Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Právě je stř úno 20, 2019 1:03 am
Autor |
Zpráva |
Předseda klubu
Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm Příspěvky: 26727 Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
|
Autor článku mele kraviny, jak je na tomhle portálu zvykem. Diesel v Evropě končí definitivně a bez náhrady. Jediná motorizace, která bude v dohledné době dostupná, bude dvoulitr.
_________________http://monstersubaru.euhttps://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 Toyota Previa 4WD 2.4 ´97 Subaru-Robin Generator 3 kW
|
sob bře 31, 2018 11:10 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am Příspěvky: 3000 Bydliště: Jemnice, Vysočina
|
Taky to tak vidím a dokud k tomu nepřidají alespoň nějaký slušnější elektromotor třeba do CVT, tak budou klienty v Evropě nadále ztrácet, vždyť na 2,0 se z XT přece nedá přejít  ......ale možná to vyrovná příchod nových bohatých důchodců, ale v Česku jich asi moc nebude
_________________ Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat Nyní: BMW 330xd AT
|
ned dub 01, 2018 12:00 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am Příspěvky: 3000 Bydliště: Jemnice, Vysočina
|
_________________ Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat Nyní: BMW 330xd AT
|
ned dub 01, 2018 1:48 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm Příspěvky: 13809 Bydliště: Praha
|
TEST: Loučíme se s legendou. Subaru WRX STI v Evropě končí, bude nám moc chybět
více na https://automix.cars.cz/testy/test-subaru-wrx-sti-20180402.html
_________________V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE)  [ vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
|
ned dub 01, 2018 5:28 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: ned říj 04, 2009 9:00 pm Příspěvky: 1609 Bydliště: Roztoky
|
Jak si mám tohle vysvětlit (citace z článku):
"Pohon všech kol si navíc polepšil o přepracovaný středový diferenciál DCCD, kde byla mechanická a elektronická část nahrazena už jen elektronicky řízenou spojkou, umožňující prakticky nulovou svornost diferenciálu při nájezdu do zatáček."
.. to jako že už nemá diferenciál vůbec?
_________________ Impreza 2.0 R-S MY08
|
ned dub 01, 2018 6:07 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm Příspěvky: 13809 Bydliště: Praha
|
_________________V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE)  [ vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
|
ned dub 01, 2018 6:37 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: úte črc 28, 2009 11:00 pm Příspěvky: 2209 Bydliště: Železná Ruda
|
_________________ Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008 EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
|
čtv dub 05, 2018 4:49 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: ned říj 04, 2009 9:00 pm Příspěvky: 1609 Bydliště: Roztoky
|
Hele já to fakt pořád nechápu. Je tam středový diferenciál nebo není? Podle mně, jak jsem to pochopil tam NENÍ
_________________ Impreza 2.0 R-S MY08
|
čtv dub 05, 2018 5:06 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm Příspěvky: 13809 Bydliště: Praha
|
Je. Už jsem to řešil i s jinými lidmi a prostě článek i ta informace od Subaru je blbě napsaná. Minimálně jsou zavádějící. Diff tam samozřejmě je. O svornost se starají lamely. Dřív ty lamely byly ovládaný i mechanicky - nevím zcela dokonale přesně, jak to fungovalo, ale bylo tam něco jako axiální výstupky proti sobě na kleci a jednom z výstupů diffu a když se lišily rychlosti otáček náprav (tedy i klece a výstupu), tak to zvyšovalo svornost. A zároveň do toho kecala elektronika, která elektromagneticky ovládala ten zbytek lamel a uměl tu svornost zvýšit uměle, případně do jistýho točivýho momentu diff komplet zamknout. A problém byl v tom, že právě jenom zvyšovat. Elektronika neuměla říct: Tak a teď budeš úplně otevřenej, ať se děje, co se děje. Protože když to někde prohráblo, tak to prostě trochu svořilo. Celá ta mechanika tam byla prej kvůli reakční době elektroniky a celýho toho systému, kterej neumožnil to tak rychle přitáhnout, když to bylo potřeba. No a teď (od MY2018) už maj elektroniku a tyhlencty systémy asi dost výkonný (vítej nové tisíciletí  ) a tak odstranili tu mechanickou část. Tedy je možný to plně odemykat i zamykat nezávisle na podmínkách, čistě elektronikou. Což je samozřejmě klad např. při činnosti ESP, ale, jak psali v tý informaci, tak to umožňuje i líp jet čistou stopu, protože se to prostě nemá tendenci trhat při prudkym zatáčení bez plynu, což dřív prostě mělo a pak se to hrnulo ven, i když nemuselo.
_________________V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE)  [ vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
|
čtv dub 05, 2018 5:19 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm Příspěvky: 4474 Bydliště: Praha
|
Místo mechaniky dali několik Xeonů. 
_________________ Forester 2004 2.0 MT LPG Impreza 2004 2.0 AT
|
čtv dub 05, 2018 5:39 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm Příspěvky: 7661
|
Spectre inside 
_________________Subaru Outback BH 3.0 H6  Suzuki Swift MA 1.0 
|
čtv dub 05, 2018 6:49 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm Příspěvky: 3020 Bydliště: Praha/Beroun
|
To je jako dlouhej nos. Tak mrkejte na drát, jak jsme to pro ty amíky vyladili a vy utřete hubu. Pá pá.
_________________ "If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07 Forester SF, MY02
|
čtv dub 05, 2018 7:20 pm |
|
 |
Zkušený uživatel
Registrován: čtv dub 21, 2016 10:28 pm Příspěvky: 513
|
A hlavne vraj zmizla znacna cast nedotacavosti. O to horsie, ze STI ako ho pozname konci prave vtedy, ked je to podla viacerych recenzii sofersky najlepsie vyladeny model.... Najhorsie je, ze sa mi zacina teraz to auto fakt pacit, nastastie uz nan nie su peniaze teraz  No a este potom ten Wrangler 
_________________Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F  / SJ6  ) 
|
čtv dub 05, 2018 9:36 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm Příspěvky: 13809 Bydliště: Praha
|
Jj, tak ta nedotáčivost s tím právě dost úzce souvisí. Resp. dřív jí ten systém přímo podporoval, vytvářel pro ní podmínky.
_________________V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE)  [ vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
|
pát dub 06, 2018 12:29 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am Příspěvky: 2025 Bydliště: Kroučová
|
Subaru zachová manuál pro příští WRX STI. A co motor?Více na: https://automix.cars.cz/nova-auta/subar ... -internetu
_________________ 2015 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
|
pát dub 06, 2018 5:48 pm |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|