Serizeni ventilu

huld4
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: čtv kvě 11, 2017 8:18 pm
Bydliště: Brno

Serizeni ventilu

Příspěvek od huld4 »

Zdarec,

Nevite kde si nechat v Brne seridit/vymenit ventily aby to nestalo balik? Nakolik to tak vyjde u Legacy kombi(08) 2.0R(110kW), LPG?
Take me sviti kontrolka motor a blika cruise. Uz me to delalo vicekrat. Asi to bude plynem, ale projdu takto technickou?

Predem diky za rady.
Legacy kombi(08) 2.0R AWD (110kW), LPG
Uživatelský avatar
ybrcek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5315
Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Vetyška
Bydliště: Půlpánov u Štatlu
Kontaktovat uživatele:

Re: Serizeni ventilu

Příspěvek od ybrcek »

Mira bude vedet. Subaru servis je na Kridlovicke tusim 41 naproti skole. Se sviticim kuretem asi neprojdes.
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R

http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
huld4
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: čtv kvě 11, 2017 8:18 pm
Bydliště: Brno

Re: Serizeni ventilu

Příspěvek od huld4 »

ybrcek píše:Mira bude vedet. Subaru servis je na Kridlovicke tusim 41 naproti skole. Se sviticim kuretem asi neprojdes.
Subaru vim kde v Brne jsou, ale v ofiko servisu to bude urcite raketa
Legacy kombi(08) 2.0R AWD (110kW), LPG
Uživatelský avatar
ybrcek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5315
Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Vetyška
Bydliště: Půlpánov u Štatlu
Kontaktovat uživatele:

Re: Serizeni ventilu

Příspěvek od ybrcek »

AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R

http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
huld4
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: čtv kvě 11, 2017 8:18 pm
Bydliště: Brno

Re: Serizeni ventilu

Příspěvek od huld4 »

To vypada spis jako autosklo/pneuservis...zkusim tam zavolat
Legacy kombi(08) 2.0R AWD (110kW), LPG
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Serizeni ventilu

Příspěvek od dethroned »

huld4 píše:Zdarec,

Nevite kde si nechat v Brne seridit/vymenit ventily aby to nestalo balik? Nakolik to tak vyjde u Legacy kombi(08) 2.0R(110kW), LPG?
Take me sviti kontrolka motor a blika cruise. Uz me to delalo vicekrat. Asi to bude plynem, ale projdu takto technickou?

Predem diky za rady.
rozhodně neprojdeš. bude to jedna z lambda sond. pokud přední, tak je to vyhřívání, jestli zadní, tak účinnost katu.
na seřízení ventilů buď autorizák, což bude raketa, nebo bych zkusil PetraC tady z fóra z Bučovic. ale on odmítá dělat cokoliv na autě s plynem, jestli jsem dobře postřehl... ;-D
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
huld4
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: čtv kvě 11, 2017 8:18 pm
Bydliště: Brno

Re: Serizeni ventilu

Příspěvek od huld4 »

Me uz to parkrat svitilo, ale asi to bylo spatnym plynem...vzdycky to po case zhaslo..PetrC uz me na aute par veci delal, ale na tohle nema techniku..u tohoto Legacy musi asi motor ven co jsem tak cetl a slysel...
Legacy kombi(08) 2.0R AWD (110kW), LPG
Uživatelský avatar
ybrcek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5315
Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Vetyška
Bydliště: Půlpánov u Štatlu
Kontaktovat uživatele:

Re: Serizeni ventilu

Příspěvek od ybrcek »

huld4 píše:To vypada spis jako autosklo/pneuservis...zkusim tam zavolat
Aleš pokud nepletu jmeno dělá Subara
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R

http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3148
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Serizeni ventilu

Příspěvek od dracekvo »

Zdravím. Vetřu se do tématu.
Seřizení ventilů 2.5i 121kW rv. 2007 svépomocí.

Lze to reálně doma v garáži svépomocí bez zvedáku, když bych si koupil 1t žirafu?

A dotaz č.2. Pokud bych zatím jen chtěl zkontrolovat vůle ventilů. Musím objednat těsnění vík ventilů, nebo lze vrátit ty co tam jsou?
Zkoušel to někdo doma, dá se tam nějak rozumně dostat?

Co jsem koukal tak pro 115kW je tu cestička už prošlápnutá, ale na verzi s podložkama jsem tu nic nedohledal, že by to někde dělal doma.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10609
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Serizeni ventilu

Příspěvek od podvlada »

Možná budeš první, právě protože kvůli tomu musí motor ven... Teoreticky by ti žirafa stačit měla, neni přece potřeba lézt nějak významně pod auto a tedy nutnost zvedáku.
U těsnění vík ventilů asi bude záležet v jakym stavu jsou a jestli se ti podaří je při demontáži nepoškodit, aby se neroztrhly tím, že půlka bude chtít zůstat na hlavě a půlka na víku. To ti předem nikdo neřekne. Mam dojem, že snad jako opakovaně použít jdou, když se podaří.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3148
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Serizeni ventilu

Příspěvek od dracekvo »

Nerad prošlapávám cestičky :D

Takže použít opakovaně lze. To je dobrá zprává. Dal bych nové těsnění, když bych se v tom už vrtal. A pokud by musel motor ven, snad by se to nemělo přilepit tolik, abych to při příštím sundavání zničil. Jde mi jen o to, že bych nerad kupoval těsnění dvakrát. Přece jen to není pár korun.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10622
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Serizeni ventilu

Příspěvek od Mira »

Pokud sundáš ventilový víka, tak těsnění bych dal určitě nový. Ty 3 kila za obě je moc?
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10609
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Serizeni ventilu

Příspěvek od podvlada »

Jsou na H6 nějak zásadně odlišný (krom velikosti)? Origo těsnění by mě stálo skoro litr za každý... Kde máš na 2,5 za 300? Třeba se mi bude hodit zdroj, až budu řešit 92kW 2.0 ve Foresteru :-)
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3148
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Serizeni ventilu

Příspěvek od dracekvo »

Neříkám, že je za těsnění moc peněz.
Nové dám. Ale jak jsem psal. Nerad bych ho kupoval dvakrát. Nejdřív se tam juknout jestli je potřeba seřizovat, když bude motor v autě a dát i nové těsnění. A pak kdyžtak vyhodit motor a znovu sundat víka. Tak nerad bych při tom případném druhém zásahu kupoval těsnění znovu.
Jen sonduju, jestli ho lze použít dvakrát, abych věděl, co mě čeká.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10609
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Serizeni ventilu

Příspěvek od podvlada »

Já si myslím, že když dáš při prvním servisu (kontrole) nový, tak i kdybys to pak skládal před druhým servisem (seřízením), pokud nebude druhej servis po dlouhý době od prvního, mělo by to jít sundat v pohodě a použít znovu. Ale ruku do ohně za to nedám, nikdy jsem to nedělal.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Odpovědět

Zpět na „IV. gen. BL/BP (03-09)“