Kvalita PHM

Pohonné hmoty, spotřeby, alternativní paliva, čerpací stanice, kvalita, modifikace motorů, aditiva.
Odpovědět
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1281
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od PeteBiggy »

ladis77 píše:Jj.koukal sem na plechovku a je to zvyrazneny a podtrzeny.takze uz se hreje doma.tedka je otazka jestli jeste funguje a nebo uz ne
No to už je otázka, ale asi bych se na to nespoléhal. Buď nový a bohatě tím nakrmit nejlépe bezbio naftu od EuroOilu nebo ta arktická nafta, ta by měla být do -30°.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Uživatelský avatar
Bullitt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: čtv zář 27, 2012 3:48 pm

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od Bullitt »

Vif pod 5 stupňů tuhne,ale neztrácí vlastnosti,takže stačí rozhřát a nalít do nádrže a jede se. Já ho proto nenechávám v autě a beru ho s sebou až při tankování.

Z vif.cz:
3. Přes noc jsem nechal aditivum VIF v autě a zrosolovatělo. Můžu ho takto zrosolovatělé ještě použít?

Zrosolovatělé aditivum můžete nadále používat. Nejprve jej však nechte rozehřát v pokojové teplotě. Z bezpečnostních důvodů v žádném případě nepoužívejte k ohřevu aditiva tepelných zařízení nebo přímého ohně. Jedná se o hořlavinu a mohlo by dojít ke vznícení. Abyste předešli zrosolovatění aditiv VIF doporučujeme ho skladovat v ideálních podmínkách, které jsou uvedeny na obalu.



Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od sima »

Nad tím jsem nedávno zauvažoval a opravdu k mému překvapení nedávno taky vyčetl.Mě teda VIF nikdy nezrosovatěl,i když byl v autě v mrazech,asi jen náhoda,nedokážu si to vysvětlit,ale fakt ne.Přesto jsem si řekl,že jej budu teda dávat v zimě mimo auto a samozřejmě je furt v autě =)
Takže zítra půjde do sklepa v paneláku,tam je teplo a abych pak při tankování zjistil,že nemám VIF.Nevadí,teď se mě daří většinou tankovat Vervu 100,takže jsem i proto na ten VIF zas zapomněl.
Ale určitě bych po ohřátí VIF znovu,bez obav použil =)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od romull »

VIF používám už spoustu let a je fakt že jak ten do benzínu, tak i ten do nafty mrazem tuhne. Dnes mi to z té flašky od Millers už skoro nevyteklo ;-D , ale funguje na 1 ,,,,| (*_^) |,,,,
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od sima »

Jo,věřím s tím tuhnutím.Ale jinak je fakt dobrý.Po smíchání tekutého,ne zdrclého VIFU s benzinem už nic nehrozí,naopak :-)Myslím,že by i zdrclý VIF okamžitě benzín rozpustil,kor když se po aplikaci VIFU nacáká plná nádrž,ale tohle už není proč pokoušet,to radši ne!Aby to nevyznělo,že tohle někomu radím >:( :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11873
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od Traveller »

Kdysi se tu to tuhnutí a rosolovatění opravdu řešilo. Možná v souvislosti s Millersem. A závěr byl takový, jak je uvedeno výše - rozehřát do tekutosti a pak to zase funguje.
Ale jinak, já bych to také řešil tou arktickou naftou a nespoléhal jen na aditiva.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
fajfka
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 166
Registrován: pát črc 13, 2012 7:07 pm
Bydliště: Praha

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od fajfka »

Dnes jsem pral Millers do benzínu. Moc se mu nechtělo, však taky teploměr ukazoval -10,2. Trvalo to dýl, ale nakonec vyteklo všechno co mělo
fajfka

Subaru Outback 3,0 AT 2007
BMW 1100 GS
Honda Shadow 1100 C
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od Mira »

Dle Benziny v Brně je asi Verva 100 citlivá na počasí. Se stoupajícími a klesajícími teplotami kolísá i cena. Ceny lítaj každý den. Za poslední měsíc nahoru dolů od 31,80 po 33,90. Před 3 dny 33,30, včera 33,90 a dnes 33,80. Blbnou všude nebo jen v Brně? I kurzovní lístek je stálejší než pumpaři na Benzině. Přitom cena normální 95 se nemění. To si jen tak hrajou?
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od spm »

V Praze lítá cena i N95 :-) Ale jinak cenu počasí ovlivňuje. My když objednáváme cisternu nafty, tak se na faktuře pak počítá s teplotní korekcí. Je to nějak tak, že se objedná x litrů, cena je daná při nějaké konkrétní teplotě (tuším 20°C nebo nějaká taková běžná teplota). Cisterna přijede, přeleje to, změří se při tom teplota a na faktuře se pak buď přičítá nebo odčítá částka podle té naměřené teploty v době tankování. Takže ta teplotní roztažnost tam nějaký vliv má :-)
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od námořník »

Řekl bych že 15°C. 20 bude v Belgii, ale tam asi pumpu nemáte :-). Cena stoupá na svátky a určitě když je pěkně a očekává se že motoristi vyjedou. Pak na to má taky vliv kurz koruny, ale jenom v tom smyslu že se srovnávají ceny s okolnímy státy a kolikrát je v Čechách dráž :-).
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od spm »

jo, je to mozny, myslel jsem si, ze to byla jedna z tech dvou teplot :-D my teda pumpu stejne nemame, kupujem to pro rozezrany zluty 16 valcovy turbo obludy :-DDD (ale zase na tohle se to da alespon koupit bez bioslozky :-) )

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Tom007
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 248
Registrován: pon říj 12, 2009 11:03 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od Tom007 »

Přepočet se provádí na teplotu 15°C.
eX Subaru Forester 2.0 GX = MY 1999
chuckee
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 320
Registrován: ned úno 18, 2018 8:27 am
Jméno a příjmení: Rostislav
Bydliště: Bruntál

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od chuckee »

Je to cca rok, co Benzina změnila palivo z natural95 na efekta95. Má to být nějaké aditivovanejsi palivo. Já od té doby benzín na benzině nekoupil a jezdil pouze na OMV. Máte s efektou95 někdo zkušenosti? Je to nejak poznat po dlouhodobém tankování, nebo to jen přejmenovali?
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2591
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od Mareka »

Tak samozřejmě říkali, že s novým jménem i nové vylepšení.

Já ale rozdíl před a po na několika nádržích nepoznal.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od Mira »

Na obyčejnej benzín nejezdím už roky. Vždy aditivovanej. Optimal od Euroilu, u Tesca Ultra 95, pokud jsem tankoval třeba u Ono obyč. 95, přidával jsem vždy aditiva. K Benzině jsem začal jezdit až od Efecty, takže rozdíl mezi neaditivovaným a aditivovaným benzinem neznám. Za to poznám rozdíl mezi Efectou a Vervou 100 na kterou jsem se tam namlsal.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Odpovědět

Zpět na „Palivo“