Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Taky mám za to,že sepne kompresor(ne jen,že svítí klima kontrolka)kdykoliv,zítra ráno to zkusím.Na předešlém autě nešla třeba klima vůbec,když bylo pod nulou,tak šlus,nešla spustit,takhle to bylo z továrny nastaveno,ale tohleto omezení subaru nemá a dnes už se to tak vlastně vůbec nedělá.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Sepne kdy chces.jak pise Tomas,kdyz das ofuk okna tak hned sepne. Kdyby to nedelal tak je tam ta klima k hovnu.nebo budes cekat az se ti ohreje motor aby sis ofoukl okno?
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
To já samozřejmě vim, že nesepne kompresor, když svítí kontrolka. Takže teď zrovna vím, že mi nespíná vůbec, protože asi ušlo chladivo . OBD dává informaci o sepnutí kompresoru, takže to signalizuje displej. Ale než mi to chladivo ušlo, tak jsem měl odsledováno, že kompresor spíná hned po nastartování. Bez kompresoru by to odmlžovací tlačítko bylo trošku placebo.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22755
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Já měl teď ušlý taky, byly vadný nějaký gumový těsnění. Zjevně v tomhle věku nějak odcházejí... ale spínání vykoumaný nemám, v zimě jsem to po nastartování ještě nepotřeboval (než oškrábu ten kentus ze skel, tak to mám nastartované a patrně se to nahřeje dost na to, aby se to pak nemlžilo když v tom sedím).
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Mozna jsem jen poprve pres huceni ventilatoru preslechl cvaknuti spojky na kompresoru a kdyz jsem po par vterinach vylezl z auta, uz bylo natlakovano Kazdopadne to funguje.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Na Outbacku se poslednich par tisic km objevuje celkem pravidelne chyba P302, P304 a P306 (tedy misfajry na strane pred ridicem). P304 byla oblibena chyba na milosovo H6 Zatim jsem zkusil to nejjednodussi a to vymenit svicky. Dela to jak na benzin tak na LPG a hlavne kdyz je auto studeny. Chyta nicmene dobre, jen beh motoru je takovej hrubsi. Zkusim jeste nasledujici:
- povolit vicko nadrze (ikdyz to by na plyn nemelo mit zadnej vliv)
- vycistit vstriky benzinu i LPG (ty maji najeto skoro 150 tisic km a nebylo na ne sahnuto)
- a hlavne, vycistit EGR ventil
- zmerit tlaky a ventilovy vule (az v lete nebo na podzim pri dalsim servisu)
Potrebuju nicmene radu - je EGR ventil na H6 pristupnej a da se snadno vyndat? Nebo je to porod a motor musi ven?
- povolit vicko nadrze (ikdyz to by na plyn nemelo mit zadnej vliv)
- vycistit vstriky benzinu i LPG (ty maji najeto skoro 150 tisic km a nebylo na ne sahnuto)
- a hlavne, vycistit EGR ventil
- zmerit tlaky a ventilovy vule (az v lete nebo na podzim pri dalsim servisu)
Potrebuju nicmene radu - je EGR ventil na H6 pristupnej a da se snadno vyndat? Nebo je to porod a motor musi ven?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Když se ty misfajry vyskytují takto na několika válcích, tak bych zkontroloval ukostření zapalovacích cívek.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
mnov> jojo, presne ke stejnemu zaveru jsem dosel po precteni par for. Dela mi to cela jedna strana... Budu se na to muset za svetla a tepla podivat
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Koukal jsem ještě do schemat a společně jsou kostřeny cívky 1, 2, 4, 6, ale stejně bych to zkontroloval.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
mnov> ve schematu to asi nebude, premejslim, kde to ukostreni najdu. Tady si clobrda natahoval pro testovani novej drat (ikdyz na novejsi verzi 3.0R):
http://www.subaruoutback.org/forums/109 ... inder.html
http://www.subaruoutback.org/forums/109 ... inder.html
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
- Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
- Bydliště: Paskov
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
A ten missfire máš i na benzín, nebo jen na LPG? Já to totiž měl taky, jen celá pravá strana. Dlouho jsem si s tím lámal hlavu a zkoušel všechno výměnou svíček počínaje za kvalitnější, pak za svíčky určené pro LPG, zkoušel jsem měnit odtrh na svíčkách, atd..? Dělalo mi to však jen na LPG, tak jsem vycházel z toho. Problém vyřešila až výměna vstřikovačů LPG. Od té doby mám klid, už se mi žádný missfire neobjevuje.
Co se týče toho EGR ventilu tak se možná pletu, ale není to jen u nafťáků???
Pokud nejsem doma, používám phona.
Co se týče toho EGR ventilu tak se možná pletu, ale není to jen u nafťáků???
Pokud nejsem doma, používám phona.
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
USbiker> nene, dela to prave jak na benzin tak na LPG. Protoze vstrikovace pouzivaji stejny ukostreni, predpokladam, ze problem muze byt tam.
EGR ventil ma vetsina aut s Euro3 vcetne benzinaku.
EGR ventil ma vetsina aut s Euro3 vcetne benzinaku.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22755
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
EGR maj všechny, u nafťáků je to akorát eko kurvítko, u benzinu to nějakej význam má.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
- Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
- Bydliště: Paskov
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Aha, tak jsem se zase něco přiučil.::‐)
Pokud nejsem doma, používám phona.
Pokud nejsem doma, používám phona.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Vstřikovače nejsou ukostřené, ale kostra je spínaná. Napájené jsou společně plusem sepnutým z ECU a tento se využívá i pro napájení LPG vstřiků.Slavek_xxx píše: Protoze vstrikovace pouzivaji stejny ukostreni.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT