
Ty jo, odvážnému štěstí přeje !
Vítej zpět mezi námi ! Jsem rád, že jsi se vrátil. A že tě auto odvezlo na dovolenou i zpět.
Tak ať ti dělá jen a jen radost !!
Vítej zpět mezi námi ! Jsem rád, že jsi se vrátil. A že tě auto odvezlo na dovolenou i zpět.
Tak ať ti dělá jen a jen radost !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- JackeOb
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 752
- Registrován: úte črc 14, 2015 11:09 pm
- Jméno a příjmení: Jakub H
- Bydliště: Polička
Re: Jawasystem- Outback 3.0R
Spravna volba. Gratuluji!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24584
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Jawasystem- Outback 3.0R
Krásné auto s Motorem,pěkná barva,nízký nájezd,gratuluji!
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Jawasystem- Outback 3.0R
To je ten Outback z AWD za 210 tisíc? (Hádám podle fotek). Ale ten měl najeto cca 250 tisíc km ...
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Jawasystem- Outback 3.0R
to si pletes, ten byl s SI drajvem,tusim 2007/8 ale zmizel cca stejne a dle protokolu byla na vymenu pulka auta
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Jawasystem- Outback 3.0R
Ja pravda - nevšimnul jsem si. Díky za upozornění, opravdu měl SI drive a navíc neměl vestavěnou navigaci.
Mě hned bylo divné že nebyla zmíněna ta koroze trubek
A ten druhý co tam mají (http://www.awd.cz/autobazar/autobazar/s ... 008-detail) je na tom asi ještě hůř ... škoda pěkného auta.
Mě hned bylo divné že nebyla zmíněna ta koroze trubek
A ten druhý co tam mají (http://www.awd.cz/autobazar/autobazar/s ... 008-detail) je na tom asi ještě hůř ... škoda pěkného auta.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Jawasystem- Outback 3.0R
Vysvětlí mi někdo, proč to předchozí majitelé těm autům dělali? Proč tam nedali normální kola?
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23044
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Jawasystem- Outback 3.0R
Mne Honza na poslednim srazu tvrdil, ze taky nemam original kola, ze mam prej pofaceliftovy clovek v dobry vire prijede / nafoti auto a pak dostane kritiku
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49562
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jawasystem- Outback 3.0R
Ale mě se třeba tyhle kola líbí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Jawasystem- Outback 3.0R
Chceš je? 7j17 ET 48 :D
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24584
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Jawasystem- Outback 3.0R
brrrr
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Jawasystem
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon črc 06, 2015 11:06 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Sukup
- Bydliště: Praha
Re: Jawasystem- Outback 3.0R
Ty kola byli nejspíše zimáky a originály majitel prodával zvlášť... Až budou celočerné, bude to lepší. Na zimu je nechám..
Subaru Outback H6, 2005
ex: Subaru WRX MY2002, PRODRIVE
ex: Subaru WRX MY2002, PRODRIVE
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Jawasystem- Outback 3.0R
To já ty moje podstoupil panu otci. Ja si chci v zimě užít zábavu a pak z kol lehce vyčistit sníh :D
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- schmako
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1260
- Registrován: stř srp 23, 2017 5:04 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej M.
- Bydliště: Praha 6
Re: Jawasystem- Outback 3.0R
Dobrá volba! Vítej v klubu správnáckého počtu válců
Ten popis pocitů: úplně vím o čem mluvíš
Ten popis pocitů: úplně vím o čem mluvíš
Subaru Outback 3.0R ExeNavi AT MY2007 zvaný: Otokar
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)