Subaru Levorg - všeobecně
Re: Subaru Levorg - všeobecně
To jsi mel rezim S, ne? Zajimal by me rezim I automat (ne manual na 7. stupen), ale podle informaci od Karlika1 necekam, ze by se to vyznamne lisilo od 2700rpm, ktere toci muj MY16.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Jo, to máš pravdu, měl jsem S. Na I to nejede .Fleggy píše:To jsi mel rezim S, ne? Zajimal by me rezim I automat (ne manual na 7. stupen), ale podle informaci od Karlika1 necekam, ze by se to vyznamne lisilo od 2700rpm, ktere toci muj MY16.
Jak jsem psal, na dálnici jezdím na automat. Navíc, jestli točí 2700 nebo 2900 je asi jedno. Hluk bude stejný a rozdíl ve spotřebě žádný.
Připoj se ke skupině majitelů a fanoušků Subaru Levorg na Telegramu: https://t.me/subarulevorg
Subaru Levorg
Subaru Tribeca 3.6
Subaru Levorg
Subaru Tribeca 3.6
Re: Subaru Levorg - všeobecně
To máš nějak špatně zajetý motorHonzaS píše:Jo, to máš pravdu, měl jsem S. Na I to nejede
Re: Subaru Levorg - všeobecně
HonzaS píše:
Otáčky při 140 km/h (na tempomatu) jsou 3 150.
Nojo, ale na který stupeň ta CVT jede? Já to zkoušel na manuál, protože když je S nebo I, volí ta CVT převod z takřka nekonečného množství tak, aby to vyhovovalo motoru. Ale jinak je to fakt prakticky jedno.
Aktuální: Levorg 1,6GT-S SPORT MR2018
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Zkus to na automat v režimu I. Při téhle rychlosti bude asi jedno, jestli máš manuální 7 nebo automat, ale třeba v obci MY16 točí na automat o něco míň než na nejvyšší virtuální stupeň.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Přesně tak, je to jedno. CVT si nastavuje převod dle otáček ("neomezený" počet převodů) v závislosti na rychlosti a náklonu auta.Karlík1 píše:
Nojo, ale na který stupeň ta CVT jede? Já to zkoušel na manuál, protože když je S nebo I, volí ta CVT převod z takřka nekonečného množství tak, aby to vyhovovalo motoru. Ale jinak je to fakt prakticky jedno.
Připoj se ke skupině majitelů a fanoušků Subaru Levorg na Telegramu: https://t.me/subarulevorg
Subaru Levorg
Subaru Tribeca 3.6
Subaru Levorg
Subaru Tribeca 3.6
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Karlíku1 - přece režim S/I a nastavení převodovky automat/manuál jsou dvě nezávislé věci, které lze libovolně kombinovat. Tvůj popis je velmi zmatečný a neznalého člověka by mohl pěkně poplést. A popisovat v tomto vlákně, jak se chová CVT, je myslím nošením dříví do Athén
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Jen jsem chtěl ukázat na to, že v S nebo I nevíš, jaký převodový stupeň vlastně ta CVT má, kdežto na manuál je to jasné. Původní otázka byla, kolik točí motor při 130 a CVT na 7. V žádném případě se nechci pouštět do debaty o CVT.Fleggy píše:Karlíku1 - přece režim S/I a nastavení převodovky automat/manuál jsou dvě nezávislé věci, které lze libovolně kombinovat. Tvůj popis je velmi zmatečný a neznalého člověka by mohl pěkně poplést. A popisovat v tomto vlákně, jak se chová CVT, je myslím nošením dříví do Athén
Aktuální: Levorg 1,6GT-S SPORT MR2018
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Zase do toho nějak divně montuješ S/I. Tyhle režimy si přece můžeš přepínat i v automatu i v manuálu. Nevím, jestli to jenom pořád špatně formuluješ, nebo jestli to myslíš vážně...
- roura74
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2017
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Horák
- Bydliště: Ruda u Rýmařova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Jsem četl, teda spíš prolítl, návod. Režim S doporučujou na dánici. Nějakýho extra rozdílu proti I jsem si teda nevšiml. Myšleno tempomat +ES nastaveno na 135. Spotřeba taky plus minus stejná.
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Vím, že stupeň 7 můžeš navolit i v S/I, chtěl jsem jen, aby to byla tutovka, proto ten M(7). mimochodem, po nějakém čase si ta CVT ale jede zase podle svého, když máš přepnuto na D. Ale máš pravdu, to S/I jsem do toho zapletl zbytečně.Fleggy píše:Zase do toho nějak divně montuješ S/I. Tyhle režimy si přece můžeš přepínat i v automatu i v manuálu. Nevím, jestli to jenom pořád špatně formuluješ, nebo jestli to myslíš vážně...
Aktuální: Levorg 1,6GT-S SPORT MR2018
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Re: Subaru Levorg - všeobecně
U mého MR 2018 je ten rozdíl mezi S/I docela výrazný, jezdím radši na S. Na dálnici je ta úspora v řádu 1 litr/100 km, ale nejúspornější provoz jsem docílil bez ES (bez tempomatu). Jenomže ta úsporná jízda není už žádná zábava a o tom to není.roura74 píše:Jsem četl, teda spíš prolítl, návod. Režim S doporučujou na dánici. Nějakýho extra rozdílu proti I jsem si teda nevšiml. Myšleno tempomat +ES nastaveno na 135. Spotřeba taky plus minus stejná.
Aktuální: Levorg 1,6GT-S SPORT MR2018
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Re: Subaru Levorg - všeobecně
S je urcite zivejsi a oproti I toci pri stejne rychlosti o cca 500rpm vic. Ale nevidim duvod, proc ho pouzivat pri jizde stalou rychlosti. IMHO rezim S je super na okresky a do kopcu.
- MKo
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob pro 25, 2010 3:00 pm
- Jméno a příjmení: Martin Komora
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Pozrel som technicke udaje od MR2016 po MR2018 a vychadza to tak, ze 2016 a 2017 maju rovnaky rozsah prevodovych pomerov. MR2018 ma vacsi (tusim to suvisi s novou retazou s mensimi ockami).
MR2016 a MR2017 maju rozsah 3.581 - 0.57 a MR2018 ma 3.600 - 0.512. Teda cisto teoreticky by mohol MR2018 tocit na dialnici o cca 11% menej ako MR2016/17. Ale ako pisal niekto vyssie, v "D" zalezi od vela faktorov.
Ak by sme porovnali 6-ku pre MR2016/17 voci 7-ke na MR2018, tak tam je rozdiel cca 10.6%
MR2016 a MR2017 maju rozsah 3.581 - 0.57 a MR2018 ma 3.600 - 0.512. Teda cisto teoreticky by mohol MR2018 tocit na dialnici o cca 11% menej ako MR2016/17. Ale ako pisal niekto vyssie, v "D" zalezi od vela faktorov.
Ak by sme porovnali 6-ku pre MR2016/17 voci 7-ke na MR2018, tak tam je rozdiel cca 10.6%
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
z môjho pohľadu robím dochladzovanie kvôli tomu, že po vypnutí motora dochádza k zastaveniu obehu oleja... a zapečený olej ničí postupne tesnenia... nové 1.5TSi od VW má na turbo samostatný vodný okruh s elektrickým čerpadlom a funguje aj po odstavení, nikde som nenašiel ako je to to chladenie na Levorgu - či tam je obeh po odstavení motora...dethroned píše:ložisková skříň je (na rozdíl od dieslu) vodou chlazená. navíc většina automobilek má ještě doběh čerpadla (až 5 minut), ale to záleží na koncepci chladící soustavy.
navíc vím, že je tam naše turbo, máme to kvalifikovaný na heatsoackback ("zpětné nasátí tepla" při náhlém odstavení) při nereálných podmínkách - např. teplota oleje 150°C, vody 110°, okamžitý kompletní shutdown voda i olej.
dochlazoval bych krátce pouze po sportovní jízdě, spíš kvůli turbínové skříni a motoru celkově...
ale čo som čítal k tej 1.5 TSi v tej top verzii s VGT Turbom a tými dochladzovacími okruhmi asi len do VW áut, Škoda zatiaľ dostala len jednoduchšiu verziu...
ešte jeden dotaz MY16, ale asi to bude pri všetkých rovnaké ... má Levorg podsvietenie páčok pri zapnutí svetiel - ovládanie smerovky svetlá, stierače??