Mě se na tom taky líbí víc tahle americká, ale pouze vzaduyohn píše:Ne, neni. Mě k tomu ale sedí
Odesláno z mého ONEPLUS 3 pomocí Tapatalk
Mě se na tom taky líbí víc tahle americká, ale pouze vzaduyohn píše:Ne, neni. Mě k tomu ale sedí
No, jsem zvědav. Ale zatím je to šílený. Já jsem se svým Oťasem FB 2.5 (2014) v manuálu na ca.11.5L a pod toto se v průměru moc nemůžu dostat. A to to taky nijak do extrému nehoním. Spíš to ale dělá hodně časté ježdění krátkých tras za studena.yohn píše:Sundá se rakev, nandaj se letní a zajede se motor a ono to padne.
Tak máš snad záruku a padlý motor ti u Lišků vyřeší. A pokud se k tomu postavíš jako Kolben (a to bys sakra měl ), tak je do roka jedno zánovní XV s vyměněným motorem k dispoziciyohn píše:Sundá se rakev, nandaj se letní a zajede se motor a ono to padne.
Ono strašně záleží na skladbě cest, jejich profilu, váhovém zatížení auta, ale i na tom článku mezi sedačkou a řidičem ........ jezdili jsme do Chorvatska, ve třech stejných autech, v každém čtyři lidi a podobná bagáž a jeli jsme v minikoloně a v tom kdo jel vepředu a kdo vzadu jsme se taky občas střídali ........a stejně byl rozdíl po dojezdu na místo a potom zpět i přes 2 l/100 ..... za pár kapek sice může i servis a za pár dalších možná ještě olej a pneu, ale tolik????yohn píše:Já po vlastním zajetí zgenerálkovanýho motoru u Forestera padl se spotřebou o 2 dolu a výkonově vyrostl znatelně nahoru. Tak mam v plánu tohle taky propláchnout. A hlavně pořádně prohánět. Nejsem mistr líný a ekonomický jízdy, u mě se v tom fofru část paliva ani nestíhala spálit v komoře, dohořívala až v odpadnim potrubí