Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 417 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Další
Topení a klimatizace 
Autor Zpráva
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 09, 2009 6:07 pm
Příspěvky: 4856
Bydliště: praha
tak to nevim, kdyby to knucelo chvilku po zapnutí, tak je málo chladiva, to delalo me, po vcerejsim doplnení uz ticho. takže asi problem jinde

_________________
Outback 2,5i 5MT,121 kw, 8/2005, dekl Kofilka, v rodině
Impreza combi wrx 2.0 5MT, 195kw, 2003 PRODRIVE vikendovka
Obrázek
ford transit connect 2006 1.8 tdci 66kw - pracant
fiat ducato hymer - 1.9 td,1996, 4 jizda, 4 spani, Vmax 105km/h
OTB 2016 Comfort 08/18 ->


úte kvě 15, 2018 11:13 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 2712
Bydliště: Most
Doporučil bych postupně sundat klíňáky, aby jsi přesně definoval co dělá ten kravál. Ono to může být klidně něco jiného, včetně těch klíňáků.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


úte kvě 15, 2018 11:17 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pon lis 24, 2014 4:28 pm
Příspěvky: 105
námořník píše:
Doporučil bych postupně sundat klíňáky, aby jsi přesně definoval co dělá ten kravál. Ono to může být klidně něco jiného, včetně těch klíňáků.


Klíňák klimy jsme sundali (nový cca 1000 km) a mňoukání přestalo, takže je to kompresor.
Jak moc je těžký dostat z toho to ložisko?


úte kvě 15, 2018 12:26 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 2712
Bydliště: Most
Taky to může být ten napinák. Ten kompresor přece netočí pořád ne? Buď je spojka seplá a v tom případě by to piskalo ložisko ale když není, tak by to muselo být v klidu. V případě ložiska ve spojce zase obráceně. Ale to je jenom moje úvaha. Osobně jsem nikdy neslyšel že by někdo měnil ložisko v kompresoru. Tak si myslím že to doma v garáži nejde.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


úte kvě 15, 2018 1:04 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: úte bře 06, 2018 10:46 am
Příspěvky: 30
Bydliště: Boskovice
nemate nekdo nahodou zkusenost se servisem Vehar service Brno? cena vypada fajne...
https://www.slevomat.cz/akce/1262848-ci ... AkEALw_wcB


úte kvě 15, 2018 7:32 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Příspěvky: 3720
Bydliště: Praha
Takže moje anabáze s nefunkční klimou je rozřešena. Netěsní chladič takže na záruční výměnu. Doba dodání z japonska cca 14 dní...No snad nebude zase vedro než to vyměněj.... 8()

_________________
Subaru Forester 2,0i MT Comfort (MY16) Obrázek Spotřeba SUBARU Forester 2,0i Comfort (SJ)
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i


stř kvě 16, 2018 11:50 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 1374
No tak huráá,dobře to dopadlo (*_^) |,,,,

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


stř kvě 16, 2018 12:01 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 2712
Bydliště: Most
To je divný že to nemaj skladem . V červnu to bude a to léto teprve začíná :-).

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


stř kvě 16, 2018 12:58 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Příspěvky: 3720
Bydliště: Praha
ted jsem si vyzvedl auto a mechanik potvrdil, že to u novejch aut hodně netěsní z důvodu nového média. Nicméně mě ,,uklidnil" že prej 14 dní je hóóódně optimistickej termín (co mi řekl přijímací technik), že prej jich ted z Japanu obj. 5 a dorazily jen 3, takže at radši počítám 5 tejdnů...Fáááájn to vědět před létem že se budeme v autě péct..Výborný médium jen co je pravda...hlavně že to je ekologický a drahý..jo a prej to je na rozdíl od toho předchozího výbušný :-/ Další pozitivní info jak ekologie může být bezpečná :-DDD :-DDD

_________________
Subaru Forester 2,0i MT Comfort (MY16) Obrázek Spotřeba SUBARU Forester 2,0i Comfort (SJ)
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i


stř kvě 16, 2018 1:43 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pon lis 24, 2014 4:28 pm
Příspěvky: 105
Subaru70 píše:
ted jsem si vyzvedl auto a mechanik potvrdil, že to u novejch aut hodně netěsní z důvodu nového média. Nicméně mě ,,uklidnil" že prej 14 dní je hóóódně optimistickej termín (co mi řekl přijímací technik), že prej jich ted z Japanu obj. 5 a dorazily jen 3, takže at radši počítám 5 tejdnů...Fáááájn to vědět před létem že se budeme v autě péct..Výborný médium jen co je pravda...hlavně že to je ekologický a drahý..jo a prej to je na rozdíl od toho předchozího výbušný Další pozitivní info jak ekologie může být bezpečná


to je to nový médium, co je ekologycký a když hoří tak vzniká kyanovodík? Bezpečnost především :-D


stř kvě 16, 2018 3:30 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pon lis 24, 2014 4:28 pm
Příspěvky: 105
námořník píše:
Taky to může být ten napinák. Ten kompresor přece netočí pořád ne? Buď je spojka seplá a v tom případě by to piskalo ložisko ale když není, tak by to muselo být v klidu. V případě ložiska ve spojce zase obráceně. Ale to je jenom moje úvaha. Osobně jsem nikdy neslyšel že by někdo měnil ložisko v kompresoru. Tak si myslím že to doma v garáži nejde.


Tak kladka na kompresoru se točí pořád. Co jsem volal do firmy na repase, tak by ložisko mělo jít vyměnit bez problémů a mění je často.


stř kvě 16, 2018 3:33 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 2712
Bydliště: Most
Stingray píše:

Tak kladka na kompresoru se točí pořád. Co jsem volal do firmy na repase, tak by ložisko mělo jít vyměnit bez problémů a mění je často.


Tak ať ti to dobře dopadne a dej pak vědět.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


stř kvě 16, 2018 5:45 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 16, 2017 7:13 am
Příspěvky: 1212
Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Prosím zkušené o radu, případně nezkušené o nápady :-) XTčko (SG XT 2004) jsem kupoval s tím, že klima nefunguje, servis tenkrát řekl, že je doplněná, ale nejede, prý spojka kompresoru, ale sehnat ji neumějí. Teprve nedávno s příchodem vyšších teplot jsem zjistil, že to není tak jednoduché. Při studeném motoru (po delším odstavení auta) klima chladí jako divá, ale po cca. 5 km (pár minutách) přestane. Po krátkém odstavení (když motor je ještě teplý) klima vůbec nezačne chladit. Někajý nápad?
Nepracuje to nějak i s venkovní teplotou? Ukazatel venkovní teploty mi (od koupě) ukazuje hausnumera, aktuálně kolem 50 stupňů, v zimě kolem 40. S tím to ale asi souviset nebude, protože kraviny to ukazuje vždy a nesmyslné číslo zhruba koresponduje s venkovní teplotou, prostě asi termočlánek za ty roky oddriftoval někam do rovníkových teplot.

No a ještě jedna věc - kolečko nastavení teploty se chová nějak napiču, topilo to jen na poslední dva kroky, přičemž předposlední odpovídal zhruba "topení na půlku" a poslední "topení naplno". Když jsem to měl rozebrané kvůli výměně rádia, posunul jsem točítko vůči kulise o pár zubů a teď to pořád topí jen na poslední dva kroky, ale méně než předtím :-) Myslím, že předchozí stav už byl způsobený tím, že se v tom někdo vrtal, nicméně žádnou značku na těch dvou bazmecích, které se sesazují do sebe, podle které by se to dalo sesadit správně, jsem nenašel - netušil by někdo, čeho se chytnout? Něco mi říká, že tam bude něco sofistikovanějšího, než obyč. potenciometr.
Díkes za nápady.

_________________
Forester 2.0 XT ('04), 2x Libero E12 ('95 a '98)


úte čer 12, 2018 7:02 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 24683
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jestli čidlo vnější teploty ukazuje hausnumera, tak by to přece souvislost mít mohlo. Ne ?

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte čer 12, 2018 7:07 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 16, 2017 7:13 am
Příspěvky: 1212
Bydliště: Zliv (České Budějovice)
No myslel jsem si to, ale tím se nevysvětluje, proč klima po nastartování a při studeném motoru šlape. Ale třeba je tam nějaká zvrácená logika typu (nižší z teplot motoru a venkovní není větší než...), ale smysl mi to moc nedává, přeci když je venku 50 stupňů, tak nezablokuju klimatizaci, aby posádka uvnitř zdechla horkem :-) No ale má to i vnitřní čidlo a kdo ví, co je tam za blokovací algoritmus.
Má Subaru teploměr taky někde v zrcátku jako ostatní, nebo kde?

_________________
Forester 2.0 XT ('04), 2x Libero E12 ('95 a '98)


úte čer 12, 2018 7:11 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 417 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: