Přecedovo Kredenc a další povozy....
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
ono to bohužel nejde přehrát, patrně to neni veřejný
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Jelikož jsem na dovolený tak jsem schopen i to číst a sledovat...Tome si fakt ďábel!!...poklona někomu kdo tomu dá tolik času a úsilí. Nehledě na to že to děláš v naprosto "amatérských" podmínkách a s přípravky,mít profi vybavenou dílnu tak ok,ale toto je láska k svému. Jen tak dál ať to dokončíš k Tvé vyzi.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- croctoy
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 566
- Registrován: pát kvě 12, 2017 12:32 am
- Jméno a příjmení: Petr Bohoněk
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Tak jo, rozhodně nechci nikomu lézt nikam, ale taky se přidám, ač se ještě neznáme. Sice nejsem manuální lempl, ale v autech se nešťourám poněvadž tomu nerozumím. Seriál sleduji (i předchozí piplačku pro kolegu spm), proto klobouk dolů a obrovský respekt předsedovi. Úžasná práce s velmi osobním přístupem, hned bych šel do učení..
Subaru Outback 2.5i Sport BS
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Kluci děkuju. Jsem rád, že se vám to líbí. Mám ty auta a tu práci rád, tak to dělám jak nejlíp umím. A každé pochvaly si vážím !
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Přecedovo Kredenc
Já se asi budu pro změnu opakovat, ale MA-SA-KR!
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: ned bře 20, 2011 1:06 am
- Jméno a příjmení: Petr Zeman
- Bydliště: Lašsko / Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
Já nevím, co pořád máte s tím, že Tomáš je ďábel.
Ďábel je přece symbolem něčeho špatného, zlého, nebo chcete-li hříšného. Ale to, co předvádí Tomáš, jsou tisíce dobrých skutků pro jeho Outbacka a pro všechny, kteří v něm budou jezdit. Jedním slovem chci říct, že ta úžasná práce je prostě BOŽÍ !!!
Takže Tome, díky za seriál, ať se Ti dílo dále daří. Titul PŘECEDA Ti plným právem patří !!!
Ďábel je přece symbolem něčeho špatného, zlého, nebo chcete-li hříšného. Ale to, co předvádí Tomáš, jsou tisíce dobrých skutků pro jeho Outbacka a pro všechny, kteří v něm budou jezdit. Jedním slovem chci říct, že ta úžasná práce je prostě BOŽÍ !!!
Takže Tome, díky za seriál, ať se Ti dílo dále daří. Titul PŘECEDA Ti plným právem patří !!!
Forest
_____________________________________
Ex: Subaru Forester 2.0X, MY10, 5MT+redukce, zvýšený a oplechovaný podvozek
_____________________________________
Ex: Subaru Forester 2.0X, MY10, 5MT+redukce, zvýšený a oplechovaný podvozek
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Děkuju !!
Včerejší pokračování seriálu. Večer jsem vám ho upřel, páč jsem šel na pravidelné čtvrteční pivo.
Pokračoval jsem v montování dílů zadní nápravy.
Ráno jsem hned, jako první, přišrouboval kardan.
Musím kardan očernit aspoň bitumenem, je hnusnej.
A pak jsem pokračoval dalšími díly.
Nainstaloval jsem poloosy, levá je "nová" ze Subatechu. Na mé původní byl špatný levý vnitřní kloub. Když jsem dal první položky, nevšiml jsem si, že se manžeta šoupe o výfuk. Takže se přešoupala spona a netuším jak dlouho jsem jezdil se staženou manžetou. Vlastní vinou jsem tedy popravil kloub.
V Subatechu chtěli 1000 za jinou, takže pohoda.
Pak jsem šel montovat zadní příčná ramena, v mém případě podměchová.
A následně a teď nevím, jak se to originál jmenuje, příčná vzpěra šroubu nápravnice ?
No to je jedno. V mém případě je to horní opora měchu. Pod to jsem musel vyrobit podložky.
Tedy chvilku jsem si hrál s myšlenkou, že to upravím a prodloužím, aby to tam šlo dát bez podložky, ale pak jsem si řekl, že to když tak časem upravím. Teď se mi do toho nechtělo řezat, poškodil bych zinek.
No a šel jsem montovat tlumiče. Tedy nejdřív vyměnit původní položky za nové a pak to celé namontovat.
A při tom jsem si říkal, že jsem si skoro jistej, že ty Strongflexy budou fungovat, protože se chovají krásně a jsou hezky měkké. Takhle hezky se mi tam tlumiče ještě nemontovaly.
No a tím je fakticky zadní náprava komplet. Měchy tam dám, až to bude na kolech, aby se zbytečně nevyvěšovaly. To by jim dlouhodobě nedělalo dobře.
Takže zbývají brzdy. Jako první jsem šel vrátit do pozice lanovody ruční brzdy. Upřímně jsem se bál, jestli do nazinkovaných štítů půjdou strčit konce. Nebyl to žádný problém. Z toho jsem měl fakt radost. Ty konce lanovodů mají na sobě těsnící gumičku. Ta na jednom chyběla. No ta druhá v zásadě taky moc netěsnila. Tak jsem ty konce omázl klempířským tmelem a tím jsem je tam zafixoval a utěsnil. Klempířský tmel nevytvrzuje do tvrda, pořád si zachovává flexi. Takže nemám strach, že když to budu potřebovat v budoucnu rozebrat, že se do toho nedostanu. Nebo to rozhodně nebude větší problém, než z toho vyklepat totálně zarezlou závlačku, která tam byla originál.
A pak mi teda udělalo radost, že držák lanovodu, který je přišroubovaný k vlečnému rameni, se dal otočit a tím lanovod skrýt výše pod auto. Jen jsem dal delší šroub z druhé strany držáku na rameni, navlékl držák ruční brzdy, zajistil matkou a tím vymezil distanc a pak jsem navlékl držák kabelu čidla ABS.
Čidla ABS jsem taky namontoval bez problémů a bez problémů šly vsunout a namontovat do ramen. Já se bál, jak to půjde, protože ven to nešlo vůbec, jak to bylo zarostlý.
No a ještě jsem kabel k čidlu vyvázal k lanovodu bindrama, ať je to co nejvíc chráněné.
A to bylo vlastně skoro všechno.... Ještě jsem hodinu stihl nějaké drobnosti, ale o těch zase až příště...
Včerejší pokračování seriálu. Večer jsem vám ho upřel, páč jsem šel na pravidelné čtvrteční pivo.
Pokračoval jsem v montování dílů zadní nápravy.
Ráno jsem hned, jako první, přišrouboval kardan.
Musím kardan očernit aspoň bitumenem, je hnusnej.
A pak jsem pokračoval dalšími díly.
Nainstaloval jsem poloosy, levá je "nová" ze Subatechu. Na mé původní byl špatný levý vnitřní kloub. Když jsem dal první položky, nevšiml jsem si, že se manžeta šoupe o výfuk. Takže se přešoupala spona a netuším jak dlouho jsem jezdil se staženou manžetou. Vlastní vinou jsem tedy popravil kloub.
V Subatechu chtěli 1000 za jinou, takže pohoda.
Pak jsem šel montovat zadní příčná ramena, v mém případě podměchová.
A následně a teď nevím, jak se to originál jmenuje, příčná vzpěra šroubu nápravnice ?
No to je jedno. V mém případě je to horní opora měchu. Pod to jsem musel vyrobit podložky.
Tedy chvilku jsem si hrál s myšlenkou, že to upravím a prodloužím, aby to tam šlo dát bez podložky, ale pak jsem si řekl, že to když tak časem upravím. Teď se mi do toho nechtělo řezat, poškodil bych zinek.
No a šel jsem montovat tlumiče. Tedy nejdřív vyměnit původní položky za nové a pak to celé namontovat.
A při tom jsem si říkal, že jsem si skoro jistej, že ty Strongflexy budou fungovat, protože se chovají krásně a jsou hezky měkké. Takhle hezky se mi tam tlumiče ještě nemontovaly.
No a tím je fakticky zadní náprava komplet. Měchy tam dám, až to bude na kolech, aby se zbytečně nevyvěšovaly. To by jim dlouhodobě nedělalo dobře.
Takže zbývají brzdy. Jako první jsem šel vrátit do pozice lanovody ruční brzdy. Upřímně jsem se bál, jestli do nazinkovaných štítů půjdou strčit konce. Nebyl to žádný problém. Z toho jsem měl fakt radost. Ty konce lanovodů mají na sobě těsnící gumičku. Ta na jednom chyběla. No ta druhá v zásadě taky moc netěsnila. Tak jsem ty konce omázl klempířským tmelem a tím jsem je tam zafixoval a utěsnil. Klempířský tmel nevytvrzuje do tvrda, pořád si zachovává flexi. Takže nemám strach, že když to budu potřebovat v budoucnu rozebrat, že se do toho nedostanu. Nebo to rozhodně nebude větší problém, než z toho vyklepat totálně zarezlou závlačku, která tam byla originál.
A pak mi teda udělalo radost, že držák lanovodu, který je přišroubovaný k vlečnému rameni, se dal otočit a tím lanovod skrýt výše pod auto. Jen jsem dal delší šroub z druhé strany držáku na rameni, navlékl držák ruční brzdy, zajistil matkou a tím vymezil distanc a pak jsem navlékl držák kabelu čidla ABS.
Čidla ABS jsem taky namontoval bez problémů a bez problémů šly vsunout a namontovat do ramen. Já se bál, jak to půjde, protože ven to nešlo vůbec, jak to bylo zarostlý.
No a ještě jsem kabel k čidlu vyvázal k lanovodu bindrama, ať je to co nejvíc chráněné.
A to bylo vlastně skoro všechno.... Ještě jsem hodinu stihl nějaké drobnosti, ale o těch zase až příště...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Přecedovo Kredenc
Zase neblbněte, aby nám Tom moc nespychnul :D Bohužel tak jak to dělá náš pan předseda, to dělá minimum lidí a je fajn, že to sem dává, aby jsme všechny viděli, jak se auta dělaj (podstivě a s chutí). Každej, kdo dělá auta na oko kvuli zisku ať jde doprdele :D Tome do konce léta budu mít snad hotovou tu hujdu Liberáckou, tak pak postnu fotky Ať už brzo jezdíš, nic jinýho ti nepřeju když tě tady furt tak krměj :D
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Michale dík
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1039
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Přecedovo Kredenc
Musím se opakovat, ale přecedo, máš můj bezmezný obdiv.
Jsem jen kroutič volantu, autům skoro vůbec nerozumím, ale pro oko technika to je skutečný balzám
Jsem jen kroutič volantu, autům skoro vůbec nerozumím, ale pro oko technika to je skutečný balzám
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2915
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Obávám se že jsi se studiu Ďáblova fenoménu nevěnoval dostatečně pozorně.Forest píše:Já nevím, co pořád máte s tím, že Tomáš je ďábel.
Ďábel je přece symbolem něčeho špatného, zlého, nebo chcete-li hříšného. ...
V popsaných dějinách civilizací jsou vždy složité a na první pohled (neboli laické veřejnosti té doby) nepochopitelné technické/přírodovědecké finesy připisovány buď přímo ďáblovi, v lepší případě autorovi spolčenému s ďáblem (přemostění nepřekročitelné strže, stavby a klenby rozměrů vzbuzujících posvátnou bázeň, apod.). Daším ďábelským aspektem je neúnavnost v činnosti (kdo ze smrtelníků by byl schopen opakovaně po noční šichtě v zaměstnání bez odpočinku zamířiti do dílny pod auto a z dílny zpět na noční šichtu). A podobných náznaků je plné celé vlákno a vlastně i jiné Tomášovy příspěvky (šel jsme večer na pár piv a ráno jsem si přispal až do 5:50 ).
Navíc Tomáš ďábelsky propojuje, a nezapomene to nikdy zmínit, svojí činností odkaz zapomenutého génia strýce Františka (viz Z.Jirotka - Saturnin), který byť na jiném poli technickému umu využíval bezcenné zbytky a odpad, aby vytvořil dokonalý produkt (v případě strýce Františka to mělo být luxusní toaletní mýdlo) a Tomáš ze šrotu a zbytků starých aut podstatně vylepšuje dílo japonských inženýrů.
V tomto případě je tedy ďábel Tomáš symbolem neuvěřitelného (v očích nás laické veřejnosti a kroutičů volantu) naprosto oprávněně.
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Přecedovo Kredenc
dundee: Koukám, že jsi po těch pivech chytnul nějakou spisovatelskou slinu.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2915
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Je třeba uvádět románové příběhy na pravou míru
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20648
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Přecedovo Kredenc
.dundee. píše:Je třeba uvádět románové příběhy na pravou míru
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6347
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Přecedovo Kredenc
Setapouch! Sobý hnusec!
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek