Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Opravná sada na místo rezervního kola 
Autor Zpráva
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 1357
Šímo,kdybych mohl rezervu nějak slušně v kufru přichytit,tak bych to ani neřešil. Měl jsem jí taky různě přikurtovanou u zadního podběhu,ale furt se to povolovalo. A jak vozit volně hozenou rezervu,tak to raději nevozit nic-z hlediska bezpečnosti

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


pon dub 16, 2018 11:02 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6502
Bydliště: Valašsko
námořník píše:

Přesně.

Hoši vy furt přesně přesně,ale tohleto je dle mě jen zjednodušený výklad jak to pasuje vám,nic proti tomu,proti vám...nikoho nezajímá,že máte lpg nádrž,jednou je auto homologované s rezervou tak by tam měla být a když půjde do důsledku hrozí postih.To že se může za určitých přesně daných podmínek využít prostor rezervy skrz montáž lpg nádrže je jasné.Rezerva se musí upevnit,jeho problém,jak to už je na majiteli.Mari já vím,je to otravné a když není upevněna není to správně skrz vlastní bezpečí.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon dub 16, 2018 11:09 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 2706
Bydliště: Most
sima píše:
Mmt mmt pokud je auto homologované s rezervou,tak by jsi jí měl mít v autě,s tím nemá LPG nádrž nic společného.A žádná opravná sada ti nenahrazuje rezervu,to si jen lidi zjednodušují pravidla,já to chápu,ale v pořádku to není.Mluvíme teď o starších autech,nebo o autech kde je jednoduše rezerva od výroby,ale hlavně má auto homologované s rezervou.
Osobně jsem vždy tu rezrevu v kufru měl,hlavně skrz sebe,opravná sada vyřeší jen některé defekty,taky trochu skrz cajty za čárou a jejich možné mastné pokuty.Měl jsem ji upevněnou kurtnou,opět skrz sebe,šlo by to sotisfikovaněji,ale účel to splnilo.Není pravda,že by rezerva …


Napiš si na ministerstvo dopravy. Já ti vysvětlil proč tam být nemusí. Dokazovat ti nic nebudu. O tom co někdo říká diskutovat taky nemám chuť. Můj známej taky tvrdí že nás práškujou a taky mu nevěřím. Jestli chceš vozit rezervu a jestli je lepší než lepící sada je úplně jiná věc Nikdo ti to nezakazuje a co člověk to jinej názor. Hlavně záleží kde jezdíš. Najezdím +50t ročně a za posledních 5 let jsem nepichnul.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


pon dub 16, 2018 11:10 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6502
Bydliště: Valašsko
O možnosti volby vozit rezervu není třeba mluvit,tj jasné,je to na každém jak se s tím popasuje,mimochodem já píchl v životě snad jen dvakrát,jezdím 30 let.
Mě přijde,že jsem tě snad nasral,či co,já vím,že mě nic dokazovat nemusíš,já chtěl jen tu formuli,nic víc,když to tak přesvědčivě víš,mě by to opravdu zajímalo jak to správně je.Takhle to právě vypadá na to,že tohle taky jen tak někdo povídal,podobně jako s tím práškováním.Prostě když to tvrdíš,že to tak určitě je,myslel jsem,že je normální případně na dotaz uvést zdroj a přesnou citaci,já na tom nevidím nic špatného :-/
A jestli dovolíš zjistím si to jak a kde budu chtít já,nemusíš mě někam odkazovat,v klidu ;)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon dub 16, 2018 11:31 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 1357
Hele,chlapi,v klidu :-| =) . Zas tak o moc nejde ;-D

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


pon dub 16, 2018 11:36 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 2706
Bydliště: Most
Určitě nenasral :-). Zdroje jsem ti uvedl. Odkázal jsem tě na MD protože tam by to měli vědět líp než plynař, když o tom rozhodují.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


pon dub 16, 2018 12:06 pm
Profil
Online
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6063
S tim píchnutím je to asi taky karma či co... já nepíchnul zatím nikdy. Teda tak, že bych musel to kolo měnit. Měl jsem nějaký ucházející kola, který jsem řešil, ale všechno to bylo že to pomalu ucházelo, takže se to dofouklo a dva dny byl pokoj. A pak mám zase kolegu, kterej je schopnej píchnout 3x do měsíce. Nebo prorazit gumu až na ráfek nebo něco podobnýho :-DDD

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pon dub 16, 2018 12:22 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6502
Bydliště: Valašsko
Námořníku =) Ptal jsem se zatím známého technika na DI a on sám si není jistý,i když o tomhle problému ví,ale neví jak to má přesně být,spíš se přiklání k nutnosti mít rezervu,když je auto s ní homologované,ale zas by měla být připevněna a bla bla...On sám tenhle problém nikdy nemusel zatím řešit.Takže zbývá jen to MD :-) na stk nemá cenu se ani ptát,ne tu kde jen buzerují,přesně ví a jsou schopni doložit leda tak hovno a buzerovat chtějí za každou cenu,tam to nemá fakt smysl.
Spm fakt asi karma,já píchl s prvním autem tj už 25 let a to byl jen plíživý defekt a pak cirka před 15 lety s pežotem,ale tam to bylo výživné v kopci v Makově,při návratu ze slovenska,místa málo a auto začlo ujíždět z heveru,podložka nestačila 8() no dobře to nakonec dopadlo.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon dub 16, 2018 6:22 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 2706
Bydliště: Most
Už jsem tam psal, pak to sem postnu. Uvidíme co vyplodí :-).

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


pon dub 16, 2018 6:29 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6502
Bydliště: Valašsko
Výborně,nemusím to plodit já (*_^) |,,,, snad se konečně dočkáme jasné odpovědi :-) :-)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon dub 16, 2018 6:34 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 29, 2016 8:02 am
Příspěvky: 148
Bydliště: Rousínov
Já už to sice psal do jinýho vlákna, ale než si, pánové, roztrháte občanky, tak to plácnu i sem >:-@

"Nová" vyhláška 341/2014 Sb. o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel
na pozemních komunikacích, příloha 12, část B), odst. 1 písm. e) ve spojení s odst. 2 písm. c) stanoví:

B) Technické požadavky na povinnou výbavu vozidel:
1. Vozidla kategorií M a N musí být vždy vybavena:
...
e) náhradní kolem, tedy ráfkem s pneumatikou, které je dostatečně upevněno v držáku zajišťujícím, že síla při snímání kola z držáku nebo vkládání do držáku nepřesáhne 490 N; v případě, kdy je na vozidle použito více rozměrů kol, musí být náhradní kolo použitelné pro všechny tyto rozměry nebo musí být vozidlo vybaveno náhradními koly pro všechny rozměry.

2. Povinnost podle odstavce 1 písm. c) a d) a povinnost vybavení vozidla náhradními koly rozměrů podle písmene e) se nevztahuje na
...
c)
vozidla, která jsou vybavena prostředky pro bezdemontážní opravu poškozené pneumatiky umožňující nouzové dojetí; u vozidel kategorie N2, N3, M2 a M3 vybavení prostředky pro bezdemontážní opravu může být nahrazeno patřičným smluvním vztahem, na jehož základě bude zajištěna oprava poškozené pneumatiky nepřetržitě na celém území České republiky; toto ustanovení platí pro vozidla kategorie Mi a Ni uvedená do provozu před 15. září 2009 pouze se souhlasem výrobce nebo pro vozidla kategorie Mi a Ni stejného typu jako vozidla, která se uvádí na trh jako nová bez náhradního kola v souladu s touto vyhláškou. Toto ustanovení platí obdobně i na přípojná vozidla v jízdní soupravě s vozidly kategorie M a N.

Takže pokud máš sadu na opravu pneu (neřku-li nasmlouvanou non stop havarijní službu), rezervní kolo není (z právního hlediska) potřeba.

_________________
Forester SG 2.0i 2003

If it's stupid but it works, it isn't stupid


stř dub 18, 2018 1:05 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6502
Bydliště: Valašsko
Tu přeci píšou:
toto ustanovení platí pro vozidla kategorie Mi a Ni uvedená do provozu před 15. září 2009 pouze se souhlasem výrobce nebo pro vozidla kategorie Mi a Ni stejného typu jako vozidla, která se uvádí na trh jako nová bez náhradního kola v souladu s touto vyhláškou.

Pak to přeci úplně odporuje tomu co jsi lawmane napsal ne?Máš staré SG,dávno před rokem 2009,je od výrobce jasně homologováno s rezervou,tak tam musí po správnu být ne?Subaru vyjímku nedalo,nebo tobě jo,ty jsi ji někde našel?
Co to označení Mi a Ni,to znamená jen zase M a N?

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř dub 18, 2018 3:01 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6705
Bydliště: Brno
Já teda nechápu, vo co gou? Komu z vás kontrolovali poliši zda máte v autě rezervu? A bude při silniční kontrole ověřovat, zda má mít auto rezervu nebo opravnou sadu? Vážně myslíte, že jo?
Je to o tom, zda když někde píchnete, aby jste se odsud dostali. A kolik % řidičů si s defektem vůbec poradí? Většina zvedá telefon, protože od toho jsou asistenční služby, neboť sami netuší co kde v autě mají. Tzn. nenajdou ani rezervu, páč v kufru není a že ji mají pod autem nevědí. A kde je šikovně skovanej hever už vůbec ne.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


stř dub 18, 2018 6:25 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6502
Bydliště: Valašsko
Míro o tohle vše právě nejde.Jen se snažíme dopátrat jak se věci správně mají.Takže nejde o nic :-)Jen taková řeč a snaha o dopátraní se jak to ouřada vlastně vymyslel.Jako kolikrát zde v jiných tématech...
Jak a kdo řeší defekt a co s sebou vozí je každého věc,stejně jako je každého věc,zda má ostatní povinnou výbavu,či v jakém má auto stavu,či cokoliv jiného,každý bere vždy riziko jen na sebe.
No jinak má žena dokázala vyměnit rezervu,sotva měla řidičák,za silné asistence její mámy-jen zdatného teoretika :-) a dokonce aj dojela pak dom a vše bylo v cajku.Tomu jsem nechtěl věřit.Samozřejmě nevěděli kde je klíč,hever nic,ale zvládli to,to jsem tehdy smekl hluboce =) :-) a klíč klasika jen obyč origo krátká fajka.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř dub 18, 2018 9:48 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: