Petrův Outback 2.5, SF a SG
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5165
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Petrův Outback 2.5, SF a SG
toto jsem koupil , jako že to budu mít na chvíli na normální ježdění na cesty a později že to dojezdím v lese pracovně , chtěl jsem to dát na LPG ale momentálně nevím jestli to stojí za to , musím to chvíli pozkoušet a pak se uvidí. Jinak jsem byl nucen toto auto zkusit v práci už teď protože forester je momentálně mimo provoz blbne startér. A zjistil jsem že do lesa je to dost nepoužitelné nejen že je to nízké ale ten automat do terénu fakt moc není a nic moc to nevyjede natož s vozíkem,navíc se přehříva olej v at a nebo to ještě neumím pořádně používat
jinak na normální cestování je to bomba to zas jo i ten automat funguje dobře a je to fajn
jinak na normální cestování je to bomba to zas jo i ten automat funguje dobře a je to fajn
Re: Kam všude mám nechat dát olej a mazivo? Prosím moc o rad
počkej chceš tím říct, že jsi rozsvítil kontrolku teploty AT oleje? A jak? Jezdil jsis voličem v poloze "1"?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22726
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kam všude mám nechat dát olej a mazivo? Prosím moc o rad
To je dost divný... já u toho mýho narazil s tím, že to má horší nájezdové úhly a moc dlouhý rozvor, jinak to ale projede čímkoliv a olej se mi teda taky nikdy přehřát nepovedlo...
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24328
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Kam všude mám nechat dát olej a mazivo? Prosím moc o rad
Já se teda vůbec nedivím,že Petr rozsvítí v tom svém terénu vše co jde rozsvítit Jasně,že je to nízké a do lesa nevhodné,ale to jsi ty určo věděl předem taky.Jinak je to takhle na fotce opravdu ale krasavec!!!Mě se moc líbí a věřím,že na obyč cestách je to moooc příjemné svezení
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5165
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Kam všude mám nechat dát olej a mazivo? Prosím moc o rad
no zkoušel jsem jet na D pak i na 1 a trochu jsem to potrápil a za chvíli se mi rozsvítil ten přehřátý AT olej, nechtělo to vyjet a občas to hrabalo a zdalo se mi že nejlíp to jede s vyplým VDC musím to ještě nastudovat jak s tím jezdit
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5165
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Kam všude mám nechat dát olej a mazivo? Prosím moc o rad
jo plná výbava, kůže a spousta blbostí ale do lesa je to horší než jsem čekal , nezdálo se mi že je to oproti forestru tak markantní rozdíl, ale je navíc to ještě není zvedlé a zadeklované zespodu
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Kam všude mám nechat dát olej a mazivo? Prosím moc o rad
Na fotce to vypadá pěkně. Ta zkušenost s automatem je zajímavá. Já také nyní jezdím jen Imprezou s AT a nemůžu si to vynachválit. Tahám vozík a je to prostě pohoda. Jenže terén jsem nezkoušel. Z mokré trávy to do kopce při zařazené jedničce odjelo i s vozíkem vždy bez prokluzu. Ve stejném místě jsem si s předohrabem vždy rozvoral zahradu.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Kam všude mám nechat dát olej a mazivo? Prosím moc o rad
Vypadá moc hezky. Do lesa škoda. To je 2,5?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Re: Kam všude mám nechat dát olej a mazivo? Prosím moc o rad
Jak dlouho to trápení trvalo? Pět minut? Hodinu? A je tam správnej chladič co do něj vedou hadičky z automatu? Ukazoval něco zajímavého teploměr vody?petr píše:no zkoušel jsem jet na D pak i na 1 a trochu jsem to potrápil a za chvíli se mi rozsvítil ten přehřátý AT olej, nechtělo to vyjet a občas to hrabalo a zdalo se mi že nejlíp to jede s vyplým VDC musím to ještě nastudovat jak s tím jezdit
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5165
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Kam všude mám nechat dát olej a mazivo? Prosím moc o rad
jo jo 2,5 115kw , na pohled zvenku i zevnitř jako nový , vespod už trochu koroze ale spíš nápravy výfuk atd no nicméně pár těch aut jsem viděl a většinou to bylo ještě horší , asi fakt mizerná ochrana od výroby, no snad chvíli pojezdí
moc dlouho to nebylo jel jsem nejdřív s vozíkem po cestě tak 15 minut do kopce a pak jsem najel už na mizernou cestu spíš louku tak 20 minut , vyjel jsem až na pátý pokus s vyplým VDC a už to svítilo, jinak voda uplně v pohodě ve středu stupnice akorát ventilátor jel myslím vkuse...
Ale hned jak opravím forestra tak už jej trápit nebudu je to fakt škoda aspoň zatím, i gumy to má jen cestovní proto to taky tak blbě jelo
moc dlouho to nebylo jel jsem nejdřív s vozíkem po cestě tak 15 minut do kopce a pak jsem najel už na mizernou cestu spíš louku tak 20 minut , vyjel jsem až na pátý pokus s vyplým VDC a už to svítilo, jinak voda uplně v pohodě ve středu stupnice akorát ventilátor jel myslím vkuse...
Ale hned jak opravím forestra tak už jej trápit nebudu je to fakt škoda aspoň zatím, i gumy to má jen cestovní proto to taky tak blbě jelo
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petrův Outback 2.5
Petře gratuluji k silničnímu korábu. Bez podložek a deklů je to do terénu téměř nepoužitelné a se 115 kW a automatem je to do terénu nepoužitelné i s těma podložkama, bohužel.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5165
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Petrův Outback 2.5
Díky na cesty je to opravdu super vůz to musím uznat. Jinak v terénu jsem teda dost překvapen a nečekal jsem až takový rozdíl, někde se tu nejednou psalo že do terénu je automat super , tak tak to opravdu teda není a přesvědčil jsem se na vlastní kůži. Možná se forester automat chová líp. Outback má podle mě hodně krátké zdvihy a kola se hned dostávají do vzduchu a to bude asi taky jedna z věcí se kterou jsem nepočítal. Najezdové uhly a světlá výška vzhledem k rozvoru o tom jsem věděl. Taky nevím přesně co můžu a co nemůžu dělat s tím automatem. Třeba dá se jezdit z kopce na N s nastartovaným motorem a co třeba na N s vypnutým motorem ví někdo? to že nejdou posilovače vím to mi ale nevadí , důvod proč to chci vědět můžu vysvětlit ale je to nepodstatné a zdlouhavé ...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petrův Outback 2.5
Petře automat samozřejmě spotřebuje část výkonu motoru a ve chvíli, kdy tam toho výkonu je málo, tak to pochopitelně nemůže fungovat. Automat do terénu je skvělý a já osobně bych se k manuálu nikdy nevrátil. Ale fakt jsou k tomu potřeba ty koně.
Vyřazeno do neutrálu samozřejmě mít můžeš. Je to neutrál Mě by ten důvod zajímal, ať se o tom dá polemizovat.
Vyřazeno do neutrálu samozřejmě mít můžeš. Je to neutrál Mě by ten důvod zajímal, ať se o tom dá polemizovat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16146
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petrův Outback 2.5
Třeba CVT u SJ je v terénu perfektní, i když nemá potřebné koníky, u otíka do terénu to bude asi chtít H6.petr píše:někde se tu nejednou psalo že do terénu je automat super
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Petrův Outback 2.5
Tome,když teda dám N z třeba táhlého kopce,tak jak při MT,tak se nic nestane? Já žil v domnění m,že to vhodné není. Ale důvod jsem už zapomněl,samozřejmě
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130