Topení a klimatizace
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Topení a klimatizace
tak to nevim, kdyby to knucelo chvilku po zapnutí, tak je málo chladiva, to delalo me, po vcerejsim doplnení uz ticho. takže asi problem jinde
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20651
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Topení a klimatizace
Doporučil bych postupně sundat klíňáky, aby jsi přesně definoval co dělá ten kravál. Ono to může být klidně něco jiného, včetně těch klíňáků.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: pon lis 24, 2014 4:28 pm
- Jméno a příjmení: Jan Pecold
Re: Topení a klimatizace
Klíňák klimy jsme sundali (nový cca 1000 km) a mňoukání přestalo, takže je to kompresor.námořník píše:Doporučil bych postupně sundat klíňáky, aby jsi přesně definoval co dělá ten kravál. Ono to může být klidně něco jiného, včetně těch klíňáků.
Jak moc je těžký dostat z toho to ložisko?
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20651
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Topení a klimatizace
Taky to může být ten napinák. Ten kompresor přece netočí pořád ne? Buď je spojka seplá a v tom případě by to piskalo ložisko ale když není, tak by to muselo být v klidu. V případě ložiska ve spojce zase obráceně. Ale to je jenom moje úvaha. Osobně jsem nikdy neslyšel že by někdo měnil ložisko v kompresoru. Tak si myslím že to doma v garáži nejde.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Topení a klimatizace
nemate nekdo nahodou zkusenost se servisem Vehar service Brno? cena vypada fajne...
https://www.slevomat.cz/akce/1262848-ci ... AkEALw_wcB
https://www.slevomat.cz/akce/1262848-ci ... AkEALw_wcB
Re: Topení a klimatizace
Takže moje anabáze s nefunkční klimou je rozřešena. Netěsní chladič takže na záruční výměnu. Doba dodání z japonska cca 14 dní...No snad nebude zase vedro než to vyměněj....
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Topení a klimatizace
No tak huráá,dobře to dopadlo
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20651
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Topení a klimatizace
To je divný že to nemaj skladem . V červnu to bude a to léto teprve začíná .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Topení a klimatizace
ted jsem si vyzvedl auto a mechanik potvrdil, že to u novejch aut hodně netěsní z důvodu nového média. Nicméně mě ,,uklidnil" že prej 14 dní je hóóódně optimistickej termín (co mi řekl přijímací technik), že prej jich ted z Japanu obj. 5 a dorazily jen 3, takže at radši počítám 5 tejdnů...Fáááájn to vědět před létem že se budeme v autě péct..Výborný médium jen co je pravda...hlavně že to je ekologický a drahý..jo a prej to je na rozdíl od toho předchozího výbušný Další pozitivní info jak ekologie může být bezpečná
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: pon lis 24, 2014 4:28 pm
- Jméno a příjmení: Jan Pecold
Re: Topení a klimatizace
to je to nový médium, co je ekologycký a když hoří tak vzniká kyanovodík? Bezpečnost předevšímSubaru70 píše:ted jsem si vyzvedl auto a mechanik potvrdil, že to u novejch aut hodně netěsní z důvodu nového média. Nicméně mě ,,uklidnil" že prej 14 dní je hóóódně optimistickej termín (co mi řekl přijímací technik), že prej jich ted z Japanu obj. 5 a dorazily jen 3, takže at radši počítám 5 tejdnů...Fáááájn to vědět před létem že se budeme v autě péct..Výborný médium jen co je pravda...hlavně že to je ekologický a drahý..jo a prej to je na rozdíl od toho předchozího výbušný Další pozitivní info jak ekologie může být bezpečná
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: pon lis 24, 2014 4:28 pm
- Jméno a příjmení: Jan Pecold
Re: Topení a klimatizace
Tak kladka na kompresoru se točí pořád. Co jsem volal do firmy na repase, tak by ložisko mělo jít vyměnit bez problémů a mění je často.námořník píše:Taky to může být ten napinák. Ten kompresor přece netočí pořád ne? Buď je spojka seplá a v tom případě by to piskalo ložisko ale když není, tak by to muselo být v klidu. V případě ložiska ve spojce zase obráceně. Ale to je jenom moje úvaha. Osobně jsem nikdy neslyšel že by někdo měnil ložisko v kompresoru. Tak si myslím že to doma v garáži nejde.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20651
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Topení a klimatizace
Tak ať ti to dobře dopadne a dej pak vědět.Stingray píše:
Tak kladka na kompresoru se točí pořád. Co jsem volal do firmy na repase, tak by ložisko mělo jít vyměnit bez problémů a mění je často.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14880
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Topení a klimatizace
Prosím zkušené o radu, případně nezkušené o nápady XTčko (SG XT 2004) jsem kupoval s tím, že klima nefunguje, servis tenkrát řekl, že je doplněná, ale nejede, prý spojka kompresoru, ale sehnat ji neumějí. Teprve nedávno s příchodem vyšších teplot jsem zjistil, že to není tak jednoduché. Při studeném motoru (po delším odstavení auta) klima chladí jako divá, ale po cca. 5 km (pár minutách) přestane. Po krátkém odstavení (když motor je ještě teplý) klima vůbec nezačne chladit. Někajý nápad?
Nepracuje to nějak i s venkovní teplotou? Ukazatel venkovní teploty mi (od koupě) ukazuje hausnumera, aktuálně kolem 50 stupňů, v zimě kolem 40. S tím to ale asi souviset nebude, protože kraviny to ukazuje vždy a nesmyslné číslo zhruba koresponduje s venkovní teplotou, prostě asi termočlánek za ty roky oddriftoval někam do rovníkových teplot.
No a ještě jedna věc - kolečko nastavení teploty se chová nějak napiču, topilo to jen na poslední dva kroky, přičemž předposlední odpovídal zhruba "topení na půlku" a poslední "topení naplno". Když jsem to měl rozebrané kvůli výměně rádia, posunul jsem točítko vůči kulise o pár zubů a teď to pořád topí jen na poslední dva kroky, ale méně než předtím Myslím, že předchozí stav už byl způsobený tím, že se v tom někdo vrtal, nicméně žádnou značku na těch dvou bazmecích, které se sesazují do sebe, podle které by se to dalo sesadit správně, jsem nenašel - netušil by někdo, čeho se chytnout? Něco mi říká, že tam bude něco sofistikovanějšího, než obyč. potenciometr.
Díkes za nápady.
Nepracuje to nějak i s venkovní teplotou? Ukazatel venkovní teploty mi (od koupě) ukazuje hausnumera, aktuálně kolem 50 stupňů, v zimě kolem 40. S tím to ale asi souviset nebude, protože kraviny to ukazuje vždy a nesmyslné číslo zhruba koresponduje s venkovní teplotou, prostě asi termočlánek za ty roky oddriftoval někam do rovníkových teplot.
No a ještě jedna věc - kolečko nastavení teploty se chová nějak napiču, topilo to jen na poslední dva kroky, přičemž předposlední odpovídal zhruba "topení na půlku" a poslední "topení naplno". Když jsem to měl rozebrané kvůli výměně rádia, posunul jsem točítko vůči kulise o pár zubů a teď to pořád topí jen na poslední dva kroky, ale méně než předtím Myslím, že předchozí stav už byl způsobený tím, že se v tom někdo vrtal, nicméně žádnou značku na těch dvou bazmecích, které se sesazují do sebe, podle které by se to dalo sesadit správně, jsem nenašel - netušil by někdo, čeho se chytnout? Něco mi říká, že tam bude něco sofistikovanějšího, než obyč. potenciometr.
Díkes za nápady.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení a klimatizace
Jestli čidlo vnější teploty ukazuje hausnumera, tak by to přece souvislost mít mohlo. Ne ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14880
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Topení a klimatizace
No myslel jsem si to, ale tím se nevysvětluje, proč klima po nastartování a při studeném motoru šlape. Ale třeba je tam nějaká zvrácená logika typu (nižší z teplot motoru a venkovní není větší než...), ale smysl mi to moc nedává, přeci když je venku 50 stupňů, tak nezablokuju klimatizaci, aby posádka uvnitř zdechla horkem No ale má to i vnitřní čidlo a kdo ví, co je tam za blokovací algoritmus.
Má Subaru teploměr taky někde v zrcátku jako ostatní, nebo kde?
Má Subaru teploměr taky někde v zrcátku jako ostatní, nebo kde?
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12