Subaru Levorg - všeobecně
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
podobná debata sa tu už konala... okolo 160str, zo zliatinových diskov sú najlahšie kované...len neviem či sa ešte robí menší rozmer ako 19" a nový pod 600€ za kus asi nebude..
ja som našiel najľahší OZ Hyper GT HLT ... 18" okolo 7kg
[quote="feroj"]
čo sa týka lepších kolies na leto ja som dával OZ...(Formula HLT, alebo ešte o niečo lahšie Hyper GT HLT) a myslím, že pri porovnávaní cena/kvalita sa k ním asi tiež dopracuješ...
https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... la#p257502
https://www.ozracing.com/alloy-wheels/o ... ypergt-hlt
ja som našiel najľahší OZ Hyper GT HLT ... 18" okolo 7kg
[quote="feroj"]
čo sa týka lepších kolies na leto ja som dával OZ...(Formula HLT, alebo ešte o niečo lahšie Hyper GT HLT) a myslím, že pri porovnávaní cena/kvalita sa k ním asi tiež dopracuješ...
https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... la#p257502
https://www.ozracing.com/alloy-wheels/o ... ypergt-hlt
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Diky za tip, Feroji.
A ted z trochu jineho soudku. O svatcich jsem asi pichnul a jedno kolo mi pomalicku uchazi. Zatim jsem vzdy dofukoval jen na benzinkach, ale kdyz uz ma Levorg ve vybave ten kompresorek, tak bych ho rad vyuzil. Bohuzel tu nemam manual, abych se podival, jestli by byl schopen natlakovat pneu na bezny tlak. Nevite to nekdo? Diky moc.
A ted z trochu jineho soudku. O svatcich jsem asi pichnul a jedno kolo mi pomalicku uchazi. Zatim jsem vzdy dofukoval jen na benzinkach, ale kdyz uz ma Levorg ve vybave ten kompresorek, tak bych ho rad vyuzil. Bohuzel tu nemam manual, abych se podival, jestli by byl schopen natlakovat pneu na bezny tlak. Nevite to nekdo? Diky moc.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20624
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Kdyby nebyl schopnej natlakovat pneu na normální tlak tak by tam asi nebyl.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Subaru Levorg - všeobecně
To zni celkem logicky
Na druhou stranu ani bych se nedivil, kdyby tam byla nejaka omezeni.
Na druhou stranu ani bych se nedivil, kdyby tam byla nejaka omezeni.
- roura74
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2017
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Horák
- Bydliště: Ruda u Rýmařova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
2,3 baru je malej tlak. To nafoukne jako prd. Nevim proc by tam mely byt omezeni.
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Na dofukovanie kolies stačí, ale keby si fúkal od nuly tak sa asi prehreje a vypne tepelná poistka.... Musíš nechať vychladnúť, keby si chcel od nuly všetky štyri, tak ho zadrieš. Ak ti sfukuje, daj si to opraviť v servise, alebo si kúp lepiace knoty.. predáva sa taká sada aj s nástrojmi na zavedenie, stala okolo 3-4€? Ak pouziješ tu lepiacu tekutinu pri kompresore, zalepiš snímač tlaku...Fleggy píše:To zni celkem logicky
Na druhou stranu ani bych se nedivil, kdyby tam byla nejaka omezeni.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Na Levorgu jsem jeste nefoukal, ale na predchozi Mazde 3 mi nejaky debil vypustil jedno kolo (po prijeti do pneuservisu nenalezen zadny defekt) a kompresorek to zvladl, akorat to teda trvalo deset minut nez to tam nabouchal.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Diky za kompresorove know-how
Jak jsem byl v patek menit gumy, tak mi zacal po pokecu s prodejcem vrtat v hlave cervicek - koupit MY2018 dokud jsou, nebo pockat, jak se situace s Euro 6d vyvrbi?
A myslite, ze chtit 500-550tis za MY2015 Comfort (ten stredni model) v metalize by bylo prilis odvazne? Auto je skoro presne v polovine zaruky - 2,5 roku stare, najeto 95tis km.
Opet diky predem.
EDIT: vim, ze MY2018 ma 7 virtualnich stupnu. Znamena to, ze na dalnicnich 130 ted toci min?
Jak jsem byl v patek menit gumy, tak mi zacal po pokecu s prodejcem vrtat v hlave cervicek - koupit MY2018 dokud jsou, nebo pockat, jak se situace s Euro 6d vyvrbi?
A myslite, ze chtit 500-550tis za MY2015 Comfort (ten stredni model) v metalize by bylo prilis odvazne? Auto je skoro presne v polovine zaruky - 2,5 roku stare, najeto 95tis km.
Opet diky predem.
EDIT: vim, ze MY2018 ma 7 virtualnich stupnu. Znamena to, ze na dalnicnich 130 ted toci min?
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 179
- Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
- Bydliště: Novohradský hory
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Fleggy, ja si koupil jety Subaru, protoze to byl dobrej kauf - takze nejsem subarista telem a dusi a proto to beru s nadhledem.
Bejt tebou, tak si auto necham a prodam ho jako 4 lety se 120.000 najeto - s trochou stesti te mine draha udrzba jako novy brzdy, tlumice, cojavimcojeste... Navic 4 lety auto bude jeste rok v zaruce, takze se proda lip nez auto bez zaruky...
Pokud za rok a pul nebude Levorg, tak si holt koupis neco jinyho. Co bude za rok a pul nikdo nevi - treba se ti tou dobou bude libit uplne jiny auto nez Subaru. Ja bych ze Subaru nedelal zlaty tele - jsou i jiny dobry a hezky auta (v cenovy hladine subaru obzvlast... )
Za me - neprodavat, je to ekonomickej nesmysl.
Bejt tebou, tak si auto necham a prodam ho jako 4 lety se 120.000 najeto - s trochou stesti te mine draha udrzba jako novy brzdy, tlumice, cojavimcojeste... Navic 4 lety auto bude jeste rok v zaruce, takze se proda lip nez auto bez zaruky...
Pokud za rok a pul nebude Levorg, tak si holt koupis neco jinyho. Co bude za rok a pul nikdo nevi - treba se ti tou dobou bude libit uplne jiny auto nez Subaru. Ja bych ze Subaru nedelal zlaty tele - jsou i jiny dobry a hezky auta (v cenovy hladine subaru obzvlast... )
Za me - neprodavat, je to ekonomickej nesmysl.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Koupe auta je skoro vzdycky ekonomicky nesmysl, ale kdyz mne se s Levorgem tak dobre jezdi
Trochu se obavam, aby za rok a pul nebylo jeste hur: 1-1,5 litrove motory s PDF filtrem a buhvi, jaka kurvitka jeste EU vymysli...
Trochu se obavam, aby za rok a pul nebylo jeste hur: 1-1,5 litrove motory s PDF filtrem a buhvi, jaka kurvitka jeste EU vymysli...
Re: Subaru Levorg - všeobecně
By mě docela zajímalo, čím tě prodejce nahlodal. MY2018 přeci není v ničem tak jiné, než MY2015. Ano, má ES + další vylepšení, ale abych vyhodil oknem cca 300 000 Kč, to za to zase nestojí. Pochopil bych, kdyby se jednalo o novou generaci Levorgu a nebo jiný model.Fleggy píše:Diky za kompresorove know-how
Jak jsem byl v patek menit gumy, tak mi zacal po pokecu s prodejcem vrtat v hlave cervicek - koupit MY2018 dokud jsou, nebo pockat, jak se situace s Euro 6d vyvrbi?
A myslite, ze chtit 500-550tis za MY2015 Comfort (ten stredni model) v metalize by bylo prilis odvazne? Auto je skoro presne v polovine zaruky - 2,5 roku stare, najeto 95tis km.
Opet diky predem.
EDIT: vim, ze MY2018 ma 7 virtualnich stupnu. Znamena to, ze na dalnicnich 130 ted toci min?
Co se týče převodovky, tak ta je bezestupňová. 7 stupňů je virtuální pro manuální řazení. Sám mám MY2018 a 7. stupeň jsem na okreskách neřadil a na dálnici jezdím na automat.
Připoj se ke skupině majitelů a fanoušků Subaru Levorg na Telegramu: https://t.me/subarulevorg
Subaru Levorg
Subaru Tribeca 3.6
Subaru Levorg
Subaru Tribeca 3.6
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20624
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Motor je sice stejnej, ale se spoustou uprav a prevodovka je předělaná taky. Kratší řetěz a pomalejší "jednicka" a rychlejší "sedmička", takže ano, mělo by míň točit.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Prodejce me nenahlodal nicim. Uvazuju o tom jen kvuli prichazejici Euro 6d a nejistote, kterou to vzbuzuje.HonzaS píše: By mě docela zajímalo, čím tě prodejce nahlodal. MY2018 přeci není v ničem tak jiné, než MY2015. Ano, má ES + další vylepšení, ale abych vyhodil oknem cca 300 000 Kč, to za to zase nestojí. Pochopil bych, kdyby se jednalo o novou generaci Levorgu a nebo jiný model.
Co se týče převodovky, tak ta je bezestupňová. 7 stupňů je virtuální pro manuální řazení. Sám mám MY2018 a 7. stupeň jsem na okreskách neřadil a na dálnici jezdím na automat.
Za ty roky, co s Levorgem jezdim, jsem si nemohl nevsimnout, ze prevodovka je CVT Jen me zajima, kolik to v MY2018 toci, kdyz hodis na tempomat 140km/h tachometrickych.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Zítra pojedu po dálnici, tak ti pak dám vědět.Fleggy píše:
Prodejce me nenahlodal nicim. Uvazuju o tom jen kvuli prichazejici Euro 6d a nejistote, kterou to vzbuzuje.
Za ty roky, co s Levorgem jezdim, jsem si nemohl nevsimnout, ze prevodovka je CVT Jen me zajima, kolik to v MY2018 toci, kdyz hodis na tempomat 140km/h tachometrickych.
Připoj se ke skupině majitelů a fanoušků Subaru Levorg na Telegramu: https://t.me/subarulevorg
Subaru Levorg
Subaru Tribeca 3.6
Subaru Levorg
Subaru Tribeca 3.6
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Točí o pár set otáček méně, spotřeba se při dálniční jízdě taky o něco zlepšila, ale v řádu několika deci. MY18 je určitě dotaženější (full-LED světla apod.), ale MY16 má nejlepší podvozek a za výměnu to imho nestojí.Fleggy píše:
Prodejce me nenahlodal nicim. Uvazuju o tom jen kvuli prichazejici Euro 6d a nejistote, kterou to vzbuzuje.
Za ty roky, co s Levorgem jezdim, jsem si nemohl nevsimnout, ze prevodovka je CVT Jen me zajima, kolik to v MY2018 toci, kdyz hodis na tempomat 140km/h tachometrickych.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS