Když ono s tou kvedlačkou, čili fofr klackem to bude zase i o úplně jiných emisích, mám dojem ......takže pokuty a kvedlačka by nakonec vyšla i na víc než CVT. Myslím si že nic jiného než CVT konkrétně u Subaru v příštích letech nehrozí ......námořník píše:Podle mě je u normálního auta jedinej důvod a tím je cena. A myslím si že většina lidí co říká že mu automat nesmí do baráku, s ním nikdy nejezdila. Já jsem osobně s cvt spokojenej,ale když musí mít někdo kvedlačku v ruce, tak je to jeho věc. A kdyby se chtělo, tak by určitě mohl Eysight fungovat i bez automatu. Akorát se nechce.
Subaru Impreza 2018
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Subaru Impreza 2018
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3170
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Subaru Impreza 2018
Test Subaru Impreza 2.0i Lineartronic: Stará škola s výborným podvozkem
více na https://autobible.euro.cz/test-subaru-impreza-2-0i-lineartronic-stara-skola-vybornym-podvozkem/
Kombinace atmosférického motoru a bezstupňové převodovky vytváří dojem líného auta | ||
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Subaru Impreza 2018
To auto je vážně moc hezký, stejně jako nové XV a dovedl bych si ho za čas představit ve své garáži stejně jako Outback .......jen nebýt těch zařízlých motorů a pro mě přece jen trošku divných převodovek a taky té spotřeby. Takové auto jako Impreza na dálnici za 10 to je při těch výkonech dost ....... a jako druhý auto pro ženskou je to zase asi zbytečně drahý, mlátit do popelnic a odpaďáků se celkem úspěšně dá i s levnějšíma autama ........no snad si to nepřečte
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11921
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Subaru Impreza 2018
Vydrž rok dva a třeba do toho nakonec opravdu dají ty turbomotory, které by už mohly trochu víc jet.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Subaru Impreza 2018
No jo, jen aby jim je nesmázli kvůli těm pitomejm emisím......Traveller píše:Vydrž rok dva a třeba do toho nakonec opravdu dají ty turbomotory, které by už mohly trochu víc jet.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3170
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Subaru Impreza 2018
Sázka na bezpečnost a druhé oči Subaru Imprezy
více na https://www.tyden.cz/rubriky/auta/testy/sazka-na-bezpecnost-a-druhe-oci-subaru-imprezy_471370.html
Subaru vychází z toho, že řidič musí vůz za všech okolností bez problémů ovládat, že s ním musí srůst, vytvořit jeden spolupracující celek a cítit se v něm dobře. | ||
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Subaru Impreza 2018
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Re: Subaru Impreza 2018
Zaujimave, ze pri testoch v zime mali spotrebu 7.6L.
Ale uz by sa konecne mohli ludia naucit, ze Impreza nie je STI uz asi 10rokov. Ze to je ine auto s rovnakym menom.
Ale uz by sa konecne mohli ludia naucit, ze Impreza nie je STI uz asi 10rokov. Ze to je ine auto s rovnakym menom.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 336
- Registrován: stř bře 09, 2011 8:51 pm
- Jméno a příjmení: Ales Novák
- Bydliště: u Kladna
Re: Subaru Impreza 2018
Zajímavé čtení. Nedávno jsem viděl recenzi od Jana Koubka na Streamu a na CVT si stěžuje taky. Nevím, jestli se chová nějak opatrně, ale je to dvoulitr. 2.5 má vyšší krouťák, a pocit, že by to nějak šetřilo CVT nemám.
Subaru Outback 2.5i MY16
spotreby.cz
spotreby.cz
Re: Subaru Impreza 2018
Tak CVT oproti priamemu spojeniu cez MT vzdy prenasa vykon trochu vahavejsie.
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Subaru Impreza 2018
Ono se to chce s CVT sžít a pochopit ji. Pak to je pecka. Ten kdo do toho skočí na půl dne si názor neudělá a už vůbec nepochopí jak paradne se pomoci plynu dá ta převodovka ovládat. A ze se dá předjíždět svižně i bez mixeru. Obzvlášť ty novější modely převodovek v posledních letech makají super.
Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3170
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Subaru Impreza 2018
Olympia Plzeň
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49562
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Impreza 2018
Jé, tam už jsem dlouho nebyl, tam je to hezký...Albi píše:Olympia Plzeň
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5789
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Subaru Impreza 2018
Liškojc ten bílej mor cpou úplně všude
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Re: Subaru Impreza 2018
Naprostý souhlas! Jezdil jsem s CVT 14 dní a naprostá pecka. V podstatě jsem se naučil řadit plynovým pedálem.Kolben píše:Ono se to chce s CVT sžít a pochopit ji. Pak to je pecka. Ten kdo do toho skočí na půl dne si názor neudělá a už vůbec nepochopí jak paradne se pomoci plynu dá ta převodovka ovládat. A ze se dá předjíždět svižně i bez mixeru. Obzvlášť ty novější modely převodovek v posledních letech makají super
A taky mě fascinuje ta technologie, ta logika subaru rozhodnout se pro toto (moderní!) řešení, které je pro změnu převodového poměru ideální. V podstatě se odvážně rozhodli pro nejlepší možné řešení se všemi riziky a vypilovali to k životnosti srovnatelné s klasickými AT. Kdo dělá v automotive, tak ví, co to muselo být za výzvu. Ovšem japonci jsou dost šílení workoholici, pro ně je práce život. I to, že vyvinuli boxer diesel pro 50 000 trh je už dostatečně šílené.