Duální klimatizace Legacy IV
Duální klimatizace Legacy IV
Lze nějak vypnout / zapnout duální klimu u Lega? Default je tedy Dual, ale hodilo by se to vypnout a kroutit jenom jedním kolečkem pro změnu teploty.
Např. oktávka má DUAL ON/OFF
Např. oktávka má DUAL ON/OFF
- schmako
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1258
- Registrován: stř srp 23, 2017 5:04 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej M.
- Bydliště: Praha 6
Re: Duální klimatizace Legacy IV
Taky by mě to zajímalo ;jednoduše určitě ne, o tom se tu na fóru už někde psalo ale určitě to půjde složitě, od čehož tu jsou zkušení kutilové
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Subaru Outback 3.0R ExeNavi AT MY2007 zvaný: Otokar
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
Re: Duální klimatizace Legacy IV
Nejde.
Mám doma panel i jednotku a chystám se zjistit, jak to spolu komunikuje a nějak to hacknout. Co jsem zatím zjistil, tak to komunikuje normálně UARTem a ten panel je úplně hloupej. Tedy rozsvítí segment displeje (resp. je dost chytrej na to, aby napsal číslo, když se mění teplota) nebo ledku když mu přijde informace, že to má udělat, naopak při stisknutí tlačítka odešle informaci, že bylo stisknuto. Vše ostatní se děje v jednotce (nad nohama spolujezdce).
Takže můj plán je se na tu komunikaci napíchnout a ty teploty synchronizovat. Ale taky to chce nějak vyřešit zapínání a vypínání tý synchronizace, ideálně pomocí nějakých existujících ovládacích prvků, aby se tam nemuselo dodělávat nějaký tlačítko nebo přepínač. To by mě asi iritovalo.
Další možnost je to udělat čistě hardwarovým řešením, to jest rozebrat panel a třeba přes vypínač fyzicky dráty propojit výstupy z encoderů pro ovládání teplot. Pak by to samozřejmě neumělo teplotu synchronizovat, ale aspoň by se měnila na obou stranách o stejnou velikost. Je to ale jenom teorie. Pro mě moc humpolácký, takže tenhle směr zřejmě nebudu zkoušet ani v podobě proof of concept.
Mám doma panel i jednotku a chystám se zjistit, jak to spolu komunikuje a nějak to hacknout. Co jsem zatím zjistil, tak to komunikuje normálně UARTem a ten panel je úplně hloupej. Tedy rozsvítí segment displeje (resp. je dost chytrej na to, aby napsal číslo, když se mění teplota) nebo ledku když mu přijde informace, že to má udělat, naopak při stisknutí tlačítka odešle informaci, že bylo stisknuto. Vše ostatní se děje v jednotce (nad nohama spolujezdce).
Takže můj plán je se na tu komunikaci napíchnout a ty teploty synchronizovat. Ale taky to chce nějak vyřešit zapínání a vypínání tý synchronizace, ideálně pomocí nějakých existujících ovládacích prvků, aby se tam nemuselo dodělávat nějaký tlačítko nebo přepínač. To by mě asi iritovalo.
Další možnost je to udělat čistě hardwarovým řešením, to jest rozebrat panel a třeba přes vypínač fyzicky dráty propojit výstupy z encoderů pro ovládání teplot. Pak by to samozřejmě neumělo teplotu synchronizovat, ale aspoň by se měnila na obou stranách o stejnou velikost. Je to ale jenom teorie. Pro mě moc humpolácký, takže tenhle směr zřejmě nebudu zkoušet ani v podobě proof of concept.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- schmako
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1258
- Registrován: stř srp 23, 2017 5:04 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej M.
- Bydliště: Praha 6
Re: Duální klimatizace Legacy IV
Nezkoušel jsi třeba podržet delší dobu jedno z tlačítek apod.?
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Subaru Outback 3.0R ExeNavi AT MY2007 zvaný: Otokar
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
Re: Duální klimatizace Legacy IV
Jako já chápu, že to myslíš dobře, ale věř mi, zkoušel jsem i postavit kolem auta svíčky za jarního úplňku, namazat kolem panelu klimatizace wasabi a povolat zaříkávače, ale ani tak se to prostě do single mode nepřeplo. Kdybys věděl, jak moc mě to sere, tak by ses tak neptal.schmako píše:Nezkoušel jsi třeba podržet delší dobu jedno z tlačítek apod.?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Duální klimatizace Legacy IV
To je fakt opruz. Bože ty japonci jsou někdy tak zabedneny. No takže půjdem do hardcore módu a úplně až na kost, což znamená nastavovat si teplotu jen pro sebe a spolujezdce neresit. Možná to takhle jednoduše i mysleli.
Re: Duální klimatizace Legacy IV
To by bylo řešení, kdyby to byla opravdu poctivá dual-zone, tedy včetně dvou větráků a dvou systémů klapek směřování vzduchu. Tohle bohužel umí odlišit jen teplotu vzduchu, ale tím to končí. A to ještě předpokládám v nějaký omezený míře. A samozřejmě ostatní parametry jako intenzitu větráku a směrování vzduchu to musí podřídit oběma teplotám, tedy ovládat jenom jednu je sice řešení, ale dokud se nezačne moc lišit.
V mym případě mi moje OCD, když jedu sám, nedovolí mít tam jiný čísla než stejný, takže točím prostě jak kikot oběma.
Jo ještě jsem zapomněl na jedno řešení - mechanický - propojit ty encodery mechanicky, tedy např řemínkem nebo tak něco. Možná ideálně jemným řetízkem + hydraulický napínák.
V mym případě mi moje OCD, když jedu sám, nedovolí mít tam jiný čísla než stejný, takže točím prostě jak kikot oběma.
Jo ještě jsem zapomněl na jedno řešení - mechanický - propojit ty encodery mechanicky, tedy např řemínkem nebo tak něco. Možná ideálně jemným řetízkem + hydraulický napínák.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Duální klimatizace Legacy IV
Vaše problémy bych chtěl řešit.
Včera jsem sednul do nové Fóbie a nechápal. Klimatizace se zapínala sama, nedokázal jsem to vypnout. Motor chcípal při každém zastavení, to se mi povedlo vypnout, ale svítila oranžová kontrolka.
Včera jsem sednul do nové Fóbie a nechápal. Klimatizace se zapínala sama, nedokázal jsem to vypnout. Motor chcípal při každém zastavení, to se mi povedlo vypnout, ale svítila oranžová kontrolka.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Duální klimatizace Legacy IV
honza:
jako taky mě to vadí jak tam svítí rozdílný čísla. a ten řemínek mě taky napadl. nejjednodušší by bylo to normálně spojit gumičknou zvenku a je...
jako taky mě to vadí jak tam svítí rozdílný čísla. a ten řemínek mě taky napadl. nejjednodušší by bylo to normálně spojit gumičknou zvenku a je...
Re: Duální klimatizace Legacy IV
Jo, inteligentní výrobci mají zelenou kontrolku áčka v kroužku (STOP-START), která svítí, když je to aktivní a debilní výrobci holt mají oranžovou, která svítí, když je to vypnutý... to by se jeden posral. Místo, aby umožnili systém trvale vypnout a lidi si tam nemuseli dávat bastly z NE555, který jim to po startu automaticky vypnou, tak budou na člověka ještě trvale svítit oranžovou kontrolkou.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Duální klimatizace Legacy IV
Jako jestli ta komunikace bude po vzoru všeho ostatního ve světě Subaru, tak by neměl bejt problém to oblbnout.dethroned píše:honza:
jako taky mě to vadí jak tam svítí rozdílný čísla. a ten řemínek mě taky napadl. nejjednodušší by bylo to normálně spojit gumičknou zvenku a je...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: Duální klimatizace Legacy IV
koukam, ze mame vsichni stejnej problem, i napady (s gumickou). Ono to ale fakt neni jako single pouzitelny, to jsem zkousel a ta prava zona ovlivnije i levou a trochu to pak je jako v reklama na Dual Zone klimu od Skodovky, jeslti pamatujete
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22755
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Duální klimatizace Legacy IV
Tu frfňáte, co bych za to já dal. Já mám kolečko jenom jedno, což zase znamená, že na tom sedadle vedle furt někdo frfňá, že je mu hrozná zima nebo hrozný vedro, což obvykle po pár kilometrech skončí napřed hádkou a pak tím, že mi buď z nosu visí krápníky nebo se mi začne připalovat kůže, podle toho jakej zdánlivej pocit osoba vedle zrovna měla To bych snad fakt radši točil dvouma čudlíkama v tu chvíli
Jinak mám pořád ten logický analyzátor od Saleale, pokud bys neměl čím to napíchnout.
Jinak mám pořád ten logický analyzátor od Saleale, pokud bys neměl čím to napíchnout.
Re: Duální klimatizace Legacy IV
Jo, tak to bych si pak s dovolením klidně někdy půjčil. Nejenom na tohle.
Ale zrovna u tohohle to asi nebude potřeba. Tohle zní poměrně jasně
Ale zrovna u tohohle to asi nebude potřeba. Tohle zní poměrně jasně
Kód: Vybrat vše
1 SH_DATA_H O HTR-C μ-com → System μ-com data output Communication speed: 4800bps
2 SH_DATA_S I System μ-com → HTR-C μ-com data output Communication speed: 4800bps
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Duální klimatizace Legacy IV
Tak v tu chvíli mi to taky nevadí, ale vadí mi to, když jedu sám.spm píše:To bych snad fakt radši točil dvouma čudlíkama v tu chvíli
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno