Motoristicke zpravy
Re: Motoristicke zpravy
Obávám se, že LEDkový kontrolky, co jsou v palubkách u Subaru asi tak od roku 2004, se už moc demontovat nedají. A nevede do budíku ani přímo kabel pro jednotlivý kontrolky, ale jenom CAN bus. Teda u BLE je tam třeba samostatný vedení pro kontrolku mazání, myslím, že i dobíjení, ruční brzdy/hladiny brzd. kapaliny a asi i pár dalších kontrolek, ale jinak vše přes sběrnici.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Motoristicke zpravy
jestli je to furt kontrolka, tak se to da demontovat alespon pajeckou
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Re: Motoristicke zpravy
No nechci podceňovat tvůj um s páječkou, ale myslím, že mnohem snazší by to bylo hacknout softwarově. Podstatný je, jestli informace, že ta kontrolka má svítit, chodí periodicky nebo jenom když se změní stav. Tak jako tak by stačilo poslouchat na sběrnici a v případě detekce zprávy o rozsvícení kontrolky vyslat zprávu na její zhasnutí. Ovšem právě záleží, jak často by se jí to pokoušelo rozsvítit, protože by zřejmě při tom vždy minimálně problikla. Tak aby to nepůsobilo rušivě. A to samozřejmě mluvím o poměrně neinvazivním zákroku. Vysvětlit některý zúčastněný jednotce, že ta kontrolka prostě svítit nemá, by bylo mnohem pěknější, a taky ale zřejmě o dost složitější. I když já se v těch moderních subaru systémech už neorientuju.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20650
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Motoristicke zpravy
Já nechci vypnout kontrolku( a už vůbec ne pájet v budíkách ) , ale start /stop. Už vůbec ne když to mám automatický. To bych pak nevěděl kdy mám vypnuto a kdy zapnuto. Už jsem to psal několikrát, u koncernu jde změnit jedna hodnota a už se to nikdy nespusti a samozřejmě ani nic nesvítí, protože start stop je zapnutej, akorát mu ta jedna změněná hodnota zabrání sepnout. To snad tak těžký není ne? Myslím tím samozřejmě pro někoho kdo se tím zabývá, ne sebe.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Motoristicke zpravy
Však by to tu kontrolku taky vypínalo jenom, když by to mělo bejt vypnutý... Ale to je fuk, to je jenom teoretizování.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3142
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Motoristicke zpravy
Když Kostková spěchá, předpisy jsou vosk
více na https://nasehvezdy.cz/kdyz-kostkova-specha-predpisy-jsou-vosk/
Sympatická herečka a moderátorka Tereza Kostková (41) asi nebude ani částečně invalidní, vždyť se pohybuje jako vítr a ve StarDance také nemá potíže, když to s Markem Ebenem (60) patřičně rozbalí.
Ovšem parkovacího místa pro invalidy ráda využije, zejména když se pro synka Toníka (10) přiřítí se svým [b]SUV značky Subaru[/b] na poslední chvíli. | ||
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Re: Motoristicke zpravy
Další zajímavej článek. Přesto, že se to týká VW, tak mě uvedené praktiky velice těší, protože to prostě odpovídá mému názoru na věc. Nerad vyhazuju věci, co se dají opravit a nesnáším aktuální trend rádoby civilizované společnosti vše vyhazovat a kupovat nové. Ze všeho dělat spotřební materiál.
Jak se továrně „repasují“ autosoučástky
více na http://dfens-cz.com/jak-se-tovarne-repasuji-autosoucastky/
Jak se továrně „repasují“ autosoučástky
Nedávno jsme psali o Fabii, která ujela přes milion kilometrů a byla nadále funkční stejně jako mnoho jiných aut na našich silnicích. Jednou z příčin, možná vůdčí příčinou jejího dlouhého service lifetime pravděpodobně bylo, že jí její majitel neoplodňoval díly z druhovýroby. Několikrát však použil díly, které byly továrně repasované a které v době, kdy jsem měl auto k dispozici, perfektně fungovaly a pro fungování auta byly zásadní – jednalo se například o hlavu válců a převodovku.
Osobně uplatňuji podobnou strategii – pokud je to možné, raději opravím starý díl nebo vezmu opotřebenou součástku z vrakoviště a repasuji ji, než bych kupoval aftermarket. Kvalita aftermarket dílů kolísá od výborné po šrot balený do barevných krabiček, se silnou tendencí se pod cenovým tlakem limitně blížit k tomu druhému extrému. Některé aftermarket neznačkové díly jsou doslova profláklé – třeba startéry nebo alternátory z Číny, nebo nejrůznější private brandy velkých prodejců náhradních dílů. | ||
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- KoX
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 174
- Registrován: úte úno 17, 2015 8:45 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jeřábek
- Bydliště: Praha
Re: Motoristicke zpravy
Tomuhle se skoro nechce věřit. Skoro lepší než kočka v mikrovlnce.
https://www.autorevue.cz/nebezpecny-kom ... e-28-umrti
https://www.autorevue.cz/nebezpecny-kom ... e-28-umrti
Subaru XV, 2.0i MT, MY 2014
Impreza WRX STi, HB, MY 2008
ex: Forester, 2.0i MT, MY 2010
Impreza WRX STi, HB, MY 2008
ex: Forester, 2.0i MT, MY 2010
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20650
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Motoristicke zpravy
Tomu se věřit dá. Dokonce jsem četl o případu že rodina nastoupila v garáží do auta nastartovali a otec, že něco zapomněl. No a když se vrátil tak to měla rodina za sebou.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Motoristicke zpravy
To se mi zdá dost divný... jako ok, když máš garáž spojenou s barákem a jede ti to celou noc, tak si ten barák asi vyplynuješ. Ale zase se mi nezdá, že když to nastartuješ a pro něco si dojdeš, tak by to ten prostor vyplynovalo tak, že to zabije lidi uvnitř... Navíc teda když se nastartuje studené auto, tak možná větší problém, než CO, jsou ty ostatní uhlovodíky, které z toho lítají, než se to zahřeje. A to zase člověk cítí a dokud je živý, tak snad z té garáže odejde, když se mu z toho dělá blbě... (druhá věc je teda to, že trávení výfukovými plyny bylo oblíbené v době olovnatého benzinu, kdy z těch motorů lítaly takové sračky, že asi stačilo doopravdy málo)námořník píše:Tomu se věřit dá. Dokonce jsem četl o případu že rodina nastoupila v garáží do auta nastartovali a otec, že něco zapomněl. No a když se vrátil tak to měla rodina za sebou.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20650
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Motoristicke zpravy
Je jasný že se nevrátil za 2 minuty. Myslím že psali něco o půl hodině. Nesmíš zapomínat že běžící motor taky spotřebovává kyslik. Před pár lety v Německu parta někde venku pařila a spali v autech a kamarádi jedno ze srandy zaházeli sněhem a ráno se strašně divili že se posádce nechce vstávat.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Motoristicke zpravy
Já to tady jen tak po očku sleduju..., raději bych to jak dlouho vydržíte s nastartovaným motorem třeba v zavřené garáži nezkoušel. To jen kdyby někdo dostal nápad. Nepředpokládám, že to budete zrovna vy.
Mně se něco takového stalo v podstatě omylem. Nechal jsem v garáži nastartované auto a zahlaholil soused. Tak jsme se dali na pár minut do řeči a mezitím zafoukal vítr, který skoro úplně zavřel dveře od té garáže. Přišel jsem, viděl jsem..., a jako odvážný chlapec jsem si řekl, že když dveře otevřu a pořádně se před vlezením dovnitř nadechnu, tak nemůže být problém a na chcípnutí auta je potřeba pár vteřin. No nevím, jestli jsem se nadechl příliš blízko u dveří, že už jsem do sebe vtáhl i něco zevnitř?!? Ale moc dobře mi, když jsem vylezl zevnitř, nebylo. Posadil jsem se na zem a dobrou 1/4 hodinu mi bylo pěkně zle. Už je to pěkná řádka let a takovou blbost už v životě neudělám.
Mně se něco takového stalo v podstatě omylem. Nechal jsem v garáži nastartované auto a zahlaholil soused. Tak jsme se dali na pár minut do řeči a mezitím zafoukal vítr, který skoro úplně zavřel dveře od té garáže. Přišel jsem, viděl jsem..., a jako odvážný chlapec jsem si řekl, že když dveře otevřu a pořádně se před vlezením dovnitř nadechnu, tak nemůže být problém a na chcípnutí auta je potřeba pár vteřin. No nevím, jestli jsem se nadechl příliš blízko u dveří, že už jsem do sebe vtáhl i něco zevnitř?!? Ale moc dobře mi, když jsem vylezl zevnitř, nebylo. Posadil jsem se na zem a dobrou 1/4 hodinu mi bylo pěkně zle. Už je to pěkná řádka let a takovou blbost už v životě neudělám.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1883
- Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
- Jméno a příjmení: Jan Kotek
- Bydliště: Praha
Re: Motoristicke zpravy
Nejspíše ses přiotrávil oxidem uhelnatým. To je pěkné svinstvo. Jednak není cítit, snadno se mísí se vzduchem (nedrží se u podlahy jako CO2), ale hlavně se váže na červené krvinky pevněji než kyslík. Takže je obsadí a krev pak nedopravuje kyslík ke tkáním i když je ho ve vzduchu dost.- Výfukový systém je zaveden přímo do kabiny řidiče.
- Tento systém se již v praxi osvědčil.
Nová a kulatá Škoda Henlein.
A pozor - třešňově červenou kůži mají až mrtvoly otrávené CO, u přiotrávených to nebývá.Obvyklé jsou mírnější příznaky jako nevolnost, zvracení, bolesti hlavy nebo na hrudi, závratě, palpitace, slabost, psychické příznaky.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Motoristicke zpravy
Což je ale přesně ono - ikdyby tam docházel kyslík, tak pokud seděli v autě a čekali na odjezd, tak by se jim snad začalo dělat blbě a zavčas zdrhli... jasně, když tam někdo spí, tak si toho asi nevšimne... no, leda jestli tam neuložil spící rodinu. I tak si nedovedu představit, že by ho neposlali do někam, když by je nechal půl hodiny sedět v autě
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
Ono to určitě není jen o CO, ale i o dalších nedýchatelných plynech jako je třeba CO2. Ono se vám ani blbě udělat nemusí, prostě přijde malátnost, pak ztratíte vědomí a pak prostě umřete. Je to rychlý a bezbolestný. A smrtelná koncentrace CO je asi 1.7%. Fakt málo.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97